gelukkig maar, anders kan ik vanaaf weer naar de huisartsenpost.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar hebben we brekebeentand MissJ weer voor he.
Dag Dagquote:
kokkie is al werken... Peuk hebben?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:21 schreef bollokus het volgende:
'goedenmiddag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ceetje goed om te horen dat het allemaal "meevalt" hopelijk weer snel de oude!
zo tijd voor een bakkie zonder peuk want we gingen vandaag kokkie msteunen!
oh, nou, ik steun deze keer effe niet mee hoor, dat trek ik effe niet nu, ben zwaargewond hèquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:21 schreef bollokus het volgende:
'goedenmiddag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ceetje goed om te horen dat het allemaal "meevalt" hopelijk weer snel de oude!
zo tijd voor een bakkie zonder peuk want we gingen vandaag kokkie msteunen!
neuh, kan het wel een dagje zonder in de SCquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:25 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
kokkie is al werken... Peuk hebben?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:43 schreef Ceetje.. het volgende:
* Ceetje..doet effe niet mee met tijdelijk stoppen en pakt peukie![]()
hoihoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:02 schreef MaryMouse het volgende:
HalloIk ben er ook hoor met mijn bakkie
en 24 uurtjes zonder peukie in de SC
moest eventjes weg.... koetjes hadden de uitgang gevondenquote:
't is wat met die koetjes hè, je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
moest eventjes weg.... koetjes hadden de uitgang gevonden
kutstreek ja!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Papiergeld het volgende:
Weet je wat echt een kutstreek is? Dat ze de uitslag van Wie is de Mol op de frontpage van Nu.nl zette. Ik had de finale nog niet gezien
Sensatiezoekende klootviolen daar!
Oei, ben blij dat je dit meld... ik moet dus wegblijven van nu.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:19 schreef Papiergeld het volgende:
Weet je wat echt een kutstreek is? Dat ze de uitslag van Wie is de Mol op de frontpage van Nu.nl zette. Ik had de finale nog niet gezien
Sensatiezoekende klootviolen daar!
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, ben blij dat je dit meld... ik moet dus wegblijven van nu.nl
ik heb widm maar een keer of 3 gekeken, het kon me deze keer niet boeien eerlijk gezegd, dus ik heb wel effe gekeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!
had ik het maar heel drukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
't is wat met die koetjes hè, je hebt het er maar druk mee.
mijn nieuwe stofzuigert doet het als de beste, nu de kitchen nog even opruimen en een soppie geven, dan ben ik weer klaar voor vandaag. Wilde eigenlijk boodschappies gaan doen vanochtend, maar het is toch wel erg moeilijk autorijden met 1 oog, dus ik wacht maar even tot rond 15.00 Mark (mijn man) thuis komt en me dan naar de supermarkt kan rijden.
maar nu eerst effe tijd voor een bakkie met een peukie
Ik ga 'm, met gezonde tegenzin, ook maar even checken. Maar ik boycot die klote site van 'n Nu.nl voorlopig ff..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had dus de zelfde gedachten. ga gelijk de uitzending even checken!
sjit, was helemaal vergeten dat je niet echt mobiel bent.......quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
had ik het maar heel druk
helaas zit ik nog steeds in de rolstoel/krukken en kan ik maar kleine dingetjes doen op de boerderij.... ik had liever minder op Fok! en SSTNL gezeten!!!!
en je hebt groot gelijk nu autorijden is zoeken naar nog meer sstnl kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |