Mjah studentenwoning dus dan houdt het opquote:
Vistaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
Wat moet je irritant veel machtigingen van Windows kapen om in Vista je hosts-bestand te kunnen aanpassen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
OMGBroertje van een vriendin van me is de kindertelefoon aan het bellen en zij luistert mee
![]()
Ikke import en nu weer exportquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
maar dus een aantal brabanders hier
nijntje, pgr ??? Whiskers nog wel in het bloed ?, ikke
omg, je gaat toch niet zeggen dat je vista installeert ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
Wat moet je irritant veel machtigingen van Windows kapen om in Vista je hosts-bestand te kunnen aanpassen.
Friem, Bos, GF (in het bloed)quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
OMGquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
OMGBroertje van een vriendin van me is de kindertelefoon aan het bellen en zij luistert mee
![]()
Het ging over brabants carnaval?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb geen andere Windowsversie voor mijn laptop, dus ik doe het er maar mee... maar ik had ook liever Windows 7 gehad ja, al is Vista daar eigenlijk de betaversie vanquote:
Neunquote:
Arm kind heeft geen vriendenquote:
Bek houden limboquote:
de alphaversie ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen andere Windowsversie voor mijn laptop, dus ik doe het er maar mee... maar ik had ook liever Windows 7 gehad ja, al is Vista daar eigenlijk de betaversie van.
Nee, dat doet Asus automatisch als je de recovery-cd erin stopt, en de Mycom heeft het ook weer gedaan. Maar geen Windows7-licentie meer over dus, dan houdt het opquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, je gaat toch niet zeggen dat je vista installeert ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |