Ik had al vooruitgang verwacht.... Ze hebben nu 4 liveshows gedaan, en bartje heeft ongeveer 20 dailies gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:25 schreef cricket het volgende:
[..]
De regie moest hem ook constant heen en weer sturen naar waar hij moest staan, en dan ging het nog wel eens mis.
Maak zelf dan een COS aan als niemand anders het doetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:29 schreef waxmask het volgende:
Verzin eens een andere TT...deze begint oud te worden...desnoods nummer ze dan weer....
Laat ik het zo zeggen: Dank voor het openenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:29 schreef Zixon het volgende:
[..]
Maak zelf dan een COS aan als niemand anders het doet
Hi Capt1cavemanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die van de plaatjes..... Lunatic
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga nog ff een stukkie wandelen en dan mijn mandje in
Ik groet u FOK!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u FOK!![]()
![]()
Ik groet u ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u FOK!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
slaap welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u FOK!![]()
![]()
Ik moet ook nog wandelen .... maar stel het nog ff half uurtje uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u FOK!![]()
![]()
Maar ze is NIET verliefd op flipjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:33 schreef Day het volgende:
Jo spitst d'r oren, ze wil niks missen van het gesprek tussen flip en sharon.
ikheb net gewoon de deur losgemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wandelen .... maar stel het nog ff half uurtje uitMorgenochtend kan ik uitslapen
tot morgen
slaap ze man en niet te ver he...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:31 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u FOK!![]()
![]()
dus echt zoiets van inne keer en nie meer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef cricket het volgende:
Paar puntjes van tijdens/voor de liveshow:
Voor de uitzending werd het applaus even geoefend (dat is bij elk live programma zo natuurlijk). Instructie tot applaus kwam niet altijd op logische momenten. De studio lijkt op tv een stuk groter door de spiegelwand (mar ook dat is natuurlijk common practice bij veel programmas.
Vlak voor het begin werd gevraagd 'is Cynthia er eigenlijk wel', maar die bleek nog in de kleedkamer te zitten. Sofia minglede wel met het publiek.
Het vriendinnetje van Guido (ja, het was haar echt) reageerde heel verontwaardigd op Renate toen ze zei dat er in ieder geval iemand blij keek dat hij naar huis zou komen.
Na afloop werd er nog een promo opgenomen. Drie pogingen, want Bart vond da 'hij het NOG beter kon'.
is het in de studio niemand opgevallen dat het rekenwonders zijn daar?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef cricket het volgende:
Paar puntjes van tijdens/voor de liveshow:
Voor de uitzending werd het applaus even geoefend (dat is bij elk live programma zo natuurlijk). Instructie tot applaus kwam niet altijd op logische momenten. De studio lijkt op tv een stuk groter door de spiegelwand (mar ook dat is natuurlijk common practice bij veel programmas.
Vlak voor het begin werd gevraagd 'is Cynthia er eigenlijk wel', maar die bleek nog in de kleedkamer te zitten. Sofia minglede wel met het publiek.
Het vriendinnetje van Guido (ja, het was haar echt) reageerde heel verontwaardigd op Renate toen ze zei dat er in ieder geval iemand blij keek dat hij naar huis zou komen.
Na afloop werd er nog een promo opgenomen. Drie pogingen, want Bart vond da 'hij het NOG beter kon'.
Pfff had ik dat maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
ikheb net gewoon de deur losgemaakt
Valdispert? Duur placebootje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef waxmask het volgende:
Jo ook al aan de slaapdrugs...vandaar dat Servio mocht blijven...hun eigen dealert....
Zoals 90% van alle medicijnen.quote:
Dan hebben we het niet eens over Vifit en Yakult...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Zoals 90% van alle medicijnen.
(vooral die lompe hoesdrankjes en drankjes tegen weerstand slaan echt alles)
Ze kwamen vrij vlot tot de ontdekking.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:38 schreef Gamey het volgende:
is het in de studio niemand opgevallen dat het rekenwonders zijn daar?
Als ze slim waren hadden ze 2 bedden tegen elkaar geschoven....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:41 schreef eurofiel het volgende:
mo: maik, ik kan niet slapen zonder jou.
maik: denk maar alsof ik daar lig...
even later realiseert hij zich wat hij zei en riep meteen: nee, nee, nee doe maar niet.
Jammer dat daar niet iemand even keihard riep 'Oplichters'. Klapvee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:41 schreef cricket het volgende:
[..]
Ze kwamen vrij vlot tot de ontdekking.
Klopt...eerste RLS die echt geflopt is....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef Mita het volgende:
Flip denkt dat dit programma een revolutie in Nederland teweegbrengt
ja van het draaien van de 56 naar 65 maar niet van de grove fout in het berekenen van de start percentages zie andere topicquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:41 schreef cricket het volgende:
[..]
Ze kwamen vrij vlot tot de ontdekking.
Ze hebben daar nog nooit met een bed geschoven, mag misschien wel niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef eurofiel het volgende:
[..]
je mag de bedden niet verplaatsen blijkbaar.
(en monique is wel een beetje slim hoor)
nope, dat mag niet staan in het grote boek van de stemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben daar nog nooit met een bed geschoven, mag misschien wel niet.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt...eerste RLS die echt geflopt is....
Dat zag ik (te laat)!quote:
medicijnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:46 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze is bang dat haar vriendje de sleutels door de plee pleurt .....
Ennnn whattttt ?? Flip en sjerrun mogen niet gezellig doen ....
Nog meer wensen misschien ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |