ok morgen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb besloten solidair te zijn met superkokje en morgen vanaf 10:00 uur tot zaterdagmorgen 10:00 uur niet in de SC een peukje op te steken
hebbie geen gas?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
verdomde streams!!!!
begin het koud te krijgen besf ik dat ik vergeten ben hout in de kachel te gooien![]()
quote:
nope, klein flesje van 8 literquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga ook te bed. Douchen en rol meteen door.Tot morgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
Trustenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
slaap lekker lievv..ik kom zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
plat is het hier niet.. eerste buren wonen bijna een km verderquote:
ik wil je niet wegsturen hoor. maar je zit in SC ipv COSquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:40 schreef hierb100 het volgende:
ik snap niet wat er aan de hand is met philip en jankert.
25 kmquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:41 schreef pietpaniek het volgende:
Lekker, wel een stad in de buurt of ben je echt en dag bezig voor een supermarkt?
trusteeeeeequote:Op donderdag 17 maart 2011 23:37 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaaplekker.
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoorquote:
De COS is trouwens hier [COS #608] 30cm Gerard in Jotjes rug!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
hahaha nee, hier is het gezellig en bij cos gaat het over de streams!quote:
Ah okay,quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SC = Slow Chat... Waar we het even niet over de streams hebben. COS = Comment on Streams. Maar je bent hier altijd welkom hoor
ja verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef pietpaniek het volgende:
Die japanners hebben hetal zo moeilijk
Geeft niet hoor... komt wel vaker voor als de COS gesloten is en we iets actiever in de de CS zijn dat mensen hier naar binnen lopenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef hierb100 het volgende:
A
[..]
Ah okay,weer wat geleerd vandaag.
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef pietpaniek het volgende:
Ze doen alles om in het nieuws te komen, eerst een aarbeving dan een tsunamie, laten een kerncentrale downmelten en nog is libanon met die paar relluh als eerste in het nieuws
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor de rellen hoef je niet naar het nieuws te kijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |