Het grappige vond ik dat je bijvoorbeeld Sha-La-Lie echt invloeden uit de jaren 60 hoort hebben... nu wisten al wel dat het vrij ouderwets was natuurlijk maar dit bewijst het nog maar eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef grazz het volgende:
wel een goed idee om dit te doen eigenlijk, want ik heb nog nooit naar al onze inzendingen geluisterdBen best gecharmeerd van enkele nummers uit de jaren 50/60..
Ik vind ouderwets niet altijd verkeerd. Ook dit jaar op het ESF hoor je sommige nummers 90's invloeden hebben, daar kan ik ook van genieten. Van mij hoeft het niet über modern te zijn...zijn wel andere programma's voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het grappige vond ik dat je bijvoorbeeld Sha-La-Lie echt invloeden uit de jaren 60 hoort hebben... nu wisten al wel dat het vrij ouderwets was natuurlijk maar dit bewijst het nog maar eens
Ik ook!quote:
Deze ook:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ja die eerste was echt best vervelend
Nee manquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze ook:
1974 I see A Star - 1979 Colorado![]()
De Nederlandse versie is wel mooier vind ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee man![]()
I see a star is geweldig
Ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Nederlandse versie is wel mooier vind ik
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja al flink wat stemmen, dit leeft ook wat meer denk ik omdat de meeste liedjes wel bekend zijn
Serieusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kost het ook iets minder tijd om in te vullen, anders moet je eerst al die youtubes aanklikken. Nu had ik maar bij 2 liedjes dat ik dacht 'hoe ging die ook alweer'.
Ja, bij de meeste liedjes wist ik toch minimaal de melodie wel.quote:
Double Date heeft nooit aan het Songfestival meegedaan, maar alleen aan de nationale finale. De reden dat ze die niet hebben gewonnen, is vrij algemeen bekend...quote:
Goed ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:11 schreef Boldface het volgende:
Kunnen we trouwens ook een verkiezing houden van de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? Ik stel voor dat we alle verliezers van deze ronde daaraan laten meedoen, in een afzonderlijk topic natuurlijk...
OK, ga ik doenquote:
Ik gok erop dat het niet helpt maar ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:39 schreef Boldface het volgende:
Ik ben echt de enige die heeft gestemd op Harmony - 't is OK (1978)... Onderstaande clip is trouwens beter dan die bovenaan in de lijst staat, want daar zit een storing in. In deze niet:
Ik ook, een van de beteren die we ooit gehad hebben, jammer dat dat een sterk jaar was overall... en die styling van Patty Zomer verneukte de boel welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind One more night gewoon een tof nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Margaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het erger dat je Treble een punt geeft ten koste van Marga Bult
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |