Stervio heeft zijn indruk achtergelaten, ziet er niet uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:23 schreef mazaru het volgende:
Ach gut! Wat hebben ze met zijn haar gedaan? Is het afgemaakt met vuurwerk?
![]()
[ afbeelding ]
pisvlek ?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Heeft iemand mijn vlekverwijderaar gezien?
Laatste wat ik vernam zocht Servio een lager krukje voor der....hij kon er niet bij.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
heeft maura haar haar al gedaan of is dit het
ik heb de daily aan staan, maar nog niks hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef Niki.P het volgende:
Laat ik maar de tv aan zetten volgen twitter is het 15 minuten geleden dat ze posten over dat er iemand al werd vrijgesteld...
lolquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Laatste wat ik vernam zocht Servio een lager krukje voor der....hij kon er niet bij.....
kijken die poppen van tegenwoordig allemaal zo....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee? Doen we het toch gewoon stiekem???
[ afbeelding ]
Ik hoop het van hartequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:25 schreef scooby-doo het volgende:
Toch denk ik dat Philip er uit gaat.
www.spixtv.nl/live.phpquote:
Welnee, we veranderen het gewoon in het '3 Jaar Maar 1 Peukkie Feessie'quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Toch maar niet, ik vier in augustus mijn drie jaar niet-roken, dan valt mijn feestje in duigen.
lekker, komt er nog wat leuks op tv?quote:
kijk even naar post boven jequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef Berenjenafok het volgende:
Waaaaar kan ik via pc de uitzending meekijken?
LOLquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Welnee, we veranderen het gewoon in het '3 Jaar Maar 1 Peukkie Fessie'
Jadat wel maar net voor de lijnen gesloten zijn voor 1 persoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef Ransjih het volgende:
valt me nog mee wat ze nu van mo karim en geer uitzenden
Wie is de mol!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
lekker, komt er nog wat leuks op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |