Misschien zie jij wel wat je wilt zien en kijk ik verder dan mijn neus lang is..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:31 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Nou dan is ze een facking goede actrice, want viel mij niet op iig en ik was klaar wakker en zag het groot op ziggo!![]()
Die wordt echt gek straks. Of dat varken wat ze thuis heeft snurkt ook zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is net een dieseltje, het gaat al ietsje harder.
Is toch niet Ziggo maar gewoon stream 3???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:31 schreef Coos het volgende:
Bij Ziggo hebben ze ook hoge verwachtingen van Jo en Geer. De camera staat al een uur op dat bed.
Zit op een andere stream daar is het best wel grappig nu.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:31 schreef Coos het volgende:
Bij Ziggo hebben ze ook hoge verwachtingen van Jo en Geer. De camera staat al een uur op dat bed.
Bij UPC ook, maar die hebben standaard beiden camera 3 op hun kanaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:31 schreef Coos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |