Graag of nietquote:
Waar woon jij dan als dat zolang duurtquote:
Tsss! Neem een mooi boek mee de trein in en je bent er zo.quote:
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.quote:
Hier, heb je de mijne.quote:
quote:
Daaaar is hij wel, zie?quote:
Je bent welkomquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
ff m'n spullen verder inpakken, zo terug
(vrouw werd alweer narrig)
Symph en Marijke, lijkt me leuk ook een keer een bakkie te komen doen soon
Nou, kun je toch gewoon een keer proberenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.
Nadruk op Vriend, een jongen dus, heeft me vandaag verteld dat,'ie op jongens valt, had ie wel van tevoren mogen aankondigen![]()
serieusquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, normaal zou ik het niet zo erg vinden, maar het was dus een goede vriend van me.
Nadruk op Vriend, een jongen dus, heeft me vandaag verteld dat,'ie op jongens valt, had ie wel van tevoren mogen aankondigen![]()
Mja, niet echt subtiel om dat dan zo te proberen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jepquote:
Dat hekje met die spijlen? Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |