Dit gaat epische TV opleveren, niemand kan nu nog dingen bespreken lijkt me, nu er haat/liefde-koppeltjes zijnquote:
Familie van Jo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido eruit
Bulshit en doorgesneden kaart.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
dit moet wel doorgestoken kaart zijn! denk ik
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt joh, die gasten van Net5 liegen en lichten de boel zo erg op.. die vliegen ws in de fik als ze in de buurt van een kerk komen
Knap he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Hoe krijgen ze het weer voorelkaar he? 49-51
Ja, of er is gewoon zo bizar weinig gestemd dat je met 4 stemmen de uitslag volledig kan omdraaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:58 schreef DjinN het volgende:
WTF wtf wtf ?? Guido eruitKan nooit kloppen, eerst stond Servio helemaal onderaan. Met een hele grote minderheid van de stemmen ook nog!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Echt joh, die gasten van Net5 liegen en lichten de boel zo erg op.. die vliegen ws in de fik als ze in de buurt van een kerk komen
Jahaaaa! Want Guido bracht met zijn 24/7 bedligstream toch wel leven in de brouwerij!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Studiotje het volgende:
Jezus, lekker saai kut programma word het zo
Ja bij die daily show. Dit is echt dikke bullshit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie gisteren Servio nog 12 procent hebben... ik snap dat er bijna geen hond stemt maar dit is bizar
Whehehehehehhehequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Deezertje het volgende:
Geheim van Guido is al geraden, dus levert geen mooie beelden meer op.... aldus de redactie van SS.
Alles beter dan Stervioquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Guido was 1 van mijn favorieten. Bah
moet haast wel anders snap ik niet waarom de uitslag ineenkeer zo ontzettend om kan draaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, of er is gewoon zo bizar weinig gestemd dat je met 4 stemmen de uitslag volledig kan omdraaien.
BQ heb ik niet gezien vanavond, ik wil wel proberen de honeurs waar te nemen.quote:
...is alleen mogelijk als ze de teller op nul hebben gezet...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie gisteren Servio nog 12 procent hebben... ik snap dat er bijna geen hond stemt maar dit is bizar
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Noz het volgende:
Haha ze hopen op wederom veel gejank + rellen, is goed voor de kijkcijfers.
Jij gelooft de uitslag?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Servio heeft misschien toch een grotere fanbase dan we dachten
De LetTheGayStay posse heeft flink gesmst.
Alex bijvoorbeeld, zou wel erg leuk zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Greys het volgende:
Hoop dat iemand nog wel even tegen Servio zegt 'Wat zonde dat jij hier bent'
Tsja, die heeft nu alleen nog maar Faalex.quote:
mensen niet meer gestemd voor Guido omdat ze dachten dat ie wel safe stond? En anderen extra veel voor Servio gestemd omdat ze dachten dat ie zo ver achter stondquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe kan dit? Van eerste naar laatste plek....
Reken er maar op dat de hele Gay scene stemtquote:
Echt, ik zit zo te balen hier.quote:
ALS het waar is, dan zal het zijn omdat hij meer smsers heeft dan we dachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |