Hoe vallen die timberlands? Vind ze wel nice ^^quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:43 schreef savale het volgende:
Saladin: tof!
2 paar gewonere bij de perry gescoord:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:38 schreef aerodynamic het volgende:
Prachtig dat je gewoon ziet in dit topic wie van lacebag is en wie van fok.pfft, ik ben niet van lacebag maar mijn ratio mooie/lelijke sneakers is zeker >1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Daarnaast: Over smaak valt niet te twisten, ik zie hier soms foeilelijke dingen en iedereen elkaar napraten hoe vet de patta's wel niet zijn. Ook users van lacebag... Daarom mijn trollpost op de vorige pagina ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pfft, ik ben niet van lacebag maar mijn ratio mooie/lelijke sneakers is zeker >1
nou, volgens mij valt er best goed te twisten over smaak en zijn er genoeg sneakers die er zo billig uitzien dat niemand met een greintje bewustzijn ze oprecht mooi zal vindenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Daarnaast: Over smaak valt niet te twisten, ik zie hier soms foeilelijke dingen en iedereen elkaar napraten hoe vet de patta's wel niet zijn. Ook users van lacebag... Daarom mijn trollpost op de vorige pagina ook.
Die kan je niet aan naar nike meetings...quote:Op donderdag 31 maart 2011 03:55 schreef shiftsix het volgende:
die gouden sneakers draag je zeker alleen op speciale gelegenheden?
nee want t zijn adidasquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die kan je niet aan naar nike meetings...
This makes no sense. Je kan ook alleen maar mooie dingen kopen. en haten op ons dat wij lelijke dingen waarderen terwijl jij zelf dit hebt:quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:36 schreef oompaloompa het volgende:
Misschien, soms moet je iets lelijks hebben om de rest relatief mooier te maken
bruts zijn wel een van mn faves, samen met mn jedis & purple pigeons, helaas zijn ze helemaal versleten :/
Gast, waar zie je me haten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
This makes no sense. Je kan ook alleen maar mooie dingen kopen. en haten op ons dat wij lelijke dingen waarderen terwijl jij zelf dit hebt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, ik denk dat het 50-50 is, laatste tijd alleen voornamelijk hoge aangehad, die daarom niet opgeruimd zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:22 schreef Gemaskerde het volgende:
Mooie collectie oompaloompa
Zo te zien ben je fan van hoge schoenen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nou, volgens mij valt er best goed te twisten over smaak en zijn er genoeg sneakers die er zo billig uitzien dat niemand met een greintje bewustzijn ze oprecht mooi zal vinden
Jij mag dat altijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:07 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb geen smaak wat betreft sneakers en ben geen lid van lacebag. Mag ik wel haten dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |