Ik word hier zo moe van, hè. Ik ben ook geen fan van Fred, en als ik heel eerlijk ben wil ik ook liever een andere trainer, maar waarom toch altijd zo denigrerend. Snap je nu echt niet dat dit een cruciale fase in de competitie is en dat je er als een blok achter moet staan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef leonsrum het volgende:
[..]
alles beter dan slisie de angsthaas
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van, hè. Ik ben ook geen fan van Fred, en als ik heel eerlijk ben wil ik ook liever een andere trainer, maar waarom toch altijd zo denigrerend. Snap je nu echt niet dat dit een cruciale fase in de competitie is en dat je er als een blok achter moet staan?
Mee eens, maar noem de beste man dan gewoon bij zijn naam in plaats van slissie de angsthaas. Nergens voor nodig, sterker nog: het zet een onnodig overdreven negatieve toon. Kritisch zijn mag best, maar houd het wel realistisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!
Maar ik vind wel dat je altijd in discussie kan gaan op een forum, welke fase je ook zit. In het stadion die je echter achter je ploeg te staan!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef leonsrum het volgende:
Rutten moet weg co adriaanse moet komen.
Engelaar moet weg van bommel moet komen.
Berg moet weg ruud moet komen.
Alleen dan maak je kans op prijzen !!!
weet het en hoop het vurig , maar heb geen vertrouwen in met rutten aan het roer en engelaar in het veld .quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]we maken nog steeds dikke kans op 2 grote prijzen, dat weet je hè?
Uiteraard, discussie moet er altijd zijn, maar denigrerende naampjes en na 32 keer toch nog een 33e keer "Ruud moet gewoon terugkomen" daar zit toch geen hond op te wachten? Beetje realisme is wel vereist als je het niveau enigzins normaal wilt houden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!
Maar ik vind wel dat je altijd in discussie kan gaan op een forum, welke fase je ook zit. In het stadion die je echter achter je ploeg te staan!
Ik vind dat Engelaar de laatste maand gewoon prima speelt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef leonsrum het volgende:
[..]
weet het en hoop het vurig , maar heb geen vertrouwen in met rutten aan het roer en engelaar in het veld .
Laten we hopen dat we een prijsie pakken duckie
eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteraard, discussie moet er altijd zijn, maar denigrerende naampjes en na 32 keer toch nog een 33e keer "Ruud moet gewoon terugkomen" daar zit toch geen hond op te wachten? Beetje realisme is wel vereist als je het niveau enigzins normaal wilt houden.
Inderdaad. Gewoon PSV waardig, momenteel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelaar de laatste maand gewoon prima speelt.
quote:ED: Operatie Reis goed verlopen
Volgens het Eindhovens Dagblad is ook de tweede knieoperatie voor Jonathan Reis succesvol verlopen. De Braziliaanse spits van PSV ging woensdagochtend onder het mes bij dr. Richard Steadman. Het is de bedoeling dat hij zijn herstel in Eindhoven zal voortzetten.
oud nieuwsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.kodiefiles.nl/2011/03/eindhove.html#more
WARNING: NO SITE FOR WORK !
EINDHOVUH ! EEEEINDHOVUH !
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.kodiefiles.nl/2011/03/eindhove.html#more
WARNING: NO SITE FOR WORK !
EINDHOVUH ! EEEEINDHOVUH !
Omdat Berg toch had gefaald wss.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja waarom gaf Dudszak die bal niet aan Berg? Vond ik ook belachelijk.
Groot gelijk.. godverdomme achterlijke Rutten.. ik zou Berg op non actief zetten, is gewoon een schande dat zo'n jongen nog mag spelen.. wat moet Koev en de jeugd denken? Waarom zullen hun nog hun best doen.. keer op keer faalt die Berg, hij ligt bij elk duwtje.. mist en verprutst alle kansen..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ja waarom gaf Dudszak die bal niet aan Berg? Vond ik ook belachelijk.
Ja daar zit wat in, maar als het vertrouwen in het team zo laag is gaat PSV nooit ver komen. Zolang de coach kennelijk Berg wel goed genoeg vindt moeten de ballen er ook heengaan als hij goed staat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Omdat Berg toch had gefaald wss.
Ajax speelde ook totaal niet mooi vanavond hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
Kijk Ajax.. zo moet het, hoeft niet mooi.. gewoon winnen.
Ajax had het in de ArenA al laten liggen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
Te mooi hé?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV, wat ben je ook ongelooflijk mooi
Zit ook wel aardig wat verschil in de tegenstanders he.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:00 schreef Geo3kant het volgende:
Engelaar speelde ook redelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Geo3kant het volgende:
Marcello was goed vandaag.. moest ook alles opruimen waar Tamata in faalde..
Ja.. zo kun je nog een aantal dingen erbij halen, andere keeper etc.. wij voetballen al een seizoen lang met 10 man (Berg bedoel ik dus)..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zit ook wel aardig wat verschil in de tegenstanders he.
Maar goed, resultaat telt, gefeliciteerd.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zit al te wachten op Sierd en Fredje...
Had het kunnen wetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Einthovuh het volgende:
Zul je zien dat Berg vanavond wel scoort
Barça kon leren van dat PSVquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
AAAAAHHH We hebben de eerste helft een soort Barcalona voetbal gespeeld. Really??
Eigen jeugd uitzwaaienquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef Einthovuh het volgende:
Tamata. Ga eerst nog maar paar jaar jupiler spelen
Wat ik tot nu toe van die jongen heb gezien (en dan niet alleen deze wedstrijd) ben ik niet kapot van.quote:
In de EL? Denk 5 ton ofzo...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Én weer een miljoentje naar Eindhoven
kaartverkoop erbij optellenquote:
Een boel nieuwe spelers.quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mod die spoiled..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef rubbereend het volgende:
FC Twente, Spartak Moskou, Benfica, Dynamo Kiev, Porto, Villarreal en Braga
Ja als je geen uitslag wil moet je niet op een forum gaan zittenquote:
Maar een spoilertje is toch niet teveel gevraagd ? Ik vind het ook altijd irritant als ik uitslagen lees terwijl ik de wedstrijd nog moet zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Kom zeg moeten we niet nu een discussie in spoilers gaan doen tegen wie we willen voor de komende uren?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Maar een spoilertje is toch niet teveel gevraagd ? Ik vind het ook altijd irritant als ik uitslagen lees terwijl ik de wedstrijd nog moet zien.
Nee.. doe dat lekker na de samenvattingen.. of in spoilerquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kom zeg moeten we niet nu een discussie in spoilers gaan doen tegen wie we willen voor de komende uren?
Uurtje, tops. Doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kom zeg moeten we niet nu een discussie in spoilers gaan doen tegen wie we willen voor de komende uren?
Kan ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Halve_Maen het volgende:
Misschien al gevraagd maar kunnen PSV en Twente nu tegen elkaar geloot worden? Bij VI.nl staat het alsof er 2 poules zijn nu.
ja kan tegen elkaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Halve_Maen het volgende:
Misschien al gevraagd maar kunnen PSV en Twente nu tegen elkaar geloot worden? Bij VI.nl staat het alsof er 2 poules zijn nu.
Het is om +- 12 uur afgelopen, kan je toch best even wachten. En alsof er hier nu een enorme discussie gaat losbarsten over tegen wie Psv moet in de volgende ronde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef rubbereend het volgende:
wtfje wil uitslagen niet weten dus ga je ff op internet?
Wat een onzin. Als je de uitslagen nu nog geheim wil houden moet je je computer uitzetten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Het is om +- 12 uur afgelopen, kan je toch best even wachten. En alsof er hier nu een enorme discussie gaat losbarsten over tegen wie Psv moet in de volgende ronde.
denk je dat dat is om te voorkomen dat jij kan lezen tegen wie we moeten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]serieus? Waarom heb je die spoiler functie toegevoegd dan als Fok! zijnde..
Die willen we niet.. Heb je betere?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:21 schreef rubbereend het volgende:
Ja ik zal de CL namen er even bij pakkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die willen we niet.. Heb je betere?
Waarom geen Spartak?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sierd de Vos is echt een mongool idd.
Gelukkig heeft Derksen het ook door. Wat een randmalloot met zijn domme manier van intervieuwen.
Mooie overwinning van PSV. Wat mij betreft mogen ze alles loten behalve Spartak of Kiev.
Waarschijnlijk een mooie aflevering van VI morgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Die Sierd de Vos is echt een mongool idd.
Gelukkig heeft Derksen het ook door. Wat een randmalloot met zijn domme manier van intervieuwen.
Mooie overwinning van PSV. Wat mij betreft mogen ze alles loten behalve Spartak of Kiev.
Boos omdat ik een overzicht van de mogelijk tegenstanders geef.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is die Geokant voor een mongool?
Geen zin om terug te lezen, maar is hij nu boos omdat de uitslag hier staat ?.!!
Omdat Moskou me te ver en prijzig is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarom geen Spartak?
Die kunnen jullie echt wel hebben hoor.
Snap ook niet, als niet wilt weten wie er door gaan wat doe je dan in het PSV topic?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is die Geokant voor een mongool?
Geen zin om terug te lezen, maar is hij nu boos omdat de uitslag hier staat ?.!!
Smeer hem een ban aan pls.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boos omdat ik een overzicht van de mogelijk tegenstanders geef.
Posten over de clubquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap ook niet, als niet wilt weten wie er door gaan wat doe je dan in het PSV topic?
Een ban omdat ik het ergens niet mee eens ben? Grappig.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smeer hem een ban aan pls.
Wat een droplul.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Smeer hem een ban aan pls.
Wat een droplul.
Livetopic ja. In het PSV topic praten we natuurlijk over de loting...quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Posten over de club.. maargoed ik dacht dat er een soort van onafgesproken regels was over spoilers, die zijn er in andere topics bijv wel.. maargoed hier dus niet
nee helaas nog nooit een regel geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Posten over de club.. maargoed ik dacht dat er een soort van onafgesproken regels was over spoilers, die zijn er in andere topics bijv wel.. maargoed hier dus niet
Je moet de boswachter niet zo serieus nemen. Je gaat toch ook geen discussie voeren met iemand uit de jostiband als hij een verkeerde noot speelt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Een ban omdat ik het ergens niet mee eens ben? Grappig.
Met zo'n instelling blijf hij zwakzinnigquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet de boswachter niet zo serieus nemen. Je gaat toch ook geen discussie voeren met iemand uit de jostiband als hij een verkeerde noot speelt?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Met een zaakwaarnemer als Ali B had ik Tamata toch wat rapper verwacht.
Ik vond hem wel net als een rapper bewegen, wiebelt hele tijd van links naar rechtsquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Het had een Tong-topic kunnen zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Vast ergens half aprilquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik moet kiezen; Benfica
Goede tweede; Braga
Wanneer zijn de kwartfinales eigenlijk?
Abel Tamataquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het had een Tong-topic kunnen zijn
Helaas. Ook dit jaar zal de kwartfinale het eindstation zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Het zou ook weer eens fijn zijn om door dat kwartfinale trauma in de UEFAcup heen te komen. Iets te vaak blijven steken
Ben bang dat we daar toch kwaliteit voor te kort komen.. en ook het gebrek aan de kansen afmaken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef rubbereend het volgende:
Het zou ook weer eens fijn zijn om door dat kwartfinale trauma in de UEFAcup heen te komen. Iets te vaak blijven steken
Dat had nou wel in een spoilertag gemoetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Helaas. Ook dit jaar zal de kwartfinale het eindstation zijn.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Met het voetbal dat de Rangers de laatste 2 europa league wedstrijden op de mat legde zou zelfs Fortuna Sittard zich nog geplaatst hebben... PSV moet echt wel beter gaan voetballen willen ze de finale halen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:38 schreef DS4 het volgende:
Nou, maar even een reisje boeken naar Dublin. Als je Rangers uit schakelt met speels gemak is de finale wel een zekerheidje!
Halen we toch niet.. eerst maar eens kampioen zien te worden, dat is al moeilijk genoeg..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:54 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Met het voetbal dat de Rangers de laatste 2 europa league wedstrijden op de mat legde zou zelfs Fortuna Sittard zich nog geplaatst hebben... PSV moet echt wel beter gaan voetballen willen ze de finale halen.
Ik heb er niks van gezien, maar dat laatste komt op mij niet echt verrassend overquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
Door![]()
Maar wat was Berg weer een drama zeg
Niet alleen Berg hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
Door![]()
Maar wat was Berg weer een drama zeg
Destijds hadden we ze bijnaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Barcelona... vroeger had ik er niks mee, nu geniet ik ervan.
Was het toen tegen Feyenoord niet Heintze die ging pingelen achterin, waardoor Feyenoord uit een voorzet alsnog scoorde? Had hij dat niet gedaan, dan had PSV dat jaar misschien wel de UEFA-cup gepakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef rubbereend het volgende:
De Kwartfinales die ik heb meegemaakt...... en volgens mij hadden we in alle gevallen ook door kunnen gaan
95/96 Barcelona
00/01 Kaiserslautern
01/02 Feyenoord
03/04 Newcastle
07/08 Fiorentina
Als mijn moeder een piem0l had dan...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Was het toen tegen Feyenoord niet Heintze die ging pingelen achterin, waardoor Feyenoord uit een voorzet alsnog scoorde? Had hij dat niet gedaan, dan had PSV dat jaar misschien wel de UEFA-cup gepakt.
Heinze liep gewoon weg van de 16, had hij hem daar in de tribune getrapt had Feyenoord naast je 16 een inworp gehad. tja, gewoon zuur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:56 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Was het toen tegen Feyenoord niet Heintze die ging pingelen achterin, waardoor Feyenoord uit een voorzet alsnog scoorde? Had hij dat niet gedaan, dan had PSV dat jaar misschien wel de UEFA-cup gepakt.
Precies..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:03 schreef leonsrum het volgende:
Maak niet uit wie we loten als psv , als je wilt winnen moet je iedereen verslaan.
na 1300 weten we het .
We zullen wel zien,ik vind de landstitel het belangrijkste dit seizoen,europa league zie ik als extra.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Precies..maar ik denk dat het volgende ronde al einde verhaal is.
Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:26 schreef leonsrum het volgende:
[..]
We zullen wel zien,ik vind de landstitel het belangrijkste dit seizoen,europa league zie ik als extra.
Dan gooien we het op een akkoordje, zij krijgen de EL wedstrijden in ruil voor dat wij de 3 punten krijgen in Twente..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef leonsrum het volgende:
Vind porto altijd een prachtige club met mooie shirts !!
Maar denk dat de lotint fc twente - psv wordt
Wie niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan gooien we het op een akkoordje, zij krijgen de EL wedstrijden in ruil voor dat wij de 3 punten krijgen in Twente..
Want ik vind ook de landstitel + CL belangrijker..
BRON: AD.nlquote:Geslaagde tweede operatie voor Jonathan Reis
© anp
UPDATE VAIL - Jonathan Reis heeft in de kliniek van de Amerikaanse specalist Richard Steadman voor de tweede keer een operatie aan zijn rechterknie ondergaan. Bij de spits van PSV werden beide kruisbanden gereconstrueerd. Volgens PSV-arts Tjaarda Weber, die Reis bijstond, is de operatie goed verlopen.
© anp
De Braziliaanse aanvaller onderging eind januari ook al een operatie. Toen aan zijn mediale band en meniscus. Woensdag waren de kruisbanden aan de beurt. Het is nog onduidelijk wanneer Reis weer kan voetballen. Artsen kunnen niet garanderen dat hij kan terugkeren op zijn oude niveau.
Reis liep de knieblessure in december op tijdens de competitiewedstrijd van PSV tegen Roda JC. Hij kwam tijdens dat duel zwaar in botsing met Roda-doelman Tyton.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:31 schreef leonsrum het volgende:
Vind porto altijd een prachtige club met mooie shirts !!
Maar denk dat de lotint fc twente - psv wordt
Dat hoop ik ook , maar denk dat het twente wordtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van nietDoe maar een leuke buitenlandse club
En tegen Twente hebben we gewoon kans..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:10 schreef Sj0rSz het volgende:
Nou ja, aan de andere kant... Er staat dan iig één Nederlandse ploeg in de halve finale.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm, Benfica kunnen we wel aan denk ik.
Moet te doen zijn jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn kei veel mensen die net doen alsof we tegen Real moeten
Gewoon 50/50 kansen
Twee keer 21.05 uur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:50 schreef KELDER het volgende:
Niet ontevreden met loting, nu nog wachten op de speeltijden ivm aanpassen werkrooster
Totaal gemist dat het ergens werd aangekondigd, thanks. Blij toe dat het 9 uur is, die wedstrijden van 7 uur waren crap qua planningquote:
jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:48 schreef KevinMalone het volgende:
Alsof PSV Benfica kan verslaan op de manier hoe PSV nu speelt.Jullie zijn wel erg overtuigd.
Moeten jullie er eerst voor zorgen dat Rutte die Berggeit eruit haalt. Anders spelen jullie weer een wedstrijd met 10 man.quote:
Berggeit. Meid, wat een lollig grapje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Moeten jullie er eerst voor zorgen dat Rutte die Berggeit eruit haalt. Anders spelen jullie weer een wedstrijd met 10 man.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Moest die loting niet eerst in een spoiler?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:36 schreef rubbereend het volgende:
Moest die loting niet eerst in een spoiler?
quote:Remco zegt:
zou er 1 profclub ter wereld zijn waar een speler (shag) mag roken en bier mag drinken?
David zegt:
denk dat ze Berg nu aanmoedigen
misschien wordt 'ie er beter van
Ik ben tevreden dus!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Maargoed ik ben wel voor Benfica, mooie klassieke club
Tof!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist geboekt
Woensdag de 6e vertrekken en vrijdag de 8ste terug. Ole.
Dat is dan ook wel erg veel gevraagd, zelfs al is die knikker een 'reuzereuze' dat is nog steeds veel kleiner dan een voetbal. Heb het dan over een skippybal, die zou namelijk makkelijker te raken moeten zijn dan een voetbal en al helemaal in vergelijking met een knikker.quote:Met Berg die geen knikker raakt??![]()
Eindhoven - Faro en vv?? Want dan hebben we hetzelfde vliegtuig. Breken we samen de hele boel af!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist geboekt
Woensdag de 6e vertrekken en vrijdag de 8ste terug. Ole.
Nee rechtstreeks op Lissabon; ¤220 pp. retour geloof ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:36 schreef BeamofLight het volgende:
Eindhoven - Faro en vv?? Want dan hebben we hetzelfde vliegtuig. Breken we samen de hele boel af!
Nee zoiets interesseert me nooit ene reet. Net als een kaartje voor de match. Hoevaak ik al gegaan ben naar het buitenland zonder kaartje, pff.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee rechtstreeks op Lissabon; ¤220 pp. retour geloof ik.
Nu nog even hotel/appartement zoeken in centrum.
Jij al een idee/aanrader?
Of El Hamdaouiquote:Op zondag 20 maart 2011 00:51 schreef Doublepain het volgende:
Van Wolfswinkel vind ik wel bij PSV passen..
Je hebt talent voor een column hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 12:42 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb wel weer een zin in een ouderwetse pot PSV in eigen stadion. Dat betekent een eenvoudige overwinning op een middenmoter. 2-0 de rust in, 3-0 eindigen. Maar dat zal wel weer niet![]()
Afgaande op de laatste weken/maanden spelen we goed, krijgen we genoeg kansen, maar worden die jammerlijk gemist, komt Utrecht uit het niets via een counter en door een verdedigende blunder (of vrije trap) op 0-1 en moet PSV knokken om langszij te komen. Fluitconcert bij rust en dan na 90 minuten toch nog net met 2-1 het veld aflopen omdat Utrecht minimaal 1 rode kaart te pakken heeft.
Ik heb er alle vertrouwen in
Ik ben niet zo grappig vandaagquote:
quote:OPSTELLING PSV: Isaksson, Marcelo, Berg, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal
WISSELSPELERS PSV: Cássio Ramos, Maza, Koevermans, Wuytens, Labyad, Zeefuik en Tamata
Krijgt hij hem er bij Fredje wel in dan!?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:05 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb van betrouwbare bronnen vernomen dat Rutten een homoerotische relatie met Berg heeft
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Krijgt hij hem er bij Fredje wel in dan!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zal hij toch eerst de bal goed moeten kunnen rakenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef RijstNatie het volgende:
Ik vind Berg ook echt niks, maar je zal zien dat hij vandaag een schitterende goal maakt![]()
Dat is toch wel een vereiste nuquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Buitendam het volgende:
Nou hup. Hoog in de concentratie en 3 punten weglopen van Ajax, bitte.
Nou ja, we gaan er positief in!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En Manolev met een Jason mask. Drieske zal het in zijn bruukske doen.
Heb 'm weinig goeds zien doenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij speelt goed![]()
Op die kans na dus die hij helemaal verprutste
nee, net op eredivisie livequote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bouma eraf?
Wat was dat nou met dat moment van berg? Was dat nou hands van die back
Met Reis waren we allang kampioen geweest!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Doublepain het volgende:
JEZUS wat tering slecht is die berg zeg.. Nu in de rust zijn ticket naar Hamburg geven en laten opdonderen.. Zeefuik AUB!!
Reisquote:Op zondag 20 maart 2011 15:30 schreef showmelove het volgende:
[..]
Met Reis waren we allang kampioen geweest!
Nee, hij is zeker niet slecht, maar Bouma is vele malen tofferquote:Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef showmelove het volgende:
Mwoah, Maza is niet slecht toch? Die loopt nog wel eens mee naar voren ook
Ja idd!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bouma heeft echt zo'n 'bring it on, bitch' hoofd
Beetje laat, zoals altijd. Gooi Koef er gewoon vanaf het begin in.quote:
Flikker eens op man.. Die wedstrijd telt toch ook? Jezus..quote:''PSV heeft 72 goals.. Maar er zit ook 10 goals van Feyenoord bij..''
Net alsof wij met Blackcard Greg & co. nog 7 punten (doelsaldo halen we toch niet meer in) op jullie gaan goedmakenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:17 schreef Zwansen het volgende:
Er moet gewonnen worden. Helemaal gezien het zware programma van PSV en het makkelijke programma van vooral Ajax...
Onderschatting kostte PSV een aantal jaar terug nagenoeg het kampioenschap. PSV, Twente en ook Ajax zijn allemaal titelkandidaten.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net alsof wij met Blackcard Greg & co. nog 7 punten (doelsaldo halen we toch niet meer in) op jullie gaan goedmaken
Titelstrijd gaat nu tussen Twente en PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |