Anders werd ik toch wel uitgelachenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Sperma het volgende:
kansloze kneus dat je bent, waarom anders voordoen dan je al bent?
Klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Anders werd ik toch wel uitgelachen
TS is een droge kloothommel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef micth5005 het volgende:
oja trouwens ik heb geen zin op popi te gaan doen ( fake dus )
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Ga krassen. Misschien pik je zo een andere emo-chick op. Of wij hebben geen last meer van je..
Waarschijnlijk heeft je zusje hem ook herpes gegven, net zoals mij. Kuthoer! Ze zei dat ze maagd was!quote:
Welke kleuterschool zit je dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef micth5005 het volgende:
[..]
niemand is zoals mij daarom word ik ook niet geaccepteerd
het gaat niet daarom de hele fuking school heeft bekand haat aan mequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Lama443 het volgende:
doe gewoon normaal
en stay away from the emos jwt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
het gaat niet daarom de hele fuking school heeft bekand haat aan me
Maar waarom dan? Wat heb je verkeerd gedaan in hun ogen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ja op mijn school niet ze lachen me all uit als ik om de geschiedenis vraag aan mijn muziek docent van hardstylequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Welke kleuterschool zit je dan?
en "ze weten nu ook dat ik een voor liefde voor Hardstyle heb en achtbaanen, auto's, car tuning en computers"
zoveel vinden dat leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
nou ik heb wel een paar keer iemand in het zieken huis geslagen =$quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat heb je verkeerd gedaan in hun ogen?
Oeiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nou ik heb wel een paar keer iemand in het zieken huis geslagen =$
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
kut kloonja sorry mijn spelling is gewoon kut en mijn zinsbouw zuigt kei hard D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goh, zou er misschien een causaal verband zijn tussen fysiek geweld en haat jegens de dader?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Ga op je eigen fouten lette D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Lama443 het volgende:
[..]
goh, zou er misschien een causaal verband zijn tussen fysiek geweld en haat jegens de dader?
ik weet dat iedereen uniek is maar bij mij op school kunnen ze dat geen reed schelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Mixende_match het volgende:
Komt wel goed schatje
ooit kom je in een volwassen wereldje (hoop ik) en accepteren ze dat ieder persoon uniek is (hoop ik voor je dan)
het gaat niet om de emo's maar om de hele school D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
de meeste emo vrouwen kunnen aardig wat pik verstouwen.
dat gezegd, zijn de meeste emo mannen vaalhazen...
en terecht.
Maar je ex kan wel goed pijpen. Alleen slikken doet ze niet en ze krast. Maar dat krassen kan ook komen omdat ze toen met jou had.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Hyman het volgende:
Nee, die zitten in mn geheugen gekrast gegrift.
/badpun
Ja boeiend. Dat doen de mijne toch ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef micth5005 het volgende:
weet je? mijn ouders weten niet eens wat er aan de hand is
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja boeiend. Dat doen de mijne toch ook niet.
Tijd om een echte man te worden! Je gaat toch ook niet om elk klein dingetje bij je pappie en mammie huilen als je 40 bent?
Nee precies, jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:
Of je zet een vette spuit met coke gemixed met heroïne in de klas, Dat is pas voor ekte ekte bazen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Hyman het volgende:
Als je echt stoer wilt zijn op school, dan ga je gewoon whiskey zuipen in de les, en pak je gelijk een lekkere lerares mee.
Alle chicks diggen die shit. Heb je gelijk je imago weer terug.
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of je zet een vette spuit met coke gemixed met heroïne in de klas, Dat is pas voor ekte ekte bazen!
je doet wel alsof je die kennis hebt met je betweterigheid. doe maar eens een paar maanden onderdanig puber zijn. en ga godverdomme leren voor je centen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.
Omdat je anders gezeur krijgt met zn pappa en mamma, die hebben het al zo zwaar met een jochie die eerst emo chicks meeneemt, en vervolgens met pep op naar school gaat.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.
Maar ik zei hero/coke spuiten. Daar ben je trots op als ouder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je anders gezeur krijgt met zn pappa en mamma, die hebben het al zo zwaar met een jochie die eerst emo chicks meeneemt, en vervolgens met pep op naar school gaat.
Dan is ie zeker WINNNINGGG.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar ik zei hero/coke spuiten. Daar ben je trots op als ouder..
conformeren. that's all folks!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef micth5005 het volgende:
Zeg gewoon wat ik moet doen zo dat ik geaccepteerd word .....
Nep doen dus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
conformeren. that's all folks!
en als je daar geen zin in hebt word je straks opgepakt. nadat je je hele leven denkt gaaf te zijn, terwijl je de imbeciel uithangt.
Gevaarlijke boy hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
jezelf?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nou ik heb wel een paar keer mezelf in het zieken huis gekrast =$
En toch moest ik lachenquote:
Maar dan krijgt hij toch sowieso een ban?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou TS maar snel bannen voor hij zichzelf een doodsverwensing toewenst!
Uit voorzorg.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar dan krijgt hij toch sowieso een ban?
ahwh, sry té ès ;x bedoelde niet so hoowr! <3quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
ghehe, niet sow gemeen doen tegen teej es =3 rawwr ^^
Nee nee, ik snap niet waarom iedereen zo haat op emo's.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef badtripbob het volgende:
Zijn emo's trouwens de nieuwe breezers of zo?
tuurlijk. je bent gewoon een frisse, fijne vent. zonder krassen op zijn arm.quote:
Jij breed lopen, en zeggen dehele tijd: wat jij zeggen, wil je dood! Walla ik klap jou! Enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef micth5005 het volgende:
oja trouwens ik heb geen zin op popi te gaan doen ( fake dus )
nigaaaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Jij breed lopen, en zeggen dehele tijd: wat jij zeggen, wil je dood! Walla ik klap jou! Enz.
Je weet zelluuuf;)
Aach, +1? Fokfriend:pquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:06 schreef UselessComputer het volgende:
Deze man is draaaama.. Kansloos vanaf t begin, aan t begin van zn post beetje medeleven opwekken enzoo, en daarnaa gwn zelf kansloos de reaguurders af zitten kraken...![]()
No wonder No-One likes you! Not even on the friggin internetzz! FAALHAAS!![]()
PS: Speciaal voor jou profiel aangemaakt, voel je je nou al beter? xD
Fok DIE vriend! (TS dan he :p )quote:
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Fok DIE vriend! (TS dan he :p )
Is Niet Mijn Topic Vriend!
*Afkraak-modus uitzet*
Serieus TS, Gaa een leven zoeken? Hardstyle? Emo's?
Vind je 't serieus gek dat je uitgelachen word?
Troll?
dan is onmogelijk, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Gast ik speel world of warcraft en ik heb vrienden.
Dats wel heel raar he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef micth5005 het volgende:
[..]
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpen
ik raakte pas bevriend met een wow speler toen hij ermee was gestopt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:44 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Gast ik speel world of warcraft en ik heb vrienden.
Het is FOK!, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:09 schreef micth5005 het volgende:
[..]
kapp met troll ( ik ben gen trol gvd ) en der is serieus ook niemand die ooit heeft geholpen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Emo chicks zijn soms het lekkerst van 't lekkerst.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef micth5005 het volgende:
Ik vaal echt hard zo heb ik een emo vriendin en zo ben ik koos vriendloos......
men vriendin maakte het uit de hele school haat etc....
als ik nu een nieuwe vriendin wil krijgen ben ik kansloos.
niemand wil me meer ik ben nu echt kansloos.
ze weten nu ook dat ik een voor liefde voor Hardstyle heb en achtbaanen, auto's, car tuning en computers
Het probleem is nu ze weten dat ik heel anders ben dan dat ik me voor deed op school wil niemand nog met me praaten.
iedereen lacht me uit, word na gekeken etc...
maar het probleem is, ik wil geen levenloos Fok kandidaat worden .....
Vergeet men oude topic over men ex,
ik ben echt een faal-haas D:
In plaats van mij te lopen af te zijken als een pispaal
Zou advies wel helpen
HAHA 1 APRILquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef robin007bond het volgende:
overduidelijke troll is overduidelijk
Het kan er soms best mee door hoor.quote:
dat je van hardstyle houdt zag ik al na 2 seconden naar je dp gekeken te hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef micth5005 het volgende:
Ik vaal echt hard zo heb ik een emo vriendin en zo ben ik koos vriendloos......
men vriendin maakte het uit de hele school haat etc....
als ik nu een nieuwe vriendin wil krijgen ben ik kansloos.
niemand wil me meer ik ben nu echt kansloos.
ze weten nu ook dat ik een voor liefde voor Hardstyle heb en achtbaanen, auto's, car tuning en computers
Het probleem is nu ze weten dat ik heel anders ben dan dat ik me voor deed op school wil niemand nog met me praaten.
iedereen lacht me uit, word na gekeken etc...
maar het probleem is, ik wil geen levenloos Fok kandidaat worden .....
Vergeet men oude topic over men ex,
ik ben echt een faal-haas D:
In plaats van mij te lopen af te zijken als een pispaal
Zou advies wel helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |