ok morgen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb besloten solidair te zijn met superkokje en morgen vanaf 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur niet in de SC een peukje op te steken
hebbie geen gas?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
verdomde streams!!!!
begin het koud te krijgen besf ik dat ik vergeten ben hout in de kachel te gooien![]()
quote:
nope, klein flesje van 8 literquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga ook te bed. Douchen en rol meteen door.Tot morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
Trustenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
slaap lekker lievv..ik kom zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
plat is het hier niet.. eerste buren wonen bijna een km verderquote:
ik wil je niet wegsturen hoor. maar je zit in SC ipv COSquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef hierb100 het volgende:
ik snap niet wat er aan de hand is met philip en jankert.
25 kmquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef pietpaniek het volgende:
Lekker, wel een stad in de buurt of ben je echt en dag bezig voor een supermarkt?
trusteeeeeequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoorquote:
De COS is trouwens hier [COS #608] 30cm Gerard in Jotjes rug!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
hahaha nee, hier is het gezellig en bij cos gaat het over de streams!quote:
Ah okay,quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef pietpaniek het volgende:
Die japanners hebben hetal zo moeilijk
Geeft niet hoor... komt wel vaker voor als de COS gesloten is en we iets actiever in de de CS zijn dat mensen hier naar binnen lopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef hierb100 het volgende:
A
[..]
Ah okay,weer wat geleerd vandaag.
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Ze doen alles om in het nieuws te komen, eerst een aarbeving dan een tsunamie, laten een kerncentrale downmelten en nog is libanon met die paar relluh als eerste in het nieuws
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
nee hoor! biertje??quote:
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewonersquote:
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet meequote:
dat mag nit dat is cosquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet mee
Klopt... de spanningen tussen Mo en Alex lopen al hoog opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
ik loop nog een keer... zal wel ff bij miss een hj tje uit de frigo pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk niet
Au, die doet pijn....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
Goeie nachtquote:
zo dat is zondequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
zelfs de beste bollokus struikeld wel eensquote:
Trusten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
Mensjes, ik ga mijn mandje opzoeken liev zijn voor elkaar en slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bveetje laat maar mr paniek. merciquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste pietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sterkte dan maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
beste mensen, ik mag even naar de huisartsenpost. Heb een probleempje met mijn oog sinds een uur of anderhalf (jaaaa, ik doe gelijk ook effe een aafke), er zit een splinter of iets in (man aan het klussen in de garage, ik stond er met mijn snuffert net iets te dichtbij). Het ging in eerste instantie wel, maar het doet nu echt vreselijk pijn.
Mijn menneke vond het toch beter om er niet een nachtje mee te slapen, maar toch maar even naar de dokter te gaan. Zie (als ik dat nog kan, hahaha) jullie morgen wel weer. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten kokjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:
ik zeg welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Als er morgen overdag rellen zijn, ik ben het niet.Ik ben werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:
ik zeg welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Als er morgen overdag rellen zijn, ik ben het niet.Ik ben werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop dat het niets ernstig is.... Succes ermee! tot morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
beste mensen, ik mag even naar de huisartsenpost. Heb een probleempje met mijn oog sinds een uur of anderhalf (jaaaa, ik doe gelijk ook effe een aafke), er zit een splinter of iets in (man aan het klussen in de garage, ik stond er met mijn snuffert net iets te dichtbij). Het ging in eerste instantie wel, maar het doet nu echt vreselijk pijn.
Mijn menneke vond het toch beter om er niet een nachtje mee te slapen, maar toch maar even naar de dokter te gaan. Zie (als ik dat nog kan, hahaha) jullie morgen wel weer. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
ow, met 1 oog zie ik niet veel, ik wilde zwaaien, niet lachen![]()
![]()
![]()
![]()
suc6 daar hopelijk valt het mee!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom hierquote:
Thnx, sorry!quote:Welkom hier
De COS is hier: [COS #609] Aafke is dyslectisch kampioen met anabolen onstekingen!
No Problem, be happyquote:
hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
Moet morgen weer (thuis)werken. Vreselijk.... géén collega's die mij lastig kunnen vallen, maar wel fokkersIk ga mijn nestje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Gelukkig.... ik wou mijzelf al quoten dat je het te druk had met de COS om hier nog mensen uit te zwaaienquote:
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig.... ik wou mijzelf al quoten dat je het te druk had met de COS om hier nog mensen uit te zwaaienTot morgen
Géén nieuwe G-tjes in verwachting vanacht?
Leuk... misschien een nieuw G-tje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!
Hoi en welkom ... nieuwe draadje voor de COS was nog niet klaar... staat er nu wel en is hier [COS #611] Boeiend. Hier zwaaien we elkaar uit en ik ga nu mijn nestje opzoeken dusquote:
ojeetje ...hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!
Oops, hebben spooky en ik verklaptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???
Aafke niet.... moet voor de missie van Karim & Lauraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:33 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij wat af. Wil Aafke een poging doen om te stoppen ofzo?
Ow, mjah, sorry, dat is waar ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi en welkom ... nieuwe draadje voor de COS was nog niet klaar... staat er nu wel en is hier [COS #611] Boeiend. Hier zwaaien we elkaar uit en ik ga nu mijn nestje opzoeken dus![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:36 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ow, mjah, sorry, dat is waar ook
Inmiddels ben ik zo gewend dat het topic gewoon bovenaan staat
Voor de slaperigen, een goede nachtrust gewenst
Voorlopig ben ik nog wel even wakker
er is al een guido een gerard en een geraldinequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???
huh? wie is geraldine?? oooh de femalequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
er is al een guido een gerard en een geraldine
jup, verjaardags kadootje voor spookyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
huh? wie is geraldine?? oooh de female
goeiemorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Ceetje!!!!! Hoop dat het meeviel en ga jij nou de hele dag knipogen naar ons net als het oog?
Goedemorgen,ben laatste dagje de wereld van de mobiliteit in,zie jullie vanavond.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
yep, een knipperend oog, dat had ik. Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Maar het valt gelukkig mee!
Er bleek een metaalsplintertje in mijn oog terecht te zijn gekomen toen ik effe bij het kluswerk van 't menneke ging kijken. Dit hebben ze eruit gehaald, een hele berg zalf in m'n oog gedaan en afgeplakt. Ik kom nu net van de oogarts af, en er is geen beschadiging. Er is weer een berg zalf in gefrot en afgeplakt, dat mag er morgen af. Dus ik ben nu gewoon een wandelende streamlock met een stilstaand oog. Ik denk dat ik er maar een sticker op plak met de tekst "er vinden nu opnames plaats"
[..]
goeiemorgen![]()
yep, een knipperend oog, dat had ik. Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Er bleek een metaalsplintertje in mijn oog terecht te zijn gekomen toen ik effe bij het kluswerk van 't menneke ging kijken. Dit hebben ze eruit gehaald, een hele berg zalf in m'n oog gedaan en afgeplakt. Ik kom nu net van de oogarts af, en er is geen beschadiging. Er is weer een berg zalf in gefrot en afgeplakt, dat mag er morgen af. Dus ik ben nu gewoon een wandelende streamlock met een stilstaand oog. Ik denk dat ik er maar een sticker op plak met de tekst "er vinden nu opnames plaats"
Linkt niet zo best, maar toch ook weer goed. sterkte ermee.ieg goed excuus om te blijven streamenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Goedemorgen Aafkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Mogge Spookyquote:
quote:
Jij hebt nie zo'n mooie bril he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aafke.........
Maar ik heb een pleister, en Aafke nie, lekker puh
ik heb een "echte" D&G op m'n hoofd staan nu (hoeft wel niet, maar als je me dan toch Aafke noemt.....)quote:
Daar hebben we brekebeentand MissJ weer voor he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een "echte" D&G op m'n hoofd staan nu (hoeft wel niet, maar als je me dan toch Aafke noemt.....)![]()
ik doe alleen niet de radslag, als je dat maar weet![]()
gelukkig maar, anders kan ik vanaaf weer naar de huisartsenpost.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar hebben we brekebeentand MissJ weer voor he.
Dag Dagquote:
kokkie is al werken... Peuk hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:21 schreef bollokus het volgende:
'goedenmiddag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ceetje goed om te horen dat het allemaal "meevalt" hopelijk weer snel de oude!
zo tijd voor een bakkie zonder peuk want we gingen vandaag kokkie msteunen!
oh, nou, ik steun deze keer effe niet mee hoor, dat trek ik effe niet nu, ben zwaargewond hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:21 schreef bollokus het volgende:
'goedenmiddag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ceetje goed om te horen dat het allemaal "meevalt" hopelijk weer snel de oude!
zo tijd voor een bakkie zonder peuk want we gingen vandaag kokkie msteunen!
neuh, kan het wel een dagje zonder in de SCquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
kokkie is al werken... Peuk hebben?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..doet effe niet mee met tijdelijk stoppen en pakt peukie![]()
hoihoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef MaryMouse het volgende:
HalloIk ben er ook hoor met mijn bakkie
en 24 uurtjes zonder peukie in de SC
moest eventjes weg.... koetjes hadden de uitgang gevondenquote:
't is wat met die koetjes hè, je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest eventjes weg.... koetjes hadden de uitgang gevonden
kutstreek ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Papiergeld het volgende:
Weet je wat echt een kutstreek is? Dat ze de uitslag van Wie is de Mol op de frontpage van Nu.nl zette. Ik had de finale nog niet gezien
Sensatiezoekende klootviolen daar!
Oei, ben blij dat je dit meld... ik moet dus wegblijven van nu.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Papiergeld het volgende:
Weet je wat echt een kutstreek is? Dat ze de uitslag van Wie is de Mol op de frontpage van Nu.nl zette. Ik had de finale nog niet gezien
Sensatiezoekende klootviolen daar!
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, ben blij dat je dit meld... ik moet dus wegblijven van nu.nl
ik heb widm maar een keer of 3 gekeken, het kon me deze keer niet boeien eerlijk gezegd, dus ik heb wel effe gekeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!
had ik het maar heel drukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
't is wat met die koetjes hè, je hebt het er maar druk mee.
mijn nieuwe stofzuigert doet het als de beste, nu de kitchen nog even opruimen en een soppie geven, dan ben ik weer klaar voor vandaag. Wilde eigenlijk boodschappies gaan doen vanochtend, maar het is toch wel erg moeilijk autorijden met 1 oog, dus ik wacht maar even tot rond 15.00 Mark (mijn man) thuis komt en me dan naar de supermarkt kan rijden.
maar nu eerst effe tijd voor een bakkie met een peukie
Ik ga 'm, met gezonde tegenzin, ook maar even checken. Maar ik boycot die klote site van 'n Nu.nl voorlopig ff..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!
sjit, was helemaal vergeten dat je niet echt mobiel bent.......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
had ik het maar heel druk
helaas zit ik nog steeds in de rolstoel/krukken en kan ik maar kleine dingetjes doen op de boerderij.... ik had liever minder op Fok! en SSTNL gezeten!!!!
en je hebt groot gelijk nu autorijden is zoeken naar nog meer sstnl kijken
dat is zeker niet echt makkelijk! ik heb vandaag weer voor het eerst traktor gereden na 7 maanden......weet je hoe cool!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sjit, was helemaal vergeten dat je niet echt mobiel bent.......
ik moest naar de apotheek om een tube zalf voor m'n oog en meer oogstickers op te halen, da's hier nogal een eindje vandaan, dus ik heb de auto genomen, geen goed idee
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is zeker niet echt makkelijk! ik heb vandaag weer voor het eerst traktor gereden na 7 maanden......weet je hoe cool!
hangt ervanaf was het een open of gesloten traktor.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is zeker niet echt makkelijk! ik heb vandaag weer voor het eerst traktor gereden na 7 maanden......weet je hoe cool!
hey piet, ook weer van de partijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hangt ervanaf was het een open of gesloten traktor.....
Goedenmiddag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hangt ervanaf was het een open of gesloten traktor.....
Goedenmiddag![]()
![]()
doeiiiiiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef pietpaniek het volgende:
LunchMot waar aan de bak
![]()
![]()
Tot vanavond!
![]()
![]()
tot vanaaf danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:05 schreef pietpaniek het volgende:
LunchMot waar aan de bak
![]()
![]()
Tot vanavond!
![]()
![]()
hey Bollo, wat is nu belangrijker, beetje trekker rijden of foto's maken?quote:
ze zijn net naar buiten gebracht in de wei, zal zo een foto trekken! allemaal bij elkaar Gerard, guido en geraldinequote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
hey Bollo, wat is nu belangrijker, beetje trekker rijden of foto's maken?
goeiemiddagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:38 schreef markvanrinsum het volgende:
hier ook even goeiemiddag zeggen goeiemiddag![]()
[..]
goeiemorgen![]()
lekker late reactie maar misschien ben je nu wel doo al het spannends heen gelezen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:08 schreef jesje1982 het volgende:
ik ben nog even verder bij lezen maar goeie middag![]()
![]()
eindelijk weekend!!![]()
![]()
heey jesjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:08 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
eindelijk weekend!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:08 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
eindelijk weekend!!![]()
![]()
ook hoiquote:
hey kokjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef superkokje het volgende:
en het is lekker op de trekker
geef het leven zin
toe vrouwtjes wordt boerin
Goooeeeeeeede Aaaaaaaaavooooond
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey kokje
en niemand die even zwaait tegen jou?![]()
![]()
![]()
![]()
zit met streamlock-oog op de bank, gaat goed hoor. Je wordt er alleen wel heeeeeel moe van, met 1 oog kijken de hele dagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
avond allemaal!
vanmiddag even kort bijgelezen...natuurlijk had alleen het verhaal van ceetje gemist
hoe is ie nu?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
avond allemaal!
vanmiddag even kort bijgelezen...natuurlijk had alleen het verhaal van ceetje gemist
hoe is ie nu?
snap ik dat je daar moe van word...vanavond gezellig ouderwets avondje fokken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zit met streamlock-oog op de bank, gaat goed hoor. Je wordt er alleen wel heeeeeel moe van, met 1 oog kijken de hele dag
hier ook alles: check (hier inclusief peuken, kan nu effe niet zonder)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
snap ik dat je daar moe van word...vanavond gezellig ouderwets avondje fokken!
sigaretten chek!
koffie chek!
cola chek!
wijntje voor straks chek!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
snap ik dat je daar moe van word...vanavond gezellig ouderwets avondje fokken!
sigaretten chek!
koffie chek!
cola chek!
wijntje voor straks chek!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook alles: check (hier inclusief peuken, kan nu effe niet zonder)![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook alles: check (hier inclusief peuken, kan nu effe niet zonder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nog niet zo origineel...
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]foeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry kokkie, we zullen er verder niet over praten vanavond, we zeggen gewoon "eieren"quote:
als in ei neemtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
sorry kokkie, we zullen er verder niet over praten vanavond, we zeggen gewoon "eieren"
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
Zo zeg, ik heb me net toch lekker op een ei gezogen, hij werd er gloedheet van.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
Zo zeg, ik heb me net toch lekker op een ei gezogen, hij werd er gloedheet van.
muisiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik ben net op tijd voor de daily
Hoi Markquote:
Ik tik geen eitjes vandaag hoor... ben tot morgenochtend 10:00 uur (Portugese tijd) solidair met Superkokjequote:
das dus 11.15quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik tik geen eitjes vandaag hoor... ben tot morgenochtend 10:00 uur (Portugese tijd) solidair met Superkokje
Ik heb een van mijn horloges op SST-tijd gezet, dus gewoon 10:00 uur Portugese tijdquote:
hey MaryMouse, alles goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ik ben net op tijd voor de daily
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb een van mijn horloges op SST-tijd gezet, dus gewoon 10:00 uur Portugese tijd
Hee Ceetje,quote:
nog steeds een streamlock erop, ik neem alles op vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hee Ceetje,![]()
![]()
hoe gaat het met een knipperoog?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nog steeds een streamlock erop, ik neem alles op vandaag
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nog steeds een streamlock erop, ik neem alles op vandaag
vast welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat we het morgen in de daily te zien krijgen
Hallo Pietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef pietpaniek het volgende:
Goedenavond heden avond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe gaat het hier? Iemand nog een ei voor mij?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hallo Piet![]()
![]()
![]()
Van mij krijg je geen eitje... ben nog steeds solidair met Kokje
dan heb jij toch zat veel eitjes over voor pietjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hallo Piet![]()
![]()
![]()
Van mij krijg je geen eitje... ben nog steeds solidair met Kokje
pietje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
heelveel eieren piet, goeienavondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
niks ervan. Eieren zijn heel slecht voor jou. Teveel eieren en je zit onder de pukkelsquote:
Pasen: Zondag 24 April 2011 (week 16) en Maandag 25 April 2011 (week 17)quote:
das al bijna voor je het weet is het zoverquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Pasen: Zondag 24 April 2011 (week 16) en Maandag 25 April 2011 (week 17)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
das al bijna voor je het weet is het zover
dat ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef pietpaniek het volgende:
Om dat wij in het weekend eindelijk tijd hebben om uit eten te gaan
jij zult door de week toch wel een soort van weekend hebben, of niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef superkokje het volgende:
jullie zijn welkom![]()
Heb nog nooit spijt gehad van mijn beroepskeuze
twee dagen in de week vrij. Kan ook een weekend dag zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij zult door de week toch wel een soort van weekend hebben, of niet?
mijn man werkt ma, woe, vrij ochtend in de productiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
achja, vrij is vrij, niet dan? Mijn man is vrachtwagenchauffeur, die heeft meestal ook een erg kort weekend.
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
achja, vrij is vrij, niet dan? Mijn man is vrachtwagenchauffeur, die heeft meestal ook een erg kort weekend.
wij hebben gewoon de verplichtigingen afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"
en doordeweeks kan ik alles doen waar ik zin in heb
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wij hebben gewoon de verplichtigingen afgeschaft.
We gaan naar onze ouders als we zin hebben.
en onze ouders komen naar ons waneer ze zin hebben.
(in het weekend, door de weeks maakt niet uit)
verplichtingen hebben wij ook niet. Naar ouders gaan we ook wanneer we zin hebben en het uit komt, we doen gewoon allemaal waar we zelf zin in hebben. Moet er niet aan denken om elke zondag naar (schoon)moeders op de koffie te gaan (moeten mijn ouders iig ook niet aan denken)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Vind op zondag werken eigenlijk wel lekker. Heb een hekel aan" verplichtingen"
en doordeweeks kan ik alles doen waar ik zin in heb
mijn moeder ook, maar ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Zondag ochtend slaapt mijn moeder uit
uitslapen, wat is datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:18 schreef pietpaniek het volgende:
Zondag ochtend slaapt mijn moeder uit
mijn kleine wel, die slaapt lekker mee uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef pietpaniek het volgende:
die kleine is het daar nooit mee eens
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:21 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mijn kleine wel, die slaapt lekker mee uit![]()
Ik heb daar geen kleine bij nodig, Word zelf wel voor 8 uur wakker. Zelfs als ik heb gefokt tot 4 uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef pietpaniek het volgende:
die kleine is het daar nooit mee eens
die van mij 8 is ook een langslaper, maar dat komt ook vast en zeker omdat ik een langslaper benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb twee dochtertjes (4 en 6) dat zijn ook gewoon langslapers, zeker in het weekend. Het is maar waar je ze aan went hoor
Je zei toch net dat je geen spijt hebt van je beroepskeuzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
het ergste is dat ik savonds ook werk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zei toch net dat je geen spijt hebt van je beroepskeuze
daar zit ik alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, effe naar de andere buren...... geheim
Het is onjuistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, effe naar de andere buren...... geheim
dat klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zei toch net dat je geen spijt hebt van je beroepskeuze
snap ik wel 4 tot 6 uur is wel errug weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt.![]()
Ik zou alleen graag wat langer kunnen slapen. 4 tot 6 uur per nacht is max
Das wel errug weinig. Dan kan je mij na een week echt niet meer uit mijn bed krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat klopt.![]()
Ik zou alleen graag wat langer kunnen slapen. 4 tot 6 uur per nacht is max
ik heb ze naast elkaar staan gaat prima, zometeen zet ik cos en de streams aan + deze natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar ik kan niet op twee pagina's tegelijk lezen
dat bedoel ik dus. gewoon blijven liggen, dan rust je toch zei mijn moeder altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Das wel errug weinig. Dan kan je mij na een week echt niet meer uit mijn bed krijgen
heb niet zo'n groot scherm op mijn laptop, en met 1 oog is het allemaal al een stuk moeilijker leesbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik heb ze naast elkaar staan gaat prima, zometeen zet ik cos en de streams aan + deze natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb niet zo'n groot scherm op mijn laptop, en met 1 oog is het allemaal al een stuk moeilijker leesbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |