Anders werd ik toch wel uitgelachenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Sperma het volgende:
kansloze kneus dat je bent, waarom anders voordoen dan je al bent?
Klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef micth5005 het volgende:
[..]
Anders werd ik toch wel uitgelachen
TS is een droge kloothommel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef micth5005 het volgende:
oja trouwens ik heb geen zin op popi te gaan doen ( fake dus )
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef badtripbob het volgende:
Ga krassen. Misschien pik je zo een andere emo-chick op. Of wij hebben geen last meer van je..
Waarschijnlijk heeft je zusje hem ook herpes gegven, net zoals mij. Kuthoer! Ze zei dat ze maagd was!quote:
Welke kleuterschool zit je dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef micth5005 het volgende:
[..]
niemand is zoals mij daarom word ik ook niet geaccepteerd
het gaat niet daarom de hele fuking school heeft bekand haat aan mequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Lama443 het volgende:
doe gewoon normaal
en stay away from the emos jwt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
het gaat niet daarom de hele fuking school heeft bekand haat aan me
Maar waarom dan? Wat heb je verkeerd gedaan in hun ogen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef micth5005 het volgende:
[..]
het gaat niet daarom de hele fuking school heeft bekand haat aan me
ja op mijn school niet ze lachen me all uit als ik om de geschiedenis vraag aan mijn muziek docent van hardstylequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Welke kleuterschool zit je dan?
en "ze weten nu ook dat ik een voor liefde voor Hardstyle heb en achtbaanen, auto's, car tuning en computers"
zoveel vinden dat leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
nou ik heb wel een paar keer iemand in het zieken huis geslagen =$quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat heb je verkeerd gedaan in hun ogen?
Oeiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nou ik heb wel een paar keer iemand in het zieken huis geslagen =$
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef DuTank het volgende:
kut kloonja sorry mijn spelling is gewoon kut en mijn zinsbouw zuigt kei hard D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goh, zou er misschien een causaal verband zijn tussen fysiek geweld en haat jegens de dader?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:03 schreef micth5005 het volgende:
[..]
nou ik heb wel een paar keer iemand in het zieken huis geslagen =$
Ga op je eigen fouten lette D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:04 schreef Lama443 het volgende:
[..]
goh, zou er misschien een causaal verband zijn tussen fysiek geweld en haat jegens de dader?
ik weet dat iedereen uniek is maar bij mij op school kunnen ze dat geen reed schelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef Mixende_match het volgende:
Komt wel goed schatje
ooit kom je in een volwassen wereldje (hoop ik) en accepteren ze dat ieder persoon uniek is (hoop ik voor je dan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |