Het grappige vond ik dat je bijvoorbeeld Sha-La-Lie echt invloeden uit de jaren 60 hoort hebben... nu wisten al wel dat het vrij ouderwets was natuurlijk maar dit bewijst het nog maar eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef grazz het volgende:
wel een goed idee om dit te doen eigenlijk, want ik heb nog nooit naar al onze inzendingen geluisterdBen best gecharmeerd van enkele nummers uit de jaren 50/60..
Ik vind ouderwets niet altijd verkeerd. Ook dit jaar op het ESF hoor je sommige nummers 90's invloeden hebben, daar kan ik ook van genieten. Van mij hoeft het niet über modern te zijn...zijn wel andere programma's voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het grappige vond ik dat je bijvoorbeeld Sha-La-Lie echt invloeden uit de jaren 60 hoort hebben... nu wisten al wel dat het vrij ouderwets was natuurlijk maar dit bewijst het nog maar eens
Ik ook!quote:
Deze ook:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ja die eerste was echt best vervelend
Nee manquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ook:
1974 I see A Star - 1979 Colorado![]()
De Nederlandse versie is wel mooier vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee man![]()
I see a star is geweldig
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is wel mooier vind ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja al flink wat stemmen, dit leeft ook wat meer denk ik omdat de meeste liedjes wel bekend zijn
Serieusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kost het ook iets minder tijd om in te vullen, anders moet je eerst al die youtubes aanklikken. Nu had ik maar bij 2 liedjes dat ik dacht 'hoe ging die ook alweer'.
Ja, bij de meeste liedjes wist ik toch minimaal de melodie wel.quote:
Double Date heeft nooit aan het Songfestival meegedaan, maar alleen aan de nationale finale. De reden dat ze die niet hebben gewonnen, is vrij algemeen bekend...quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef Boldface het volgende:
Kunnen we trouwens ook een verkiezing houden van de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? Ik stel voor dat we alle verliezers van deze ronde daaraan laten meedoen, in een afzonderlijk topic natuurlijk...
OK, ga ik doenquote:
Ik gok erop dat het niet helpt maar ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Boldface het volgende:
Ik ben echt de enige die heeft gestemd op Harmony - 't is OK (1978)... Onderstaande clip is trouwens beter dan die bovenaan in de lijst staat, want daar zit een storing in. In deze niet:
Ik ook, een van de beteren die we ooit gehad hebben, jammer dat dat een sterk jaar was overall... en die styling van Patty Zomer verneukte de boel welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind One more night gewoon een tof nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Margaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erger dat je Treble een punt geeft ten koste van Marga Bult
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:46 schreef Boldface het volgende:
Arme ik
Ain't workin' hunnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eh... Lenny? Blauwe tong? Whut? Why?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Voor mij is dat een kwestie van stom en een beetje irritant of heel stom en irritant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erger dat je Treble een punt geeft ten koste van Marga Bult
Jij kent Franklin B?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
Heb de lijst so far aan Franklin B. laten zien vanmiddag en hij was vereerd dat hij het (nog) niet heeft afgelegd tegen de 3Js
Ergens is het ook een beetje 'raar' omdat we de echte ESF performance nog niet gezien hebben van Never Alone. Misschien dat je daarom ook automatisch geneigd bent eerder voor De Eerste Keer te kiezen, dat het gewoon ook echt goed deed op het Eurovisie en we het al honderd keer gehoord hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar tegenover Franklin is het ook niet eenvoudig om als nieuwkomer te moeten volhouden.
Dat gaf bij mij wel de doorslag jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens is het ook een beetje 'raar' omdat we de echte ESF performance nog niet gezien hebben van Never Alone. Misschien dat je daarom ook automatisch geneigd bent eerder voor De Eerste Keer te kiezen, dat het gewoon ook echt goed deed op het Eurovisie en we het al honderd keer gehoord hebben
Erger dan Double date?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:29 schreef Greys het volgende:
(Overigens vond Franklin 'Rechtop in de Wind' de vreselijkste inzending die we ooit gehad hebben, daar hadden we even een meningsverschil![]()
)
Dat was geen inzending gelukkigquote:
Toch denk ik dat dat nog best gescoord zou hebben bij de televotersquote:
Ja de animo is grootquote:
Echt hè?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ook:
1974 I see A Star - 1979 Colorado![]()
Yep. Hierin heb je (nog wel) gelijk. Ook al heb ik ook wel exentrieke voorkeuren, zoals Your heart belongs to me (totaal 1 stem) tegen Ding a Dong, On top of the world (2) tegen De troubadour, Jij en ik (2) tegen Amsterdam en Amambanda (1) tegen Rechtop in de wind.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef Boldface het volgende:
Niet om het één of ander, maar je hebt toch wel een redelijk bizarre muzieksmaak wanneer je "Shalalie" een beter nummer vindt dan "Vrede"...
Amambanda is het ergste gedrocht dat Nederland ooit heeft gestuurd...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Yep. Hierin heb je (nog wel) gelijk. Ook al heb ik ook wel exentrieke voorkeuren, zoals Your heart belongs to me (totaal 1 stem) tegen Ding a Dong, On top of the world (2) tegen De troubadour, Jij en ik (2) tegen Amsterdam en Amambanda (1) tegen Rechtop in de wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |