quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Meningen verschillen gewoon, laten we het daar op houden
Ik ook niet, maar het is gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik echt nooit een reet van begrepen
Nee hoor, ik HAAT carnavalquote:
hehe :0quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik echt nooit een reet van begrepen
ik ben gek op feessies, maar 5 dagen is me wat teveel van het goedequote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe :0
het gezellig feesten, onder elkaar. Geen rellen of what ever
maar draait voornamelijk om 5 dagen gezellig feesten
niks gewendquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben gek op feessies, maar 5 dagen is me wat teveel van het goede
Jij wacht gewoon even. Op zn minst op mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:30 schreef Fha het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om weer te moeten verhuizen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wacht gewoon even. Op zn minst op mij
Nog een jaar, dan moet ik er uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij gaat toch samen wonen met whis??
en dan komen jullie naar brabantquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee dat sowieso niet hahahaquote:
jah joh!quote:
goed zoquote:
Pardon?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jij gaat toch samen wonen met whis??
smakelijkquote:
Mjah studentenwoning dus dan houdt het opquote:
Vistaquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
Wat moet je irritant veel machtigingen van Windows kapen om in Vista je hosts-bestand te kunnen aanpassen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
OMGBroertje van een vriendin van me is de kindertelefoon aan het bellen en zij luistert mee
![]()
Ikke import en nu weer exportquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
maar dus een aantal brabanders hier
nijntje, pgr ??? Whiskers nog wel in het bloed ?, ikke
omg, je gaat toch niet zeggen dat je vista installeert ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef DaMart het volgende:
Wat moet je irritant veel machtigingen van Windows kapen om in Vista je hosts-bestand te kunnen aanpassen.
Friem, Bos, GF (in het bloed)quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
OMGquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
OMGBroertje van een vriendin van me is de kindertelefoon aan het bellen en zij luistert mee
![]()
Het ging over brabants carnaval?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb geen andere Windowsversie voor mijn laptop, dus ik doe het er maar mee... maar ik had ook liever Windows 7 gehad ja, al is Vista daar eigenlijk de betaversie vanquote:
Neunquote:
Arm kind heeft geen vriendenquote:
Bek houden limboquote:
de alphaversie ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen andere Windowsversie voor mijn laptop, dus ik doe het er maar mee... maar ik had ook liever Windows 7 gehad ja, al is Vista daar eigenlijk de betaversie van.
Nee, dat doet Asus automatisch als je de recovery-cd erin stopt, en de Mycom heeft het ook weer gedaan. Maar geen Windows7-licentie meer over dus, dan houdt het opquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omg, je gaat toch niet zeggen dat je vista installeert ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |