ok morgen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb besloten solidair te zijn met superkokje en morgen vanaf 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur niet in de SC een peukje op te steken
hebbie geen gas?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
verdomde streams!!!!
begin het koud te krijgen besf ik dat ik vergeten ben hout in de kachel te gooien![]()
quote:
nope, klein flesje van 8 literquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga ook te bed. Douchen en rol meteen door.Tot morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
Trustenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
slaap lekker lievv..ik kom zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
plat is het hier niet.. eerste buren wonen bijna een km verderquote:
ik wil je niet wegsturen hoor. maar je zit in SC ipv COSquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef hierb100 het volgende:
ik snap niet wat er aan de hand is met philip en jankert.
25 kmquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef pietpaniek het volgende:
Lekker, wel een stad in de buurt of ben je echt en dag bezig voor een supermarkt?
trusteeeeeequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoorquote:
De COS is trouwens hier [COS #608] 30cm Gerard in Jotjes rug!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
hahaha nee, hier is het gezellig en bij cos gaat het over de streams!quote:
Ah okay,quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef pietpaniek het volgende:
Die japanners hebben hetal zo moeilijk
Geeft niet hoor... komt wel vaker voor als de COS gesloten is en we iets actiever in de de CS zijn dat mensen hier naar binnen lopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef hierb100 het volgende:
A
[..]
Ah okay,weer wat geleerd vandaag.
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Ze doen alles om in het nieuws te komen, eerst een aarbeving dan een tsunamie, laten een kerncentrale downmelten en nog is libanon met die paar relluh als eerste in het nieuws
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
nee hoor! biertje??quote:
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewonersquote:
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet meequote:
dat mag nit dat is cosquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor... ik heb besloten solidair met je te zijn en vanaf morgenochten 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur in de SC geen peukje meer op te steken. Bolluke doet mee
Klopt... de spanningen tussen Mo en Alex lopen al hoog opquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
we hebben het over de rellen die gaan uitbreken tussen de geboeide SST bewoners
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
ik loop nog een keer... zal wel ff bij miss een hj tje uit de frigo pakkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
is wel drankmisbruik, maar geeft niet is mijn merk niet
Au, die doet pijn....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
Goeie nachtquote:
zo dat is zondequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
sorry kokkie
ben gevallen
[ afbeelding ]
zelfs de beste bollokus struikeld wel eensquote:
Trusten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
Mensjes, ik ga mijn mandje opzoeken liev zijn voor elkaar en slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bveetje laat maar mr paniek. merciquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste pietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sterkte dan maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
beste mensen, ik mag even naar de huisartsenpost. Heb een probleempje met mijn oog sinds een uur of anderhalf (jaaaa, ik doe gelijk ook effe een aafke), er zit een splinter of iets in (man aan het klussen in de garage, ik stond er met mijn snuffert net iets te dichtbij). Het ging in eerste instantie wel, maar het doet nu echt vreselijk pijn.
Mijn menneke vond het toch beter om er niet een nachtje mee te slapen, maar toch maar even naar de dokter te gaan. Zie (als ik dat nog kan, hahaha) jullie morgen wel weer. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten kokjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:
ik zeg welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Als er morgen overdag rellen zijn, ik ben het niet.Ik ben werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef superkokje het volgende:
ik zeg welterusten![]()
![]()
![]()
![]()
Als er morgen overdag rellen zijn, ik ben het niet.Ik ben werken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop dat het niets ernstig is.... Succes ermee! tot morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
beste mensen, ik mag even naar de huisartsenpost. Heb een probleempje met mijn oog sinds een uur of anderhalf (jaaaa, ik doe gelijk ook effe een aafke), er zit een splinter of iets in (man aan het klussen in de garage, ik stond er met mijn snuffert net iets te dichtbij). Het ging in eerste instantie wel, maar het doet nu echt vreselijk pijn.
Mijn menneke vond het toch beter om er niet een nachtje mee te slapen, maar toch maar even naar de dokter te gaan. Zie (als ik dat nog kan, hahaha) jullie morgen wel weer. Doei![]()
![]()
![]()
![]()
ow, met 1 oog zie ik niet veel, ik wilde zwaaien, niet lachen![]()
![]()
![]()
![]()
suc6 daar hopelijk valt het mee!!!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom hierquote:
Thnx, sorry!quote:Welkom hier
De COS is hier: [COS #609] Aafke is dyslectisch kampioen met anabolen onstekingen!
No Problem, be happyquote:
hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
Moet morgen weer (thuis)werken. Vreselijk.... géén collega's die mij lastig kunnen vallen, maar wel fokkersIk ga mijn nestje opzoeken
![]()
![]()
![]()
Gelukkig.... ik wou mijzelf al quoten dat je het te druk had met de COS om hier nog mensen uit te zwaaienquote:
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig.... ik wou mijzelf al quoten dat je het te druk had met de COS om hier nog mensen uit te zwaaienTot morgen
Géén nieuwe G-tjes in verwachting vanacht?
Leuk... misschien een nieuw G-tje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!
Hoi en welkom ... nieuwe draadje voor de COS was nog niet klaar... staat er nu wel en is hier [COS #611] Boeiend. Hier zwaaien we elkaar uit en ik ga nu mijn nestje opzoeken dusquote:
ojeetje ...hoop dat het meevaltquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
net even gecheckt misschien morgenvroeg weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |