Ik wil die onderste ook nog een keer ergens scoren, maar dan wel met blauwe flap. Iemand tips?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:15 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
gekocht met 40% kortingtoevallig waren van beide kleuren alleen mijn maat nog beschikbaar!
Sevenply, ik zou er van uitgaan dat je al te laat bent.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:58 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik wil die onderste ook nog een keer ergens scoren, maar dan wel met blauwe flap. Iemand tips?
edit: Hmm, net vorige deeltje gelezen waar die Busenitz ook in voorkwamen en ernaar werd gezocht. Wat is in Rotterdam een adiskate dealer?
wel betrouwbaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Thanks betrouwbare site? Laat maar alles is out of stock
Meestal in de sale en dit zijn dan hele kleine maten of hele grote maten. Op ebay kan je ze wel wat cheaper vinden dan hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:44 schreef santiagojwz het volgende:
zit eigenlijk te wachten op paar leuke vans authentic aanbiedingen. Dingen gaan toch met enige regelmaat weg voor rond de 30?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |