omgquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
2011 Never Alone - 2005 My Impossible Dream (toch nog wel, maar een moeilijke keuze)
Duidelijk lijkt me, t'zou niet mijn keuze zijn geweest!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind Never Alone ongeveer even goed als My impossible dream. Wat is je punt?
Zelfs met My Impossible Dream had ze de finale eigenlijk niet mogen missen, als er toen al jury's waren geweest was ze er glansrijk doorheen gekomenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef grazz het volgende:
[..]
Duidelijk lijkt me, t'zou niet mijn keuze zijn geweest!
Overigens, Glennis had toch ook een veel beter lied verdiend, iemand met zo'n stem en uitstraling hoort thuis in de finale.
Glennis was gister bij de MaDiWoDoVrijdagshow...ze zag er echt heel goed uit, en ik denk dat het NLs reppetoire haar ook heel goed ligt. Misschien dat de TROS haar voor volgend jaar weer kan benaderen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zelfs met My Impossible Dream had ze de finale eigenlijk niet mogen missen, als er toen al jury's waren geweest was ze er glansrijk doorheen gekomen
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:10 schreef TheVulture het volgende:
2011 Never Alone - 2005 My Impossible Dream
Ik vind het bij lange na de slechtste inzending niet... maar ik vind Never Alone wel veel beter dan My Impossible Dreamquote:
Oke never mind. Ik ben in de war lol Ik dacht dat je Never Alone juist slechter vondquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het bij lange na de slechtste inzending niet... maar ik vind Never Alone wel veel beter dan My Impossible Dream
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |