Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ik doe miep miep naquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi ik ben Stuart, 12 jaar en doe road runner na?
Je kunt een flik-flak doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fout van de leraar, we hadden een opblaas-renbaan in de gymzaal, zet die oetlul de opblazer maar gedeeltelijk aan, ik deed vol enthousiasme een flik-flak [rennen, radslag, handstand, salto] en knalde keihard op de grond, heb nu
Last van m'n schouder, enkel, been en pols
Hij leek helemaal opgeblazen, maar zo zacht als een kitten
Zal de Guinness wel zijn geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik zag ff niet dat ik de lapo had
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Oh sorryquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik doe miep miep na
[..]
Je kunt een flik-flak doen![]()
Brunette maakt niet uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aha !
* PriemGirl schudt haar mooie blonde lokkenOk ik ben brunette...
Én ik heb idd een vriend..
![]()
Ziet er goed uitquote:
heheheehhquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Hij voelt er niks van hoor, als we dit weekend daten!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aha !
![]()
Hoeveel heb jij op mart?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
Hij voelt er niks van hoor, als we dit weekend daten!
Dus waar spreken we af?.
Brunettequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aha !
![]()
Gelijk een nieuw iemand een trauma bezorgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus waar spreken we af?.
Nou! Wat vies. Phenus is al weggekropen!quote:
Wow als ze die broek niet zo omvouwt dan komt hij echt tot haar okselsquote:
en nou al aangeschotenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken... vanavond 2 bekers melk, een kopt thee en een glas aardbeienlimonade>
Heb tot m'n 12e op hoog niveau geturntquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik doe miep miep na
[..]
Je kunt een flik-flak doen![]()
Ga eens snel aan de alcohol danquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even denken... vanavond 2 bekers melk, een kopt thee en een glas aardbeienlimonade>
Wat coolquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb tot m'n 12e op hoog niveau geturnt
Nee, gewoon niet meer afwachten en er vol opduikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:13 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelijk een nieuw iemand een trauma bezorgen
ik heb wat gemistquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
@Priemgirl: ik ben ook getrouwd, maar wat ze zeggen hier, voel je niks van
Nee, voelde er niets van nee...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
De sake is te duur gewordenquote:
Ur place or mine *winky*quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus waar spreken we af?.
stuartquote:
Wat zeggen ze hier dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Omdat ik dat vind nu en ik chaggoben en...quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet meer afwachten en er vol opduiken.
Oooohquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat ik dat vind nu en ik chaggoben en...
Omdat ze zo nep is
Ik las broek.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Martje martje, ik ben in je boek begonnen
Wat heb jij grappige details
![]()
Maar ik heb wel wat opmerkinkjes
JA HOORquote:
Komt omdat je te vroeg weg wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook dus ik moest keihard lachen om de "opmerkinkjes"quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JA HOORIk ben in z'n broek begonnen
![]()
Vandaar de geschrokken PI!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
O, ik voelde al wat kriebelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:
Lieve schat, ik vind mart echt fantastisch, maar ik wil niet in z'n broekquote:
Oh, sorry, ik dacht dat je het wel lekker vondquote:
Naja, 12 uur per week trainen is ook niet allesquote:
wel veel van het goede jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, 12 uur per week trainen is ook niet alles
Jan Pieterszoon uit Sappermeerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je het wel lekker vond
Dag wokquote:
Ga slapen, is morgen ook wel bekentquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef Fha het volgende:
Jesus ik moet nog 2,5 uur wakker blijven wil ik horen of de VS gaat aanvallen of nietMaar ik ben moeeee
Trusten Wokquote:
teder kuste hij haar lippenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jan Pieterszoon uit Sappermeer
Schuurde zijn kloten met een hanenveer.
Welnee dat duurt nog even.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:19 schreef Fha het volgende:
Jesus ik moet nog 2,5 uur wakker blijven wil ik horen of de VS gaat aanvallen of nietMaar ik ben moeeee
Jah natuurlijk, maar dit zijn dingen waar ik het liefst bovenop zitquote:
kun je me even in 3 regels bijpraten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah natuurlijk, maar dit zijn dingen waar ik het liefst bovenop zit
Ik zit liever bovenop een bankquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey WWquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.
Een goedeavond KSC.
Ik ook, maar Bolle doet groot dus ik zit voor de bankquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit liever bovenop een bank
Bye priemieeequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ga er ook vandoor. Kom morgen nog wel een koffietje meepikken![]()
Nice to meet you all![]()
1 woord: Sexquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kun je me even in 3 regels bijpraten?
Bis Later PGquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Nee. Je moet journaal kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
kun je me even in 3 regels bijpraten?
Welcome Iquote:
Hey WWquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een goedeavond KSC.
Dag Priemquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
dat zit wel prettig jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zit liever bovenop een bank
Tot morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Kerel! Hoe is het?quote:
Nee, maar als je de top wil bereiken moet je er veel tijd in investerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, 12 uur per week trainen is ook niet alles
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dag datemeisjequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Dit klinkt uit context geil. In context ook btw.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Prioriteiten.quote:
Iets met Libië gok ik.quote:
Sweet dreamsquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
Woerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een goedeavond KSC.
Lekker bezig vooral. Ik ben toe aan vakantie. Deze week weer 50 uur bezig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe maar gaat zijn gangetje en daar?
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
teder kuste hij haar lippen
zij niet helemaal op haar gemak
sloot plotseling haar benen
zodat zijn brilletje brak
Dat is wel veel, hoelang nog voor dat jij jezelf dat gunt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker bezig vooral. Ik ben toe aan vakantie. Deze week weer 50 uur bezig.
ff wat spullen pakken....quote:
hmmm ik heb voetbal niet op staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Gekke PSV, gaan ze nog uitgeschakeld worden ook als ze zo doorgaan.
Half jaartje. Tot ongeveer juni en dan ga ik een hele hele lange vakantie houden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel veel, hoelang nog voor dat jij jezelf dat gunt?
Je neemt ons mee naar bedquote:
Afgekeurde 1-1, zoals het op de tv eruit zag was het randje op de lijn.quote:
Wat voor spullen heb jij gepakt huhquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff wat spullen pakken....
en inderdaad, hoef ik niet te melden als ik paar minuutjes weg ben
Ik was gevraagd voor de NK-selectie, maar ik vond m'n vrienden + school toch echt wat belangrijkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar als je de top wil bereiken moet je er veel tijd in investeren
Sandwich?quote:
Daar is een oplossing voor thoughquote:
Daar ben je zo en ik geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Half jaartje. Tot ongeveer juni en dan ga ik een hele hele lange vakantie houden.
morgenmiddag richting Belgie, weekendje wegquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor spullen heb jij gepakt huh![]()
Trusten Fhaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Big bang kijken in bed. Fijne avond nog allemaal Poelewoepsies![]()
![]()
![]()
Fijne avond Fhaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Fha het volgende:
Big bang kijken in bed. Fijne avond nog allemaal Poelewoepsies![]()
![]()
![]()
ZONNUH GROTE VUURBAL JONGUH!!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
kort samengevat:
kadaffi, VN, resolutie
BAM
Bevers eten denk ik. Zonder kokosmat.quote:
Wat leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgenmiddag richting Belgie, weekendje weg
Jaquote:
quote:
Van mij welquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Grrrrrrr, ik ben zooo boos. Wil gillen en schoppen en slaan nu!!!
Mag ik ff???
bungalowpark (vrijwel gratisquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk
Ga je naar de Ardennen of ga je iets rustigers doen![]()
Ja, gooi het eruit!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag ik ff???
Wat leuk manquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bungalowpark (vrijwel gratis) in Belgisch Limburg
*trekt Trev een paddingpakje aan en schuift naar voren*quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag ik ff???
Ehm, ik ben vrij druk deze zondag maar zaterdag heb ik nog wel tijdquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef pgrferrari het volgende:
Wie heeft er zin om van het weekend wat te gaan doen?
Maar of wat ik ook wil kanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef pgrferrari het volgende:
Schop en sla mij maar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mag ik ff???
vrouw werkt bij reisbureau, ze moet ff een presentatie daar meemaken en verblijf is gratisquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk man
Maar hoezo vrijwel gratis? Sorry als ik teveel wil weten
Dat ligt natuurlijk helemaal aan de activiteit in kwestie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef pgrferrari het volgende:
Vergeet het paintballen nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*trekt Trev een paddingpakje aan en schuift naar voren*
Hij judo't en is dus wel blauwe plekken gewend, ga los!
Woohoo, goed bezig dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw werkt bij reisbureau, ze moet ff een presentatie daar meemaken en verblijf is gratis
Wat vervelend nou dat jullie mee moetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw werkt bij reisbureau, ze moet ff een presentatie daar meemaken en verblijf is gratis
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja....
Sommigen hier weten bij deze specifieke opmerking wel beter...
Jij woont in Londen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik ben vrij druk deze zondag maar zaterdag heb ik nog wel tijd
Uiteraard.quote:
komt goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, goed bezig dus
Alvast veel plezier man
Precies, hier is genoeg te doen hoorquote:
Echt waar joh? Maar je boys gaan toch ook mee neem ik aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt goed
Although ik lever mee was gegaan met het meetweekend van TAL![]()
Zoeken ze daar nog een stagiaire?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is maar 30 minuutjes vliegenquote:
Ouch ouch ouchquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
GIL, SCHOP, SLA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ff afreageren
Goedzo!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
GIL, SCHOP, SLA!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ff afreageren
jawel, een schoonouders ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar joh? Maar je boys gaan toch ook mee neem ik aan
Doe dan tegen mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff afreageren
Gezelligquote:
Joh, het is vast leuk want je bent niet thuis dus dan lijkt het mij in ieder geval sowieso al leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel, een schoonouders ook
achja, k moet niet zo egoistisch zijn
Natturlijk niet..quote:
jawel, heb er wel zin inquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Joh, het is vast leuk want je bent niet thuis dus dan lijkt het mij in ieder geval sowieso al leuk
quote:
Zou ik ook hebbenquote:
vast welquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar 30 minuutjes vliegenMaar als je Symph lief aankijkt mag je hier vast wel even een bakkie komen doen
![]()
Waarom heb je dat nodig danquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Trevland het volgende:
Ik heb wel een lekker rustig weekend, heb ik ook wel nodig
Lieve lieve whiskquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff afreageren
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natturlijk niet..
jij bent lief
quote:
quote:
Kan wel wat meer slaap gebruiken, iets met later gaan slapen dan geplant en telkens 's ochtends ruim voor de wekker wakkerquote:
Oooh, ja, dan is het inderdaad wel goed om je lichaam even wat rust te gevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan wel wat meer slaap gebruiken, iets met later gaan slapen dan geplant en telkens 's ochtends ruim voor de wekker wakker
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pgr, kom je een bakkie doen?
Ze hebben er een heel tof cafe in Zwolle, verdulleme!quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Heey Whisky, zullen we samen even een kwartier tegen een boksbal aan beuken? Lijkt mij ook wel even lekker eigenlijk
Huhu. Mooie kloon.quote:
Waarom cafe als je naar Marijkequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze hebben er een heel tof cafe in Zwolle, verdulleme!
topografisch gezien heet het zwolle..quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Vandaag is me toch iets bijzonders gebeurt; iemand probeerde me te zoenen
Sorry.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
De gymleraarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Lente is in de lucht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zwolle ben je toch zo? is voor jou toch maar in 1 trein stappen
Good luckquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
ff m'n spullen verder inpakken, zo terug
(vrouw werd alweer narrig)
Symph en Marijke, lijkt me leuk ook een keer een bakkie te komen doen soon
Was het een leuk meisje?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Graag of nietquote:
Waar woon jij dan als dat zolang duurtquote:
Tsss! Neem een mooi boek mee de trein in en je bent er zo.quote:
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.quote:
Hier, heb je de mijne.quote:
quote:
Daaaar is hij wel, zie?quote:
Je bent welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
ff m'n spullen verder inpakken, zo terug
(vrouw werd alweer narrig)
Symph en Marijke, lijkt me leuk ook een keer een bakkie te komen doen soon
Nou, kun je toch gewoon een keer proberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.
Nadruk op Vriend, een jongen dus, heeft me vandaag verteld dat,'ie op jongens valt, had ie wel van tevoren mogen aankondigen![]()
serieusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.
Nadruk op Vriend, een jongen dus, heeft me vandaag verteld dat,'ie op jongens valt, had ie wel van tevoren mogen aankondigen![]()
Mja, niet echt subtiel om dat dan zo te proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jepquote:
Dat hekje met die spijlen? Nee.quote:
Ik denk dat dat de aankondiging was!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
O datquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kerel![]()
![]()
Gebak, Drank en Wilde Damesch
Ja, serieus, en hij weet dat ik een vriendin heb, dus ik weet niet wat 'ie probeerde te bereiken, maarja... Ken 'm nu al 10 jaar, nooit het flauwste vermoeden gehadquote:
Dan moet je bij vrouw zijnquote:
It started with a kissquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, serieus, en hij weet dat ik een vriendin heb, dus ik weet niet wat 'ie probeerde te bereiken, maarja... Ken 'm nu al 10 jaar, nooit het flauwste vermoeden gehad
Ik ook, NU, en zonder verplichtingenquote:
Die is druk met voorbereiding solli.quote:
Haiquote:
Hoeraquote:
De TTquote:
Ikke welquote:
Trevjequote:
quote:
Hoiquote:
Ben je jarig?quote:
En daarna:quote:
Wellicht meent hij dat jij ambivalente gevoelens voor hem hebtquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, serieus, en hij weet dat ik een vriendin heb, dus ik weet niet wat 'ie probeerde te bereiken, maarja... Ken 'm nu al 10 jaar, nooit het flauwste vermoeden gehad
Dat lijkt me echt kutquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Symquote:
Wist ik eigenlijk welquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ben je jarig?Gefeliciteerd
Volgende week dan maar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook, NU, en zonder verplichtingen
Dan kan ze toch wel neukenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is druk met voorbereiding solli.
Ik bedoeldequote:
Damn, dat heb ik niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je hem in de uitlaat van een opgevoerde brommer stoppen!
Ik snap ineens de seksmiddag op mijn werk ook nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Lente is duidelijk in de lucht. Kusjes, seks zonder verplichtingen en keiharde knalseks. Duidelijker dan dat kan je het niet krijgen.
Met iemand die zo ziek is dat we al aan de twintigste zakdoek zijn vandaag, nee dank je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ze toch wel neukenZe is een vrouw, multitasken ftw
En anders moet je zin bij d'r maken
Muckquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
[..]
Hoera
[..]
De TT
[..]
Ikke wel
[..]
Trevje
[..]
Dank, de zin is weg.quote:
Dat is nog weer eens iets anders dan de vrijdagmiddag-borrel of casual friday.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap ineens de seksmiddag op mijn werk ook nu
Ahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik bedoelde![]()
Wist niet dat je dat wist!
Dan is de nood ook niet hoog genoegquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met iemand die zo ziek is dat we al aan de twintigste zakdoek zijn vandaag, nee dank je.
Dat heb ik ookquote:
Hier zal vast iemand zijn die wil.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
verplichtingen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:
Zie je wel.quote:
Ik vind het niet erg, voor mij verandert er niks, hij is gewoon dezelfde jongen gebleven, maar wel knap dat hij gewoon al 3,5 jaar verliefd op me is en nu eindelijk de guts heeft op het te vertellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt kut
zo iemand kun je nooit meer normaal aankijken, naja ik iig niet
Ik ookquote:
Liever niet een willekeurige collegaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Casual friday sex.
Intressant concept nu ik er over denk. Willekeurige seks met één van je collega's, bepaald door het lot.
Er hoeft ook geen nood te zijn!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is de nood ook niet hoog genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |