Ik zie het nog echt gebeuren ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Mylene het volgende:
Het zal wat zijn als Servio mag blijven.
niets is wat het lijkt!!quote:
Dan gaan ze het zo draaien dat Guido alsnog het bokkie is.....quote:
preciesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef Little_Lunatic het volgende:
wss is flipje veilig ..... het stemmetje moet toch aan Jo denken
Oe proost lekker *rent naar de keuken voor wijn*quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik rook er 1 met je mee. Op Guido Proost!
mensen zijn zelf toch zo naief om te stemmen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef farscapevr8 het volgende:
hahahahaha die procenten, degene die betalen om te stemmen worden weer lekker genaait hehehehehehe
Zei ik net al..... Het totaal moet 100 zijn...... Die stagiere is zo te zien nog niet ontslagen....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef farscapevr8 het volgende:
hahahahaha die procenten, degene die betalen om te stemmen worden weer lekker genaait hehehehehehe
precies heb er ook geen medelijden mee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
mensen zijn zelf toch zo naief om te stemmen!
Die weet al wat de uitslag is...quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Mylene het volgende:
Joanna een heel verhaal tegen Guido dat hij zich qua IQ en EQ ontwikkelt heeft enzo.
Valt me al mee dat Joanne weet wat EQ isquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef Mylene het volgende:
Joanna een heel verhaal tegen Guido dat hij zich qua IQ en EQ ontwikkelt heeft enzo.
Lijkt op sjerrun .... ( het haar alleen hé !! )quote:
Ga daar echt geen duppie aan verspillenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:19 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
precies heb er ook geen medelijden mee.
Flipje blijft ... servio blijft en guido eruit ( daar heeft ze het minste mee toch )quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:20 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Die weet al wat de uitslag is...
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:17 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan gaan ze het zo draaien dat Guido alsnog het bokkie is.....
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Maakt voor Maik niet uit.
Die blijft lelijk
Sharon heeft iets heel puurs over zich!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharon ziet er erg mooi uit vind ik.Haar stem staat op Mute hier maar zo door mijn beeld lopend vind ik het verfrissend vergeleken met al dat blond.
ik vind het een tof wijf!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharon ziet er erg mooi uit vind ik.Haar stem staat op Mute hier maar zo door mijn beeld lopend vind ik het verfrissend vergeleken met al dat blond.
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Mylene het volgende:
Ik vind de pony en jurkje wel leuk van Joanna. Maar ja, ik ben altijd in de minderheid.
Maar dan went dat gevoel welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Mylene het volgende:
Ik vind de pony en jurkje wel leuk bij Joanna. Maar ja, ik ben altijd in de minderheid.
De pony vindt ik wel een verbetering en beter staan dan bij Sharonquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Mylene het volgende:
Ik vind de pony en jurkje wel leuk bij Joanna. Maar ja, ik ben altijd in de minderheid.
Nee hoor, gaaf jurkje, jammer dat ze toen straks aan Servio mee deelde dat ze er geen slip onder aan heeft.Nu hopen dat ze een Sharon Stone gaat doen. Maar ik pas wel even dan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:22 schreef Mylene het volgende:
Dat dus en recht door zeequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Stervio heeft zijn indruk achtergelaten, ziet er niet uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ach gut! Wat hebben ze met zijn haar gedaan? Is het afgemaakt met vuurwerk?
![]()
[ afbeelding ]
pisvlek ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Heeft iemand mijn vlekverwijderaar gezien?
Laatste wat ik vernam zocht Servio een lager krukje voor der....hij kon er niet bij.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
heeft maura haar haar al gedaan of is dit het
ik heb de daily aan staan, maar nog niks hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Niki.P het volgende:
Laat ik maar de tv aan zetten volgen twitter is het 15 minuten geleden dat ze posten over dat er iemand al werd vrijgesteld...
lolquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laatste wat ik vernam zocht Servio een lager krukje voor der....hij kon er niet bij.....
kijken die poppen van tegenwoordig allemaal zo....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee? Doen we het toch gewoon stiekem???
[ afbeelding ]
Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef scooby-doo het volgende:
Toch denk ik dat Philip er uit gaat.
www.spixtv.nl/live.phpquote:
Welnee, we veranderen het gewoon in het '3 Jaar Maar 1 Peukkie Feessie'quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Toch maar niet, ik vier in augustus mijn drie jaar niet-roken, dan valt mijn feestje in duigen.
lekker, komt er nog wat leuks op tv?quote:
kijk even naar post boven jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Berenjenafok het volgende:
Waaaaar kan ik via pc de uitzending meekijken?
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welnee, we veranderen het gewoon in het '3 Jaar Maar 1 Peukkie Fessie'
Jadat wel maar net voor de lijnen gesloten zijn voor 1 persoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Ransjih het volgende:
valt me nog mee wat ze nu van mo karim en geer uitzenden
Wie is de mol!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
lekker, komt er nog wat leuks op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |