ze weten toch al dat ie eruit gaat.....dus nog ff aardig doenquote:
Konden niet kijken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Urb het volgende:
voice-over over Servio " Saai is ie niet "
Ze hebben zeker zelf niet gekeken sinds maandag?
ed?????????????????????????quote:
Echt lelijk ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Ow is dit kereltje nou het wereldwonderschone knaapje van Servio?
Dat zei ik ook alquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD
die tussenstand daarnet was fout
58% = 100%, dus:
(100/58)*35=60.34
(100/58)*23=39,66
BB Ed, die weg gestemd was maar niet ging.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ed?????????????????????????
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef soyChantal het volgende:
waarom zitten we eigk in dit topic? er is al een liveuitzending topic
Ja dat was toch wel duidelijk.... Miss Windy Westquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef iBenny het volgende:
Zijn vriend is het mannetje, Servio is het vrouwtje
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
BB Ed, die weg gestemd was maar niet ging.
Servio zei: Ik wil nog niet weg en ik ga nog niet weg
Heb je je PM gelezen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
Ah P{hilip zal nu wel 2 keer gratis mogen drukken en 6 man voor 4 weken nomineren ofzo![]()
Tyfus Fons!
oowjaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?
Ik was nog ff bang dat hij toch het mannetje wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was toch wel duidelijk.... Miss Windy West
Laatste 15 min gaat Servio eruitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
Dus ze gaan weer alles in een half uur proppen?
2 draadjes is beetje messy met deze streamlocks.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is COS en die hebben het inderdaad ook over de live-show. Zijn er streams nu?
ja best irritant.... eigenlijk gewoon cos op slot tijdens liveshowquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef Urb het volgende:
[..]
2 draadjes is beetje messy met deze streamlocks.
Ze lullen allemaal off-t in de COS. Allemaal een banquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was nog ff bang dat hij toch het mannetje was
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal off-t in de COS. Allemaal een ban![]()
ja he!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze moeten gewoon geen 'liveshow' in de COS-TT zetten tijdens de live show, dan is het een stuk minder verwarrend
http://twitter.com/#!/Meikebequote:@Meikebe
Meike Bergwerff
Chaos bij #secretstory Eerst kwamen de stempercentages op 110% totaal. Nu bleek vanmiddag al op site te hebben gestaan dat Philip bleef. Ai.
4 minutes ago via Echofon Favorite Retweet Reply
Idd Orde houdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Ze moeten gewoon geen 'liveshow' in de COS-TT zetten tijdens de live show, dan is het een stuk minder verwarrend
Ohwja, nu gaat een pr/moderator/scheel kuiken ook nog even het laatste verwarrende zetje gevenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Het klopt wel... toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Ferdo het volgende:
Ondertussen op Twitter:
[..]
http://twitter.com/#!/Meikebe
Goh, en waarom kijk ik daar nu niet van opquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Ferdo het volgende:
Ondertussen op Twitter:
[..]
http://twitter.com/#!/Meikebe
Vanmiddag liep de stemming toch nog?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
Hoe krijg je je t-shirt uit met handboeien om?
[/quote[quote]Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klopt wel... toch?
Niet.. zal ook niet het grootste probleem zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
Hoe krijg je je t-shirt uit met handboeien om?
Ja klopt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vanmiddag liep de stemming toch nog?
Hoe kan dan vanmiddag al bekend zijn wie er sowieso blijft.quote:
Verwarrend? Je bent de enige die mijn opmerking niet snapt volgens mij hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, nu gaat een pr/moderator/scheel kuiken ook nog even het laatste verwarrende zetje geven![]()
En dan zeggen ze dat ik wel eens een bommetje leg
'water uit het zwembad'quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Mag je de cylinders ook vullen met urine?![]()
Straks gaan ze spijker poepenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Coos het volgende:
Ze hebben echt het boek "verjaardagspartijtjes voor beginners" gekocht daar.
Gewoon gay toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef Deisyy het volgende:
Dat haar van Guido![]()
Wat een rotstreek van Servio
Gerard is naast miljonair ook boeienkoningquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
hoe de fak krijgt gerard zn jasje uit? Die had ie aan toen de boeien omgingen.
Ik ga je aangeven bij het hof van fokstitie!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Verwarrend? Je bent de enige die mijn opmerking niet snapt volgens mij hoor
En ik zei het gewoon als user. Heb niets gewijzigd, nada.
Geknipt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
Klerejong!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven bij het hof van fokstitie!![]()
(verkapte DUH!)
De handboeien zijn inmiddels ook omgedraaidquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
ja want de boeien zitten ook anders nu zag ik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Gerard is naast miljonair ook boeienkoning
Dat deden ze meteen al nadat ze ze om dedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De handboeien zijn inmiddels ook omgedraaid
ja dat zag ik ook al.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef muzas het volgende:
[..]
ja want de boeien zitten ook anders nu zag ik.
ja!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Doen ze nou gewoon weer die compilatie die gister ook al in de daily zat?
Precies dezelfde
Joanna door zijn mouw heen getrokken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef muzas het volgende:
Dan mochten ze dat vast in de KvdW even wijzigen en is daar het jasje ook uit gegaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef Coos het volgende:
Zie ik nu goed dat die handboei van Gerard en Jo nu wel goed zit???
Dat wel. Alleen niet aan dezelfde kant.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:26 schreef Uberchica het volgende:
Jo & Geer zijn wel een soort van doortrapt duo samen.
hebben ze een sleuteltje dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat deden ze meteen al nadat ze ze om deden
Speelgoed dingen denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
hebben ze een sleuteltje dan?
En tegen ze gezegd, klassequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Day het volgende:
Weer dat gezeik over dat stoppen met roken van karim. Gelul, hij heeft gewoon de ware gezichten van die 2 serpenten gesien.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Day het volgende:
Weer dat gezeik over dat stoppen met roken van karim. Gelul, hij heeft gewoon de ware gezichten van die 2 serpenten gesien.
Eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Day het volgende:
Komt omdat ze is gestopt met roken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind Renate slechter dan Bart vanavond
Nog heeeeel even wachte.....quote:
Dat mag niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef scooby-doo het volgende:
Wat een klootzak die Karim.
Zo'n opdracht had ie niet moeten accepteren
Ik had echt verwacht dat hij zou weigerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
2000 euro uit de kluis van Aafke als ze niet rookt
je mag niks van de stem weigerenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef scooby-doo het volgende:
Wat een klootzak die Karim.
Zo'n opdracht had ie niet moeten accepteren
Nogmaals jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef D. het volgende:
Maar Guido of Servio is dadelijk dus 'vrij'?
omdat ze vastzit aan karim?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Laura hier ook bij... is die ook gestopt?
Dan laten ze Aafke morgenochtend gewoon roken en zeggen ze 'Oops, mislukt!'.quote:
Jaquote:
.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat hij zou weigeren
huh?quote:
Omdat Net 5 hem wil houdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef RenRen- het volgende:
Waarom kan je niet meer stemmen op Philip?
Ik denk dat Karim het expres laat mislukken morgenochtend, de missiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
.
Wordt ze dubbel gepakt , en géén peuken en wss nog 2000 uit d'r kluis.
Oke, maar Gerard heeft onlangs zijn geheim ook niet verteld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:33 schreef soyChantal het volgende:
[..]
je mag niks van de stem weigeren
Jawel, maar de lijnen werden meteen aan het begin al gesloten en degene die toen bovenaan stond was meteen veilig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
huh?
Niet eens op basis van stemmen?
daar had ie toch ook een sanctie voor gehadquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:35 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Oke, maar Gerard heeft onlangs zijn geheim ook niet verteld.
Maar dan kan Karim en Laura idd net doen alsof
Ze wonnen net die water-in-dinges opdracht...quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef chufi het volgende:
? Hebbem ze gewonnen omdat ze on de kamer zaten en ja hebben gezegd?
Dan kun je ook weigeren, want als het mislukt, krijgen ze ook een sanctiequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef soyChantal het volgende:
[..]
daar had ie toch ook een sanctie voor gehad
Ik zou eerder denken dat een deelnemer eraan heeft meegedaan, niet dat het om een vriendin zou gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Olympische spelen, zwembroek, Philip word opgehangen.......
Nee, duidelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef D. het volgende:
Tja, als Philip naar huis ging kon deze opdracht natuurlijk niet he
vrouwenbadpak toch? Flipquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Hartje, zwembrilletje, badpak, Olympische ringen en...?
Flaporen zijn schattigquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Vieze_Freddy het volgende:
Die laura is toch wel een lekkertje hoor....woei
Nee, ze zei: Philip kan niet, want daar is al voor gedruktquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee omdat dat badpak er tussen hangt denken ze dat het een vrouw is
Daarmee zwem je niet... daarmee zak je naar de bodemquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Met die brede schouders zou het best kunnen (als je het objectief bekijkt).l
Ja als je nu voor het eerst hier komt kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Aafke is daarvoor veel te klein.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
Vlinderslag krijg je hele brede schouders van hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarmee zwem je niet... daarmee zak je naar de bodem
Hoog drijf vermogenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura;
Aafke is een olympische zwemster op de...Olympische spelen........
Ik bedoel ik begrijp dat ZIJ dat denken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je nu voor het eerst hier komt kijken
Het was ook maar een grapjequote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vlinderslag krijg je hele brede schouders van hoor.
Ja, en van een medaille op de olympische spelen een HEEL bekend gezicht.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Vlinderslag krijg je hele brede schouders van hoor.
Daar was al op gedrukt dat hij een Olympisch sporter was...quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zei: Philip kan niet, want daar is al voor gedrukt
volgens mij niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ze zeiden letterlijk 'relatie met een Olympische zwemster' en dan komen ze bij Aafke?
En de redactie wist op zeker dat met al die clues het vanavond wel geraden zou worden denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef muzas het volgende:
Dat er een geheim is met olympische spelen en zwemmen is nu wel duidelijk, was sommige bewoners al langer duidelijk. Maar dat het een RELATIE betreft komt er niet in. Ondanks het hand in hand zwemmen, en het sponshartje net.
8 denk ikquote:
Ik snap ook niet dat ze dit niet hebben gedaan voor degene die het huis moet verlaten en ze zo nog 1 keer de kans te krijgen diens kluis te winnen. Flip wordt zo wel erg benadeeld.quote:
Er heeft/had toch iemand een live dinges hiervoor?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Chuckster het volgende:
Guido of Servio die vertrekt: win/win situatie
Godverdomme die SL moet weg, heb geen TV en wil ook kijken
Mail ze anders even dat ze voortaan de live uitzending streamen via 1 van de 4 streamsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:44 schreef Chuckster het volgende:
Guido of Servio die vertrekt: win/win situatie
Godverdomme die SL moet weg, heb geen TV en wil ook kijken
9 beta is ook al gelost, schijnt mooi te zijn voor vista en W7 maar ik heb die ook nog nietquote:
Is niet nodig, Kwaliteit heeft normaliter een livestream van Net5, maar die doet het vanavond dus nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mail ze anders even dat ze voortaan de live uitzending streamen via 1 van de 4 streams
Sterker nog....Versie 9 RTM is uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
9 beta is ook al gelost, schijnt mooi te zijn voor vista en W7 maar ik heb die ook nog niet
Ze staan nog niet eens in die exit gangquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Is niet nodig, Kwaliteit heeft normaliter een livestream van Net5, maar die doet het vanavond dus niet
Maargoed, Guido er dus uit? Of is dit slechts een voorspelling en is de reclame nog op de televee?
Daar heb je gelijk in, alhoewel ik niemand zou herkennen eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, en van een medaille op de olympische spelen een HEEL bekend gezicht.
Nrt niet was nog 10% maar ze zijn de hele avond al aan het goochelen dus dat gaat nu wel lukken hoor.quote:
Dan blijf ik nog maar even bij 8.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sterker nog....Versie 9 RTM is uit
Ik mis alleen mijn Adblocker daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |