het gaat niet om de emo's maar om de hele school D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
de meeste emo vrouwen kunnen aardig wat pik verstouwen.
dat gezegd, zijn de meeste emo mannen vaalhazen...
en terecht.
Maar je ex kan wel goed pijpen. Alleen slikken doet ze niet en ze krast. Maar dat krassen kan ook komen omdat ze toen met jou had.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Hyman het volgende:
Nee, die zitten in mn geheugen gekrast gegrift.
/badpun
Ja boeiend. Dat doen de mijne toch ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef micth5005 het volgende:
weet je? mijn ouders weten niet eens wat er aan de hand is
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja boeiend. Dat doen de mijne toch ook niet.
Tijd om een echte man te worden! Je gaat toch ook niet om elk klein dingetje bij je pappie en mammie huilen als je 40 bent?
Nee precies, jong geleerd is oud gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:
Of je zet een vette spuit met coke gemixed met heroïne in de klas, Dat is pas voor ekte ekte bazen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef Hyman het volgende:
Als je echt stoer wilt zijn op school, dan ga je gewoon whiskey zuipen in de les, en pak je gelijk een lekkere lerares mee.
Alle chicks diggen die shit. Heb je gelijk je imago weer terug.
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of je zet een vette spuit met coke gemixed met heroïne in de klas, Dat is pas voor ekte ekte bazen!
je doet wel alsof je die kennis hebt met je betweterigheid. doe maar eens een paar maanden onderdanig puber zijn. en ga godverdomme leren voor je centen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef micth5005 het volgende:
[..]
JA MAAR MISSCHIEN OM DAT IK GEEN 40 BEN D:
Hoezo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.
Omdat je anders gezeur krijgt met zn pappa en mamma, die hebben het al zo zwaar met een jochie die eerst emo chicks meeneemt, en vervolgens met pep op naar school gaat.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat trekt zn hartje niet. We moeten er wel voor zorgen dat ie levend naar huis gaat.
Maar ik zei hero/coke spuiten. Daar ben je trots op als ouder.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat je anders gezeur krijgt met zn pappa en mamma, die hebben het al zo zwaar met een jochie die eerst emo chicks meeneemt, en vervolgens met pep op naar school gaat.
Dan is ie zeker WINNNINGGG.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Maar ik zei hero/coke spuiten. Daar ben je trots op als ouder..
conformeren. that's all folks!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef micth5005 het volgende:
Zeg gewoon wat ik moet doen zo dat ik geaccepteerd word .....
Nep doen dus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
conformeren. that's all folks!
en als je daar geen zin in hebt word je straks opgepakt. nadat je je hele leven denkt gaaf te zijn, terwijl je de imbeciel uithangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |