Oops, hebben spooky en ik verklaptquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???
Aafke niet.... moet voor de missie van Karim & Lauraquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:33 schreef paddy het volgende:
Ik vraag mij wat af. Wil Aafke een poging doen om te stoppen ofzo?
Ow, mjah, sorry, dat is waar ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi en welkom ... nieuwe draadje voor de COS was nog niet klaar... staat er nu wel en is hier [COS #611] Boeiend. Hier zwaaien we elkaar uit en ik ga nu mijn nestje opzoeken dus![]()
![]()
![]()
Mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:36 schreef bb2 het volgende:
[..]
Ow, mjah, sorry, dat is waar ook
Inmiddels ben ik zo gewend dat het topic gewoon bovenaan staat
Voor de slaperigen, een goede nachtrust gewenst
Voorlopig ben ik nog wel even wakker
er is al een guido een gerard en een geraldinequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Bol! heb jij een kalfje Gerard genaamd???
huh? wie is geraldine?? oooh de femalequote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
er is al een guido een gerard en een geraldine
jup, verjaardags kadootje voor spookyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
huh? wie is geraldine?? oooh de female
goeiemorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Ceetje!!!!! Hoop dat het meeviel en ga jij nou de hele dag knipogen naar ons net als het oog?
Goedemorgen,ben laatste dagje de wereld van de mobiliteit in,zie jullie vanavond.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
yep, een knipperend oog, dat had ik. Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Maar het valt gelukkig mee!
Er bleek een metaalsplintertje in mijn oog terecht te zijn gekomen toen ik effe bij het kluswerk van 't menneke ging kijken. Dit hebben ze eruit gehaald, een hele berg zalf in m'n oog gedaan en afgeplakt. Ik kom nu net van de oogarts af, en er is geen beschadiging. Er is weer een berg zalf in gefrot en afgeplakt, dat mag er morgen af. Dus ik ben nu gewoon een wandelende streamlock met een stilstaand oog. Ik denk dat ik er maar een sticker op plak met de tekst "er vinden nu opnames plaats"
[..]
goeiemorgen![]()
yep, een knipperend oog, dat had ik. Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Er bleek een metaalsplintertje in mijn oog terecht te zijn gekomen toen ik effe bij het kluswerk van 't menneke ging kijken. Dit hebben ze eruit gehaald, een hele berg zalf in m'n oog gedaan en afgeplakt. Ik kom nu net van de oogarts af, en er is geen beschadiging. Er is weer een berg zalf in gefrot en afgeplakt, dat mag er morgen af. Dus ik ben nu gewoon een wandelende streamlock met een stilstaand oog. Ik denk dat ik er maar een sticker op plak met de tekst "er vinden nu opnames plaats"
Linkt niet zo best, maar toch ook weer goed. sterkte ermee.ieg goed excuus om te blijven streamenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Mijn man dacht eerst dat ik dat oog van de streamlock zat te imiteren![]()
Goedemorgen Aafkequote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goeiemorgen![]()
Mogge Spookyquote:
quote:
Jij hebt nie zo'n mooie bril he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aafke.........
Maar ik heb een pleister, en Aafke nie, lekker puh
ik heb een "echte" D&G op m'n hoofd staan nu (hoeft wel niet, maar als je me dan toch Aafke noemt.....)quote:
Daar hebben we brekebeentand MissJ weer voor he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb een "echte" D&G op m'n hoofd staan nu (hoeft wel niet, maar als je me dan toch Aafke noemt.....)![]()
ik doe alleen niet de radslag, als je dat maar weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |