SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
Jaartje of wat geleden voor het laatst gelezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, die game is echt al superlang geleden aangekondigd
Stond volgens mij zelfs nog een flink stuk van in de Gameplay twee maandjes terug ofzoDie las jij toch ook?
mwehquote:
quote:
Die boobs in de OP bezorgden een radioloog die net over mijn schouder meekeek een diepe frons.quote:
Hehequote:Op donderdag 17 maart 2011 11:05 schreef Reintji het volgende:
[..]
Die boobs in de OP bezorgden een radioloog die net over mijn schouder meekeek een diepe frons.
quote:
Smack that bitch up!quote:
Hoe'st met moeder de vrouw?quote:
Hangt af van de duur van het vak, 10EC is volgens mij 7x40uur...quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:43 schreef Morthill het volgende:
goed, vandaag wordt een kutdag, net een oersaaie presentatie gehad van een marketinghomo, zometeen scriptievoorstel presenteren. Oh en een docent die doodleuk roept dat bij een 10EC-vak je 20 uur per week moet investerenis ze nu helemaal van de pot gerukt.
Maar dat is trouwens ook helemaal niet realistisch, alleen met scripties kom je daar realistisch aan... Enige is, sommige docenten gaan er dan ineens van uit dat je het wél kunt verwachten en dan is het een beetje herpderp...quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hangt af van de duur van het vak, 10EC is volgens mij 7x40uur...
Dat dus, het slaat gewoon nergens op. 1 ECTS is 28 uur, het afgelopen semester heb ik 50EC gescoord, dat zou betekenen dat ik 1400 uur gestudeerd hebquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar dat is trouwens ook helemaal niet realistisch, alleen met scripties kom je daar realistisch aan... Enige is, sommige docenten gaan er dan ineens van uit dat je het wél kunt verwachten en dan is het een beetje herpderp...
Als ik jouw post lees is elke dag zowat wel een kutdag bij jouwquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:43 schreef Morthill het volgende:
goed, vandaag wordt een kutdag, net een oersaaie presentatie gehad van een marketinghomo, zometeen scriptievoorstel presenteren. Oh en een docent die doodleuk roept dat bij een 10EC-vak je 20 uur per week moet investerenis ze nu helemaal van de pot gerukt.
Bij alleen de gedachte krijg ik al een nat kopje...quote:
Nee joh, is gewoon een random wulpse blonde amerikaanse tienerquote:
Denkutook..quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een random wulpse blonde amerikaanse tiener
Nog 2 dagen uitstellen BBNquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef badboynova het volgende:
ff een update.
we zijn nog steeds kindloos, maar de weeën blijven wel aanhouden (het gat is nu voor 2 cm open)
Inderdaad, pak de turf maar vast!!quote:
2 cm open, genoeg om met je zwansch terug te duwen tegen het koppiequote:Op donderdag 17 maart 2011 12:32 schreef badboynova het volgende:
ff een update.
we zijn nog steeds kindloos, maar de weeën blijven wel aanhouden (het gat is nu voor 2 cm open)
Gatquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:53 schreef Poit het volgende:
[..]
2 cm open, genoeg om met je zwansch terug te duwen tegen het koppie
Sinds wanneer gebruik jij daar pillen voor?? Heb je de rubberen hamer niet in de buurt??quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef badboynova het volgende:
Straks heb ik wel ff rust, ze heeft slaap pillen gehadonder de mom van "je moet goed rust houden".
Meestal gebruik ik een kussen om haar in slaap te krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij daar pillen voor?? Heb je de rubberen hamer niet in de buurt??
Succes kerel
Eh?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik een kussen om haar in slaap te krijgen.
'Zachte' dwang...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Meestal gebruik ik een kussen om haar in slaap te krijgen.
Tuurlijk...quote:
quote:
nee, normale dagen zijn druk en dat is leuk, vandaag ging gewoon echt kutquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als ik jouw post lees is elke dag zowat wel een kutdag bij jouw![]()
Maar troost je ik heb ook een nietzeggende cursus vandaag waar ik in de praktijk helemaal niets mee kan omdat ik geen baliewerk mag doen. Maar om daar over te klagen op een forum
Kan je het voorstellen, twee Poits in de SC?quote:
shoot me now.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:08 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Kan je het voorstellen, twee Poits in de SC?
quote:
Is het Henk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
@spank
Moeders is nu van een halve coma met weeën aan het genieten.
Nee het is Hendrik-jan von Swaffelenburgh de derde.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Een toekomstige grote brede gezellige semi-negert hoort Stanley te heten![]()
BBN staat eigenlijk voor Belachelijk Behaarde Neger.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:30 schreef SuperFruitig het volgende:
BBN = een grote brede gezellige semi-negert?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee joh, is gewoon een random wulpse blonde amerikaanse tiener
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
BBN staat eigenlijk voor Belachelijk Behaarde Banale Neger.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar jij hebt 'the ring of invisibility' ondertussen
[..]
[..]
Nee, maar het glimt nu wel minder..quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
Mja. True, maar dat maakt me niet minder blond.
Niceeeeeequote:
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]sorry, ik haal jou en BBN soms door de war...
Ja hoorquote:
Ik krijg er geen harde piemel van.. Ben ik nu homo?quote:
Skip de eerste dertig seconden en AWESOME!!quote:Deze is beter dan dat hele filmpie;
Ja, lekkerquote:
Afbak broodjes als borrelhapjesquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, even goed ingeslagen
[ afbeelding ]
Geribbeld!quote:
Dat is me echt in tijden niet meer overkomen, schijtirritant was het welquote:
Na een tijdje zijn je schoenen gewoon zo verlept dat het niet meer kan gebeurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is me echt in tijden niet meer overkomen, schijtirritant was het wel
De jordi theorie klopt dus helemaalquote:
Er komt 5 man?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, even goed ingeslagen
[ afbeelding ]
Have fun man!quote:
Ik denk dat Frankii even het toilet komt gebruiken en dan weer vertrekt.quote:
Dan mag ik hopen dat hij dat niet op de Utrechtse manier doet door tegen het toilet aan te zeiken ipv erinquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankii even het toilet komt gebruiken en dan weer vertrekt.
Je mag ook het toilet komen gebruiken hoor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankii even het toilet komt gebruiken en dan weer vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minimaal 15/20quote:... maar teveel mensen die ik ken drinken geen bier, en de vage kennissen nemen vast wel wel bier mee als cadeau
Plus, die shit is duur!
Viel spas in der Ardennen!Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Je mag ook het toilet komen gebruiken hoor!thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Minimaal 15/20... maar teveel mensen die ik ken drinken geen bier, en de vage kennissen nemen vast wel wel bier mee als cadeau
Plus, die shit is duur!
Viel spas in der Ardennen!Niets is trouwens meer killing voor een partij dan dat het bier op is en weet dat je volle kratjes gewoon weer in kunt leveren bij de supermarkt. Jupiler en Amstel zijn deze week trouwens in de aanbieding bij Albert Heijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |