Dat station is gepasseerd als de volksgezondheid in gevaar komtquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef xenobinol het volgende:
Het is in eerste instantie de verantwoording van de VvE om overlast aan te pakken. Stel je eens voor dat de gemeente verantwoordelijk was voor de aanpak van alle problemen op prive terrein
Dan zie je niet welke taktiek de PVV hanteert. Het kan ze niet schelen of ze zichzelf belachelijk maken of in de voet schieten. Het doel is moslims in de hoek te zetten en te isoleren van de samenleving.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef IntensiveGary het volgende:
Koos, Remlof, Vetinari, Xa1PT en andere gelijkgestemden: met de belachelijke posts die jullie doen, drijven jullie juist mensen in de armen van de PVV. Doe er gewoon het zwijgen toe. De PVV is uitstekend in staat zichzelf in de voet te schieten
En daar gaan we weer... gewoon lekker zo blijven schreeuwen en Wilders wordt de volgende premier. Hij lacht zich helemaal suf. Jullie voeren zijn campagne. Krijg dat nou eens door...quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zie je niet welke taktiek de PVV hanteert. Het kan ze niet schelen of ze zichzelf belachelijk maken of in de voet schieten. Het doel is moslims in de hoek te zetten en te isoleren van de samenleving.
Dat gillen is een schromelijke overdrijving aan jouw kant. Het is goed dat mensen signaleren waar de PVV mee bezig is. Al is het in dit geval van de muizen wel erg moeilijk vast te stellen; ik gok op een gevalletje 'slachtoffers' steunen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
En daar gaan we weer... gewoon lekker zo blijven schreeuwen en Wilders wordt de volgende premier. Hij lacht zich helemaal suf. Jullie voeren zijn campagne. Krijg dat nou eens door...
Lekker overdrijven, lekker gillen en er gebeurt precies waar je zo bang voor bent.
Goed signaal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat station is gepasseerd als de volksgezondheid in gevaar komt
Dit dus. In discussies kan ik het ook heel makkelijk voor de PVV opnemen, omdat iedereen er zo over praat. Ik stem het niet, maar ik denk er steeds meer over na. Als protest.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef IntensiveGary het volgende:
en andere gelijkgestemden: met de belachelijke posts die jullie doen, drijven jullie juist mensen in de armen van de PVV. Doe er gewoon het zwijgen toe. De PVV is uitstekend in staat zichzelf in de voet te schieten
Hoe weet jij dat dat het doel is,..toon eens aan waar dit staat in de statuten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zie je niet welke taktiek de PVV hanteert. Het kan ze niet schelen of ze zichzelf belachelijk maken of in de voet schieten. Het doel is moslims in de hoek te zetten en te isoleren van de samenleving.
Wilders wil tientallen miljoenen moslims Europa uit schoppen. Zoek het zelf maar op, het is overal te vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dat het doel is,..toon eens aan waar dit staat in de statuten.
Overal; als in de linkse pers enzo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilders wil tientallen miljoenen moslims Europa uit schoppen. Zoek het zelf maar op, het is overal te vinden.
Ik zocht net overal maar vond het niet. Toon eens aan dat dit het doel van de PVV is. Jij zegt het dus jij weet het blijkbaar. Ik weet wel dat ze het regelmatig over buitenlanders hebben maar niet dat dit het doel van de PVV is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Wilders wil tientallen miljoenen moslims Europa uit schoppen. Zoek het zelf maar op, het is overal te vinden.
Een bron in je eigen straatje:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal; als in de linkse pers enzo?
A: het is een artikel van 2 jaar terug.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Een bron in je eigen straatje:
Een neutrale bron:
http://www.nu.nl/algemeen(...)slims-uitzetten.html
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wildersquote:Als belangrijkste doel noemde hij dat Nederlanders weer trots moeten worden op hun cultuur
Die termen zijn natuurlijk nogal oprekbaar. Zo ben je volgens hem al crimineel als je ook maar aan de sharia durft te denken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
B: hij heeft het over CRIMINELE moslims
Drogreden.quote:C: De bron is Volkskrant (lees het artikel) en die is niet echt neutraal wel?
Iets heel anders?quote:Jij praat over het doel van de PVV. Die hebben nergens het doel om Moslims weg te krijgen. Hij is tegen de Islam, dat is iets heel anders.
Ik heb geen Volkskrant als bron gegeven.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
A: het is een artikel van 2 jaar terug.
B: hij heeft het over CRIMINELE moslims
C: De bron is Volkskrant (lees het artikel) en die is niet echt neutraal wel?
Jij praat over het doel van de PVV. Die hebben nergens het doel om Moslims weg te krijgen. Hij is tegen de Islam, dat is iets heel anders.
En volgende de SP ben je crimineel als je veel geld hebt. Maar dat doet er allemaal niet toe. Het gaat erom wat strafbaar gesteld is in het wetboek van strafrecht. En de Volkskrant is niet neutraal, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die termen zijn natuurlijk nogal oprekbaar. Zo ben je volgens hem al crimineel als je ook maar aan de sharia durft te denken.
[..]
Drogreden.
[..]
Iets heel anders?_! Net zoiets als niet tegen negers zijn, maar wel tegen het negroide ras?
Zeg dat maar tegen Wilders die een gedachtenpolitie wil introduceren. Met z'n vrijheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En volgende de SP ben je crimineel als je veel geld hebt. Maar dat doet er allemaal niet toe. Het gaat erom wat strafbaar gesteld is in het wetboek van strafrecht.
Nogmaals: drogreden.quote:En de Volkskrant is niet neutraal, dat weet jij ook.
Gewoon.... omdat ze willen opkomen voor de brave hardwerkende burger die last heeft van muizen uit het appartement van een overleden alcoholistquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef Disana het volgende:
Wat de PVV met moslims wil doen is verifieerbaar. Wat dat met dit topic heeft te maken, ontgaat me eigenlijk. Eigenlijk ontgaat me eveneens totaal waarom de PVV bij deze muizenissen betrokken moest worden.
Nah, ik snap van het hele verhaal geen fluit. Wat heeft de gemeente, laat staan de PVV, met huiseigenaren te schaften die te beroerd zijn te dokken voor een schone leefomgeving.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon.... omdat ze willen opkomen voor de brave hardwerkende burger die last heeft van muizen uit het appartement van een overleden alcoholist(slokdarmkanker is typisch iets voor alcoholisten toch
)
Zo is de PVV... altijd maar in de bres springen voor Henk en Ingrid
Die hebben daar de PVV niet voor nodig.quote:
Ik zeg nergens dat JIJ de Volkskrant als bron geeft want jij geeft NU als bron...alleen NU verwijst naar Volkskrant dus is Volkskrant de bron.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen Volkskrant als bron gegeven. Kijk eens
De datering doet er niet toe want Wilders staat er nog steeds achter.
En dat jij het nog ontkent terwijl je het met eigen ogen kunt horen en lezen
QFT.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die gast is het argument vóór de PVV
Dapper dat jij nu.nl en de Volkskrant van leugens beschuldigt. Waar is het proces dat Wilders derhalve tegen hen heeft gevoerd?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat JIJ de Volkskrant als bron geeft want jij geeft NU als bron...alleen NU verwijst naar Volkskrant dus is Volkskrant de bron.
Waar beticht ik hun van leugens? Ik heb het slechts over de bron. Je verzint er dingen bij die ik niet heb gezegd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dapper dat jij nu.nl en de Volkskrant van leugens beschuldigt. Waar is het proces dat Wilders derhalve tegen hen heeft gevoerd?
Alle kranten repten er destijds over. Jij presteert het om het af te doen als een linkse (want Volkskrant) leugen. Zelfs de rechtse bron negeer je.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar beticht ik hun van leugens? Ik heb het slechts over de bron. Je verzint er dingen bij die ik niet heb gezegd
Tenzij je bedoelt dat het doel van Wilders om de moslims uit europa te weren vanuit de Volkskrant kwam en dat je daarom denkt dat juist DAT het doel van de PVV is... gaarne even verduidelijken alvorens ik ga hakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |