Dat loopt niet echt goed af voor de kleinerequote:
Hij gaat ook niet knock dan, zijn benen raken tijdelijk verlamd. Als dit niet gebeurt moet je gewoon heel hard wegrennen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef MarcTilstra het volgende:
Ja dat kan allemaal wel, maar wat als hij niet knock out gaat en mij bewusteloos slaat
Stuur maar een PM naar Monopoly, hij regelt alles binnen de knokploegquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:34 schreef voederbietel het volgende:
Geef hem één harde klap op zn borstbeen. Dan klapt 'ie dubbel. Echter is 'ie hier snel van hersteld, zorg daarom namelijk dat je een jogging broek aan hebt, zodra 'ie dubbel klapt doe je je broek naar beneden en sla je hem in z'n gezicht met je piemel.
Je lacht er nu wel om, maar ik heb menig beer aan de befaamde "bloedmuis" ten onder zien gaan.quote:
Dus statistisch gezien ben je een liliputter. Alles onder de 1,5 mtr valt daar 'onder'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Arjanboltjes het volgende:
Wat ik deed (Ben zelf een chinees van 1:45 en die andere een rus van 2m)
Ik pakte zijn vinger zo vast tog ? toen wou hij me slaan , maar ik deed aan ze vinger trekken zo vet harrd . Hij zo aaaah nee niet doen mang .. Ik zo jwel .. hij zo dan moek je sloan.
Dus ik zo snel jantje erbij halen :
Dus hij zo bang toch voor jantje . Net als gerard
Toen was het wel opgelost opzich , nu krijg ik respect & props van iedereen..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef 2cv het volgende:
een japanse vechttechniek (een krik uit een toyota).
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:07 schreef 2cv het volgende:
Met een honkbalknuppel/metalen pijp/eind hout of je gebruikt een japanse vechttechniek (een krik uit een toyota).
quote:Johnny's medewerkers dragen altijd Aries hoofd bescherming onder het werk. Zo gebeurd er niks en draagt Johnny bij voor een gezonde werkomgeving.
Johnny en zijn personeel kan tot zijn spijt geen garanties geven over de veiligheid van de mensen waar uw geld of andere dingen van krijgt!!!!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:39 schreef tarantism het volgende:
stap 1:
stamp met je hak op zijn voet
stap 2: sla dan direct met de (vingers naar boven gekeerd) met je vuist in dat deukje onder zijn borstbeen(plexus solaris)
stap 3: pak hem vast bij armen of schouders en geef een kniestoot in de nieren, bovenbeen of plexus solaris
tadaaaaaa nu heeft 'ie veel pijn.
Kusje en veel succes
De dames hebben ook een cursus zelfverdediging gehad hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:19 schreef courgette het volgende:
Trap hem in zijn ballen, dan bukt hij voorover van de pijn en geef je hem een elleboogje op zijn ruggengraat. Als dat elleboogje hard genoeg is staat hij een tijdje niet meer op en kun je je gang gaan.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:31 schreef GekkePoes het volgende:
Om zijn been gaan hangen en vast blijven houden tot ie moe is, dan schoppen.
Wat een domme takedown techniekquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:30 schreef Palomar het volgende:
Zorgen dat je een paar passen van hem af bent en dan op volle snelheid op hem af stormen. Door je massa gecombineerd met je snelheid zal ie bijna altijd neergaan. Of het moet een of andere bodybuilder van 150 kilo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |