Dat is net zo'n bullshit als het meisie zelfquote:
misschien kan Guido het mutsje van Jurrien lenen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Vieze_Freddy het volgende:
wtf... die kop van guido,
Doet me denk aan die verrekte mongool!
Is daar iets mis gegaan met de tondeuse?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef afca_oc het volgende:
Philip drukken voor sharon's geheim
Hoe zal dat nu gaan
Gewoon die gene erbijquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat er geen uitzonderingen komen, dat die boeien af en toe af mogen.
Want bij op de knop drukken zal het wel moeten neem ik aan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het zonde vinden als Guido nu weg moet
Nee onder Servs regime om een strakke jugend boy te wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:08 schreef Dr_Greene het volgende:
Heeft Guido onder de grasmaaier gezeten...
ik denk dat de KVDW de komende dagen gesloten blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop echt dat er geen uitzonderingen komen, dat die boeien af en toe af mogen.
Want bij op de knop drukken zal het wel moeten neem ik aan?
Ja joh ze doen alles ad hoc, klasse he?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef Ferdo het volgende:
Wel grappig trouwens dat Philip alvast gekoppeld was, terwijl hij tot voor kort genomineerd was. Of hebben ze dat lijstje het laatste half uur snel in elkaar geflanst?
Simpel... niet of in kwartet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kunnen Monique en Maik nu trouwens n**k*n?
nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Ferdo het volgende:
Hoe kunnen Monique en Maik nu trouwens n**k*n?
servio heeft gekniptquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
misschien kan Guido het mutsje van Jurrien lenen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee onder Servs regime om een strakke jugend boy te worden
ohja die gaan allemaal vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef chufi het volgende:
Meteen na de afloop de telefoon laten rinkelen en dan kijken wie wie achter zich aan sleurt !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |