Het is wel 5 voor 12 jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
Ben echt blij dat er nu ingegrepen wordt, maar het is wel echt op het laatste moment.
Dat is mijn cloon waar je naar linkt, onwetende. Waar overigens niks mis mee is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Pakken die de gemiddelde man draagt
Dat is 'm.
Uhh, een resolutie zegt nog weinig over ingrijpen leert mij de geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef remlof het volgende:
Ben echt blij dat er nu ingegrepen wordt, maar het is wel echt op het laatste moment.
te]quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welk land in het MO is niet pro-Westers? Met uitzondering van Somalie en Iran?
Qatar heeft een vrij positieve reputatie in de Arabische wereld.
[/quo[quote]Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welk land in het MO is niet pro-Westers? Met uitzondering van Somalie en Iran?
Qatar heeft een vrij positieve reputatie in de Arabische wereld.
Ik heb ook een kloon uit 2008 of 2009, dus?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een kloon uit 2003? Dude, jij bent stompzinnig.
Singapore is een zogenaamd "hybride systeem" met democratische delen. Zo mag je daar wel oppositie voeren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar heb ik iets over Ghadaffi gezegd?
Dat zijn dingen die er niet staan, en die ook niet mijn mening weergeven. Maar kijk naar bijv. landen zoals Singapore, daar heerst in feite ook een "wijze man" zonder dat er democratie is. En het heeft dat land bepaald geen windeieren gelegd.
En vrede. Dat is al wat ze willen, vrede, liefde en dansen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:51 schreef tass het volgende:
Mooi wat er nu wordt gezegd op AJE:
Er kwam 2 uur geleden een verklaring van Khaffi dat elk huis, elke kast onderzocht gaat worden naar rebellen, en nu opeens verklaren ze dat ze met een cease fire bezig zijn!
Hallucination pills, duh.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het pro-Gadaffi ziet er veel gezelliger uit, daar is volgens mij echt alcohol beschikbaar.
"Nu eens ballen hebben"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef popolon het volgende:
Hopen dat andere landen dan de VS nu eens ballen hebben en er inknallen. We zullen zien.
En drugs, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Het pro-Gadaffi ziet er veel gezelliger uit, daar is volgens mij echt alcohol beschikbaar.
Oja, vooral dansen mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
En vrede. Dat is al wat ze willen, vrede, liefde en dansen.
Heb je inhoudelijk ook nog iets te melden, of blijf je doorgaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat is mijn cloon waar je naar linkt, onwetende. Waar overigens niks mis mee is.
Jij hebt het geestelijke vermogen van een garnaal, dat was al eerder duidelijk. Een kopie ontstaat wanneer er al een account vooraf gegaan is. Het criterium hierbij is de registratie datum. Dom kind.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon uit 2008 of 2009, dus?
Inderdaad. Benieuwd hoeveel waarde mensen straks hechten aan vrijheid (en het daaraan gerelateerde bloedvergieten) als ze rammelen van de honger.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is het rijkste land in de regio.
Het weghalen van de dictator was goed. Hoe ze hebben gelogen tegen de Int. gemeenschap en hoe ze het land hebben overgenomen is slecht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Nu eens ballen hebben"
Toen ze Irak in zijn geknald was het ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |