Ik word hier zo moe van, hè. Ik ben ook geen fan van Fred, en als ik heel eerlijk ben wil ik ook liever een andere trainer, maar waarom toch altijd zo denigrerend. Snap je nu echt niet dat dit een cruciale fase in de competitie is en dat je er als een blok achter moet staan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:49 schreef leonsrum het volgende:
[..]
alles beter dan slisie de angsthaas
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik word hier zo moe van, hè. Ik ben ook geen fan van Fred, en als ik heel eerlijk ben wil ik ook liever een andere trainer, maar waarom toch altijd zo denigrerend. Snap je nu echt niet dat dit een cruciale fase in de competitie is en dat je er als een blok achter moet staan?
Mee eens, maar noem de beste man dan gewoon bij zijn naam in plaats van slissie de angsthaas. Nergens voor nodig, sterker nog: het zet een onnodig overdreven negatieve toon. Kritisch zijn mag best, maar houd het wel realistisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!
Maar ik vind wel dat je altijd in discussie kan gaan op een forum, welke fase je ook zit. In het stadion die je echter achter je ploeg te staan!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef leonsrum het volgende:
Rutten moet weg co adriaanse moet komen.
Engelaar moet weg van bommel moet komen.
Berg moet weg ruud moet komen.
Alleen dan maak je kans op prijzen !!!
weet het en hoop het vurig , maar heb geen vertrouwen in met rutten aan het roer en engelaar in het veld .quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]we maken nog steeds dikke kans op 2 grote prijzen, dat weet je hè?
Uiteraard, discussie moet er altijd zijn, maar denigrerende naampjes en na 32 keer toch nog een 33e keer "Ruud moet gewoon terugkomen" daar zit toch geen hond op te wachten? Beetje realisme is wel vereist als je het niveau enigzins normaal wilt houden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik ben het ook een beetje zat. We worden gewoon kampioen!
Maar ik vind wel dat je altijd in discussie kan gaan op een forum, welke fase je ook zit. In het stadion die je echter achter je ploeg te staan!
Ik vind dat Engelaar de laatste maand gewoon prima speelt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef leonsrum het volgende:
[..]
weet het en hoop het vurig , maar heb geen vertrouwen in met rutten aan het roer en engelaar in het veld .
Laten we hopen dat we een prijsie pakken duckie
eensquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uiteraard, discussie moet er altijd zijn, maar denigrerende naampjes en na 32 keer toch nog een 33e keer "Ruud moet gewoon terugkomen" daar zit toch geen hond op te wachten? Beetje realisme is wel vereist als je het niveau enigzins normaal wilt houden.
Inderdaad. Gewoon PSV waardig, momenteel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelaar de laatste maand gewoon prima speelt.
quote:ED: Operatie Reis goed verlopen
Volgens het Eindhovens Dagblad is ook de tweede knieoperatie voor Jonathan Reis succesvol verlopen. De Braziliaanse spits van PSV ging woensdagochtend onder het mes bij dr. Richard Steadman. Het is de bedoeling dat hij zijn herstel in Eindhoven zal voortzetten.
oud nieuwsquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.kodiefiles.nl/2011/03/eindhove.html#more
WARNING: NO SITE FOR WORK !
EINDHOVUH ! EEEEINDHOVUH !
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.kodiefiles.nl/2011/03/eindhove.html#more
WARNING: NO SITE FOR WORK !
EINDHOVUH ! EEEEINDHOVUH !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |