Hou het even leuk ja, dit is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Marksen het volgende:
[..]
Ja. Shut your trap. En ga maar spelen met je tinnen soldaatjes.
Hou het even leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef Marksen het volgende:
[..]
Ja. Shut your trap. En ga maar spelen met je tinnen soldaatjes.
Ik hou er niet van om voor leugenaar uitgemaakt te worden. Had helemaal niet gehoeven als 'ie goed had gelezen. Domme post.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Hou het even leuk ja, dit is nergens voor nodig.
Mohammed is ook doodquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef sunny16947 het volgende:
Deze vindt ik wel aardig overeenkomen. G is vast een nazaat van Mohamed.
feb17voices Gaddafi Live: [Translators note: He is now comparing his situation with the situation of the prophet Mohammed]
Laat dat gewoon over je heen gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Marksen het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om voor leugenaar uitgemaakt te worden. Had helemaal niet gehoeven als 'ie goed had gelezen. Domme post.
Dit vind ik zo leip, dat Rusland en China zich zullen onthouden van stemmen. Ik had nooit verwacht dat Rusland dit liet doorgaan. En China ook eigenlijk niet.quote:Vijf landen, waaronder Rusland en China hebben al laten weten dat zij zich zullen onthouden van de stemming in de VN-Veiligheidsraad, meldt het Arabische televisiestation Al Arabiya. Dat was te verwachten, zegt Vermeulen, maar het ziet er naar uit dat er dan dus geen veto wordt uitgesproken tegen de resolutie. Hierdoor lijkt de kans dat de resolutie aangenomen groot blijft, ondanks dat deze landen er niet mee instemmen.
Ok. Excuses.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Laat dat gewoon over je heen gaan.Of praat het uit via de PM.
Daar zal heus wel wat tegenoverstaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:48 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Dit vind ik zo leip, dat Rusland en China zich zullen onthouden van stemmen. Ik had nooit verwacht dat Rusland dit liet doorgaan. En China ook eigenlijk niet.
Legendary als het echt zo is.
Ai. Ik heb met ze te doen.quote:De kans dat de opstand slaagt, wordt met het uur kleiner.
Nu.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:52 schreef Marrije het volgende:
Ik zat net een beetje bij te lezen op nu.nl,
[..]
Ai. Ik heb met ze te doen.
Volgens mij pas morgen, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Marksen het volgende:
Trouwens, zijn die 48 uur van Seif Gaddafi reeds verstreken?
Maar goed, het is niet alleen nu.nl die zulke berichten doet uitgaan, er is ook een blik aan experts op verschillende bronnen te vinden die de kansen voor de rebellen als niet goed bestempelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nu.nl![]()
Het waarheidsgehalte wat betreft Libië is daar ver te zoeken
Bijna niemand weet de waaarheid in Libie, er zijn immers geen journalisten in het oorlogsgebied.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:53 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Nu.nl![]()
Het waarheidsgehalte wat betreft Libië is daar ver te zoeken
Zou je niet denken dat westerse regeringen via satelieten de boel in de gaten houden en zo aan informatie komen, waardoor ze besluiten dat nu toch echt ingrijpen van buiten nodig is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Bijna niemand weet de waaarheid in Libie, er zijn immers geen journalisten in het oorlogsgebied.
Geen idee. Toen met Egypte hadden we het ook maar over een "klok" omdat het woord cerfew geen betekenis meer had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:51 schreef Marksen het volgende:
Trouwens, zijn die 48 uur van Seif Gaddafi reeds verstreken?
Nee. Het is een politiek/diplomatieke beslissing. Heeft nauwelijks iets met de situatie op de grond te maken. Dan hadden ze ingegrepen toen Zawya werd uitgemoord.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat westerse regeringen via satelieten de boel in de gaten houden en zo aan informatie komen, waardoor ze besluiten dat nu toch echt ingrijpen van buiten nodig is?
Dan ga je lekker met hun in discussie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, het is niet alleen nu.nl die zulke berichten doet uitgaan, er is ook een blik aan experts op verschillende bronnen te vinden die de kansen voor de rebellen als niet goed bestempelen.
Ik vraag me af of satelietbeelden genoeg zijn om de werkelijke status van de strijd te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou je niet denken dat westerse regeringen via satelieten de boel in de gaten houden en zo aan informatie komen, waardoor ze besluiten dat nu toch echt ingrijpen van buiten nodig is?
Nu.nl weet het echter wel ongelooflijk knullig te brengen, en ze citeren de Libische staats-tv soms alsof het een betrouwbare bron is. Amateuristisch gedoe vind ik zelf, maar ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, het is niet alleen nu.nl die zulke berichten doet uitgaan, er is ook een blik aan experts op verschillende bronnen te vinden die de kansen voor de rebellen als niet goed bestempelen.
Er zijn een tijdlang journalisten vlakbij en zelfs aan het front geweest. De beelden van de verslaggeefster in Zawya staan me bij: Terwijl de Libische staats-tv stelde dat de stad al in handen was van het leger, bleek er nog enorm hard te worden gevochten in de stad en werden de regeringstroepen zelfs een keer teruggedreven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:56 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Bijna niemand weet de waaarheid in Libie, er zijn immers geen journalisten in het oorlogsgebied.
Er zijn denk ik zat westerse boots in de vorm van specops op de grond momenteel met thuraya phonesquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:59 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik vraag me af of satelietbeelden genoeg zijn om de werkelijke status van de strijd te zien.
Maar dat ze het in de gaten houden is wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |