abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94235808
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef xenobinol het volgende:

Het is in eerste instantie de verantwoording van de VvE om overlast aan te pakken. Stel je eens voor dat de gemeente verantwoordelijk was voor de aanpak van alle problemen op prive terrein 8)7
Dat station is gepasseerd als de volksgezondheid in gevaar komt
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:26:28 #52
137949 Disana
pi_94235835
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef IntensiveGary het volgende:

Koos, Remlof, Vetinari, Xa1PT en andere gelijkgestemden: met de belachelijke posts die jullie doen, drijven jullie juist mensen in de armen van de PVV. Doe er gewoon het zwijgen toe. De PVV is uitstekend in staat zichzelf in de voet te schieten ;)
Dan zie je niet welke taktiek de PVV hanteert. Het kan ze niet schelen of ze zichzelf belachelijk maken of in de voet schieten. Het doel is moslims in de hoek te zetten en te isoleren van de samenleving.
pi_94236000
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Disana het volgende:

[..]

Dan zie je niet welke taktiek de PVV hanteert. Het kan ze niet schelen of ze zichzelf belachelijk maken of in de voet schieten. Het doel is moslims in de hoek te zetten en te isoleren van de samenleving.
En daar gaan we weer... gewoon lekker zo blijven schreeuwen en Wilders wordt de volgende premier. Hij lacht zich helemaal suf. Jullie voeren zijn campagne. Krijg dat nou eens door...

Lekker overdrijven, lekker gillen en er gebeurt precies waar je zo bang voor bent.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:33:01 #54
137949 Disana
pi_94236092
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

En daar gaan we weer... gewoon lekker zo blijven schreeuwen en Wilders wordt de volgende premier. Hij lacht zich helemaal suf. Jullie voeren zijn campagne. Krijg dat nou eens door...

Lekker overdrijven, lekker gillen en er gebeurt precies waar je zo bang voor bent.
Dat gillen is een schromelijke overdrijving aan jouw kant. Het is goed dat mensen signaleren waar de PVV mee bezig is. Al is het in dit geval van de muizen wel erg moeilijk vast te stellen; ik gok op een gevalletje 'slachtoffers' steunen.
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:41:06 #55
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_94236371
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef IntensiveGary het volgende:
Dat station is gepasseerd als de volksgezondheid in gevaar komt
Goed signaal!
Als je problemen hebt, lekker laten gaan! Zodra iets 'te groot' wordt, wordt het vanzelf *poef* opgelost door het roze overheids feetje en kan iedereen weer rustig slapen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_94236691
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef IntensiveGary het volgende:
en andere gelijkgestemden: met de belachelijke posts die jullie doen, drijven jullie juist mensen in de armen van de PVV. Doe er gewoon het zwijgen toe. De PVV is uitstekend in staat zichzelf in de voet te schieten ;)
Dit dus. In discussies kan ik het ook heel makkelijk voor de PVV opnemen, omdat iedereen er zo over praat. Ik stem het niet, maar ik denk er steeds meer over na. Als protest. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:19:23 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94236773
quote:

[..]

Hoe weet jij dat dat het doel is,..toon eens aan waar dit staat in de statuten.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 13:55:52 #58
137949 Disana
pi_94236931
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat dat het doel is,..toon eens aan waar dit staat in de statuten.
Wilders wil tientallen miljoenen moslims Europa uit schoppen. Zoek het zelf maar op, het is overal te vinden.
pi_94237040
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Wilders wil tientallen miljoenen moslims Europa uit schoppen. Zoek het zelf maar op, het is overal te vinden.
Overal; als in de linkse pers enzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94237114
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zocht net overal maar vond het niet. Toon eens aan dat dit het doel van de PVV is. Jij zegt het dus jij weet het blijkbaar. Ik weet wel dat ze het regelmatig over buitenlanders hebben maar niet dat dit het doel van de PVV is.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:04:03 #61
137949 Disana
pi_94237203
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Overal; als in de linkse pers enzo?
Een bron in je eigen straatje:

Een neutrale bron:
http://www.nu.nl/algemeen(...)slims-uitzetten.html
pi_94237337
quote:
A: het is een artikel van 2 jaar terug.
B: hij heeft het over CRIMINELE moslims
C: De bron is Volkskrant (lees het artikel) en die is niet echt neutraal wel?

Jij praat over het doel van de PVV. Die hebben nergens het doel om Moslims weg te krijgen. Hij is tegen de Islam, dat is iets heel anders.
Hetgeen het dichtst bij het DOEL van de PVV komt is dit:

quote:
Als belangrijkste doel noemde hij dat Nederlanders weer trots moeten worden op hun cultuur
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
pi_94237578
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Die termen zijn natuurlijk nogal oprekbaar. Zo ben je volgens hem al crimineel als je ook maar aan de sharia durft te denken.

quote:
Drogreden.

quote:
Jij praat over het doel van de PVV. Die hebben nergens het doel om Moslims weg te krijgen. Hij is tegen de Islam, dat is iets heel anders.
Iets heel anders? :')_! Net zoiets als niet tegen negers zijn, maar wel tegen het negroide ras?
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:14:26 #64
137949 Disana
pi_94237633
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

A: het is een artikel van 2 jaar terug.

Ik heb geen Volkskrant als bron gegeven.

De datering doet er niet toe want Wilders staat er nog steeds achter.

En dat jij het nog ontkent terwijl je het met eigen ogen kunt horen en lezen.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:24:23 ]
pi_94237654
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die termen zijn natuurlijk nogal oprekbaar. Zo ben je volgens hem al crimineel als je ook maar aan de sharia durft te denken.

[..]

Drogreden.

[..]

Iets heel anders? :')_! Net zoiets als niet tegen negers zijn, maar wel tegen het negroide ras?
En volgende de SP ben je crimineel als je veel geld hebt. Maar dat doet er allemaal niet toe. Het gaat erom wat strafbaar gesteld is in het wetboek van strafrecht. En de Volkskrant is niet neutraal, dat weet jij ook.
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:16:56 #66
137949 Disana
pi_94237739
Wat de PVV met moslims wil doen is verifieerbaar. Wat dat met dit topic heeft te maken, ontgaat me eigenlijk. Eigenlijk ontgaat me eveneens totaal waarom de PVV bij deze muizenissen betrokken moest worden.
pi_94237879
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En volgende de SP ben je crimineel als je veel geld hebt. Maar dat doet er allemaal niet toe. Het gaat erom wat strafbaar gesteld is in het wetboek van strafrecht.
Zeg dat maar tegen Wilders die een gedachtenpolitie wil introduceren. Met z'n vrijheid.

quote:
En de Volkskrant is niet neutraal, dat weet jij ook.
Nogmaals: drogreden.
pi_94237880
Gewoon de GG&GD bellen, zo gaat dat in Amsterdam. :{
pi_94237882
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef Disana het volgende:
Wat de PVV met moslims wil doen is verifieerbaar. Wat dat met dit topic heeft te maken, ontgaat me eigenlijk. Eigenlijk ontgaat me eveneens totaal waarom de PVV bij deze muizenissen betrokken moest worden.
Gewoon.... omdat ze willen opkomen voor de brave hardwerkende burger die last heeft van muizen uit het appartement van een overleden alcoholist :7 (slokdarmkanker is typisch iets voor alcoholisten toch :') )
Zo is de PVV... altijd maar in de bres springen voor Henk en Ingrid ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:25:05 #70
137949 Disana
pi_94238098
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gewoon.... omdat ze willen opkomen voor de brave hardwerkende burger die last heeft van muizen uit het appartement van een overleden alcoholist :7 (slokdarmkanker is typisch iets voor alcoholisten toch :') )
Zo is de PVV... altijd maar in de bres springen voor Henk en Ingrid ^O^
Nah, ik snap van het hele verhaal geen fluit. Wat heeft de gemeente, laat staan de PVV, met huiseigenaren te schaften die te beroerd zijn te dokken voor een schone leefomgeving.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:31:32 #71
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_94238380
quote:

[..]

moslims .. isoleren ..samenleving.
Die hebben daar de PVV niet voor nodig.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_94239005
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb geen Volkskrant als bron gegeven. Kijk eens

De datering doet er niet toe want Wilders staat er nog steeds achter.

En dat jij het nog ontkent terwijl je het met eigen ogen kunt horen en lezen
Ik zeg nergens dat JIJ de Volkskrant als bron geeft want jij geeft NU als bron...alleen NU verwijst naar Volkskrant dus is Volkskrant de bron.

Voorts ontken ik inderdaad dat het doel van de PVV is om tientallen miljoenen moslims uit Europa te krijgen ja. Nergens in de statuten staat dit als doel.

Dat jij het gevoel hebt dat zij IEDERE moslim weg willen hebben dat komt door je gedachten.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die gast is het argument vóór de PVV
QFT.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:23:52 ]
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 14:55:15 #73
137949 Disana
pi_94239364
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat JIJ de Volkskrant als bron geeft want jij geeft NU als bron...alleen NU verwijst naar Volkskrant dus is Volkskrant de bron.
Dapper dat jij nu.nl en de Volkskrant van leugens beschuldigt. Waar is het proces dat Wilders derhalve tegen hen heeft gevoerd?

Oh en het filmpje van rechtse bodem blijf je maar negeren. Dat zal dan wel een kloon van Wilders zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:25:55 ]
pi_94239589
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Dapper dat jij nu.nl en de Volkskrant van leugens beschuldigt. Waar is het proces dat Wilders derhalve tegen hen heeft gevoerd?

Waar beticht ik hun van leugens? Ik heb het slechts over de bron. Je verzint er dingen bij die ik niet heb gezegd.

Tenzij je bedoelt dat het doel van Wilders om de moslims uit europa te weren vanuit de Volkskrant kwam en dat je daarom denkt dat juist DAT het doel van de PVV is... gaarne even verduidelijken alvorens ik ga hakken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:26:34 ]
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2011 @ 15:04:07 #75
137949 Disana
pi_94239692
quote:
99s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Waar beticht ik hun van leugens? Ik heb het slechts over de bron. Je verzint er dingen bij die ik niet heb gezegd

Tenzij je bedoelt dat het doel van Wilders om de moslims uit europa te weren vanuit de Volkskrant kwam en dat je daarom denkt dat juist DAT het doel van de PVV is... gaarne even verduidelijken alvorens ik ga hakken :)
Alle kranten repten er destijds over. Jij presteert het om het af te doen als een linkse (want Volkskrant) leugen. Zelfs de rechtse bron negeer je.

=

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 17-03-2011 19:27:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')