Tuurlijk moet ze het weer op zichzelf betrekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:05 schreef Ifa het volgende:
Jo heeft een complottheorietje bedacht: de keten-opdracht is voor haar en gerard bedoeld, alle anderen hebben het immers gezellig.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:07 schreef Coos het volgende:
En baas Geer morgenochtend, om 7 uur als ze net slaapt, opstaan en ochtendgymnastiek gaan doen.
Dat denken hij en karim al van jo. Daarom tellen ze elke keer haar vlekken als ze naar de kvdw is geweest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:07 schreef eurofiel het volgende:
heeft door deze opdracht gerard nog niet bedacht dat er vast ook een geheim in huis is van iemand die 1 van een siamese tweeling is geweest?
of hij moet schijten...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:07 schreef Coos het volgende:
En baas Geer morgenochtend, om 7 uur als ze net slaapt, opstaan en ochtendgymnastiek gaan doen.
maar wel lekker hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:08 schreef eurofiel het volgende:
weinig tieten en kont bij laura te ontdekken trouwens.
die heeft ze afgedaan toen ze naar bed gingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:08 schreef eurofiel het volgende:
weinig tieten en kont bij laura te ontdekken trouwens.
niks mis mee nee en haar borsten ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:09 schreef eurofiel het volgende:
[..]
mijn voorkeur gaat toch naar wat steviger hoor. Die kont van monique is wel erg prettig bijvoorbeeld.
Zo ziet ze er ook uit, ook als ze niet lacht trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:10 schreef Lyza666 het volgende:
Laura klinkt als een cavia als ze lacht.
ik vin cavia's lievvvquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit, ook als ze niet lacht trouwens.
Mwah. Als ze niet de hele dag zo'n ontevreden gezicht zou opzetten zou ik haar wel een mooie meid vinden denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo ziet ze er ook uit, ook als ze niet lacht trouwens.
het is geen slechte gedachten! niet dat er iets van klopt.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:12 schreef eurofiel het volgende:
laura: zal iemand een parenclub hebben, want dit is toch partnerruil.
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mwah. Als ze niet de hele dag zo'n ontevreden gezicht zou opzetten zou ik haar wel een mooie meid vinden denk ik.
Verder vind ik haar, hoewel ze naast Karim wel íets leuker is, nog steeds een irritant wicht.
Ze zagen hier de hint staan.quote:
qft. Geldt voor iedere rls.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze zagen hier de hint staan.![]()
Zonder Fok redden ze het niet.
Maar gelukkig was het wel eerlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef dieenebart het volgende:
Bizarre exit vanavond, lees ik net?![]()
Gister schreef ik nog zoiets, dat het nooit gaat zoals je denktMaar dit had ik ook niet verwacht...
Valt wel op.
en Joan voor op, wat een draak is dat zeg, met der neptieten en botox lippen en een karakter van een vuilnisbakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef eurofiel het volgende:
[..]
ik stoor me totaal niet aan laura. ik stoor me wel gigantisch aan meiden als aafke, joanna en sharon.
Hoe lang kijk je al?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef eurofiel het volgende:
[..]
ik stoor me totaal niet aan laura. ik stoor me wel gigantisch aan meiden als aafke, joanna en sharon.
Zo klopt diequote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:13 schreef eurofiel het volgende:
[..]
ik stoor me wel aan laura. ik stoor me ook gigantisch aan meiden als, joanna
kunnen we van aaf/maik niet amai maken klinkt lekkerderder dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:14 schreef Pablolaatje het volgende:
De duo's (praat wat makkelijker):
Molex - Monique & Alex
Shaflip - Sharon & Philip
Laurim - Laura & Karim
Maif - Maik & Aafke
Jogé - Joanna & Gerard
Ik vind Kaura ook wel relex;)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:15 schreef Pablolaatje het volgende:
Laurim is wel aardig relaxed.
Jogé wat minder..;)
Dan was het 53-47 geweest en Spermavio eruit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:14 schreef eurofiel het volgende:
[..]
de her berekening van de percentages na de veiligstelling van philip klopte ook niet. Als ze de juiste percentages hadden genomen, was Guida waarschijnlijk niet exit gegaan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:16 schreef Day het volgende:
Ik vraag me af hoe jo had gereageerd als ze aan flip gekoppeld was, of ze dan ook zo'n drama had gemakt.
bonne nuitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:17 schreef bollokus het volgende:
heren/ dames van het geen leven
bis heute, später in der mittag!
![]()
![]()
shuzzquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:17 schreef bollokus het volgende:
heren/ dames van het geen leven
bis heute, später in der mittag!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|