Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik mis weer eens ietsquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is ook slecht voor je tanden denk ik
juist wel, in een ploegie horen alle types te zitten anders wordt t saaiquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan pas ik er niet echt tussen
iddquote:
Iets met tanden uit de muil slaan wegens ongewenste intimiteitenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis weer eens iets![]()
Iets met stukbijten ivm huwelijkm ofzo??
denk dat ze je voor je muil rost als je dat zou doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik mis weer eens iets![]()
Iets met stukbijten ivm huwelijkm ofzo??
jij kent me dus echt nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
juist wel, in een ploegie horen alle types te zitten anders wordt t saai
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met tanden uit de muil slaan wegens ongewenste intimiteiten.
Was gewoon een voorbeeld hoor kerel, je kwam toevallig samen met haar binnen , vandaar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alsof jij de enige bent die die toespeling maakt
IK?? Jij toch??quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat ze je voor je muil rost als je dat zou doen
Je bent niet decent, maar je deugt wel, dus als je je instelt op een weekend NN is dat geen probleemquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan pas ik er niet echt tussen
Nee, die had iets gezegd over de kookkunst van Muckquote:
Ik zit al dagen te zeuren dat Koen verliefd is op Barquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was gewoon een voorbeeld hoor kerel, je kwam toevallig samen met haar binnen , vandaar.
Ik had ook Wisky of St of een van de andere dames kunnen noemen
Precies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent niet decent, maar je deugt wel, dus als je je instelt op een weekend NN is dat geen probleem
Dan is dat geheel terecht. Want daar past niets anders dan complimentenquote:[..]
Nee, die had iets gezegd over de kookkunst van Muck
O, dus van anderen zie je het welquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te zeuren dat Koen verliefd is op Bar![]()
En dat is ook zo
Kom maar eens bij mij eten dan..quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Dan is dat geheel terecht. Want daar past niets anders dan complimenten![]()
...
snap ik ook welquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was gewoon een voorbeeld hoor kerel, je kwam toevallig samen met haar binnen , vandaar.
Ik had ook Wisky of St of een van de andere dames kunnen noemen
een beetje meer zelfvertrouwen zou je niet misstaan:*quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom maar eens bij mij eten dan..
Ik kan ook koken(kom ik achter nadat ik durf mensen mee te laten eten
)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O, dus van anderen zie je het wel![]()
Maar niet wie er kwijlend achter jezelf aanlopen
Inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje meer zelfvertrouwen zou je niet misstaan:*
Lief van jequote:
weet ik, dat verhelp je niet met 1 goedbedoelde opmerkingquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Maar ik zit niet voor niets ziek thuis he??
Jij wil ze allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Maar, om de geruchtenmachine maar af te stoppen, ik vond Barretje een hele leuke meid, maar dat gold zaterdag niet alleen voor Barretje, ik was sowieso onder de indruk van de KSC meissies
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Maar, om de geruchtenmachine maar af te stoppen, ik vond Barretje een hele leuke meid, maar dat gold zaterdag niet alleen voor Barretje, ik was sowieso onder de indruk van de KSC meissies
Nee, je legde hem alleen breed voor open doelquote:
goed hequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je legde hem alleen breed voor open doel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje meer zelfvertrouwen zou je niet misstaan:*
Dat hangt samenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nooit gezien ook![]()
Zat een psar jaar geleden in de trein met Carrie en Marcel.. Moesten in een 4-zits gaan ziteen waar iemand als zat.. Jongen/man staarde me aan, en ik ergerde me kapot.. Zei ook nog iets dosm, ergerde me nog meer. Hij stapt uit. Cariie zegt: "hij vond je leuk"Gelukkig zag ik het niet, want dan had ik me nog meer geergerd
Maar misschien zie ik het gewoon niet als ik die ander wel aardig/lief/leuk vind, maar verder niks
Maar nu voel ik me pas echt raarquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt samen![]()
Een bepaald percentage van de bevolking kan moeilijk of niet inschatten wat de lichaamshouding van anderen uitdrukt.
Meestal gaat dit samen met het niet goed onderscheid kunnen maken tussen ironie en gemeende negatieve uitspraken / opmerkingen.
Mijn beide zoons hebben dat ook, zij zijn gediagnostiseerd met NLD.
Meestal hebben ze er weinig last van, maar soms is dat moeilijker omdat ze dan reakties verkeert inschatten en dus zelf ook niet goed reageren. Voor ons is het soms wel grappig omte zien dat het in huiselijke situaties daardoor fout loopt. Als we het dan uitleggen kunnen ze er zelf meestal ook wel om lachen.
quote:
goed idee, hier nog een uurtje eerder zelfs...quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik moest inderdaad maar eens gaan pitten. Morgenvroeg om 7 uur gaat de wekker weer
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik moest inderdaad maar eens gaan pitten. Morgenvroeg om 7 uur gaat de wekker weer
.
Slaap lekker Whiskquote:
Niet nog 1..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, hier nog een uurtje eerder zelfs...
slaap lekker straksquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nog 1..![]()
Kom er maar bij friem.. Truste alvast![]()
![]()
Mijn naam staat toch al duizenden keren op FOK!.quote:
mijne niet, dus Ssssstttttquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn naam staat toch al duizenden keren op FOK!.
Maar, maar ik wil niet dat het een gewoonte wordt om de echte namen te noemenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn naam staat toch al duizenden keren op FOK!.
zal het niet doen Truusjequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar ik wil niet dat het een gewoonte wordt om de echte namen te noemen
dat is hier allang gewoonte, maar niet als je dat niet wilquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar, maar ik wil niet dat het een gewoonte wordt om de echte namen te noemen
Daar hoef je je niet "raar" om te voelen hoor, best een groot aantal mensen hebben dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar nu voel ik me pas echt raar![]()
Weet dat je het absoluut niet zo bedoeld hoor, maar toch
Nee, dat wil ik niet. ABSOLUUT niet zelfsquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is hier allang gewoonte, maar niet als je dat niet wil
volgens mij willen alleen Whis en ik het liever niet, de rest maakt het wat minder uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is hier allang gewoonte, maar niet als je dat niet wil
Wij willen dat niet neequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij willen alleen Whis en ik het liever niet, de rest maakt het wat minder uit
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet. ABSOLUUT niet zelfs
en dat gebeurt dan ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij willen alleen Whis en ik het liever niet, de rest maakt het wat minder uit
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
en dat gebeurt dan ook niet
slaap lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga
wekker gaat weer over een kleine 4.5 uur
truste alvast![]()
![]()
Truste Marcquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]!
.
Ik blijf nog ff een boterham eten en daarna ga ik pasquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nog 1..![]()
Kom er maar bij friem.. Truste alvast![]()
![]()
Truste, moet ook gaan zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga
truste alvast![]()
![]()
Langzaam etenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Truste Marc![]()
[..]
Ik blijf nog ff een boterham eten en daarna ga ik pas
Truste Winkeltjequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:18 schreef Koen66 het volgende:
mensen, ik ga
truste alvast![]()
![]()
Trusten peterquote:
Nou weltrusten dan Draaideurpoesjequote:
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:21 schreef friemelaar het volgende:
Trusten peter![]()
We beppen de volgende keer gewoon door
okquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben er nog hoor, glas nog niet leeg
Weinig aanknopingspunten voor een conversatie though zoquote:
ja, das niet echt handig hé.......quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig aanknopingspunten voor een conversatie though zo
Uhhh, nee. Maak me zorgen over morgen (vandaag) en maandag..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja, das niet echt handig hé.......
heb je toevallig nog een fris, nieuw en leuk onderwerp?
gaat over doktersbezoek?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, nee. Maak me zorgen over morgen (vandaag) en maandag..
Maar da's niet fris en leuk he??
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nog niet, de een vinger,lage snelheidstyper is er nog
Ja, en maandag gesprek op werk...quote:
Daar hoef je je toch geen zorgen over te maken...quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en maandag gesprek op werk...
Waarom niet??quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch geen zorgen over te maken...
Waar zou je bang voor moeten zijnquote:
Maar de bedrijfsarts wil dat om een of andere reden niet..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor moeten zijn![]()
De bedrijfsarts kan je vragen stellen / onderzoeken en navraag doen bij je psych......
Op je werk kunnen ze hooguit wat met je praten, zolang je ziek bent ben je ziek.
Dan is het idd. afwachten en geduld hebben.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar de bedrijfsarts wil dat om een of andere reden niet..
En op mijn werk had ik de vorige ker afgesproken weg te gaan.. Althans weg te willen.. En dan re-integreer je daar kennelijk niet meer.. Heel veel onzekerheid, en daar kan ik niet goed tegen
Ik doe mijn best Friemquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan is het idd. afwachten en geduld hebben.....
Probeer in elk geval je in het weekend lekker te ontspannen bij je ouders![]()
En nu ga ik ook slapen, t' is zo weer 7 uur .....
Weltrusten draaideurpoesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus, de hele top 20 boven de 100 posts, dat is volgens mij nog niet eerder gebeurdquote:
Waarin de KSC ook flink vertegenwoordigd isquote:Top 100 van woensdag 16 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 364 Marijkezwolle
03. 327 charmed_angel
05. 300 Symphonic
08. 275 Crazy-M
12. 241 Whiskers2009
15. 234 RockNijntje
18. 208 MaleDuck
20. 200 Stuart
22. 198 Koen66
23. 189 MissMSX
32. 146 goldfinger1963
33. 144 TheFamousMan
42. 133 Barreltje
43. 131 wel.o.k
45. 130 Trevland
46. 129 Bos81
46. 129 LovelyLady
50. 126 Toekito
54. 122 MPG
58. 121 Pheno
59. 119 DaMart
71. 109 Dr_Flash
76. 102 Ladylike
79. 101 Muck
90. 092 pgrferrari
mja gister ging het soms wel erg snel. maar scheelt: ik heb deze ochtend de helpdeskdienst. dus zal niet zo actief zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jezus, de hele top 20 boven de 100 posts, dat is volgens mij nog niet eerder gebeurd.
Hopelijk gaat het vandaag wel weer wat rustiger, zodat het een beetje te volgen is.
1997 belde, hun waren al onlinequote:
nieuwe locatie he? en ze zijn niet zo goed in plannen hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
1997 belde, hun waren al online
Mogguh Wok
tandartsquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
wat heb ik nou weer gedaan tijdens de meet??
*gaat even teruglezen*
koenquote:
ahh de schuldige!quote:
Naast mij gezetenquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:22 schreef Barretje80 het volgende:
wat heb ik nou weer gedaan tijdens de meet??
*gaat even teruglezen*
en nog een!quote:
maar je was toch al naar de tandarts VOOR de meet??quote:
he gehandicapte voetballer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
boten zijn in de zomer te klein en in de winter te grootquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef friemelaar het volgende:
[..]
mag ik je minzaam wijzen op mijn ondertitel
Morge Barretje![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
boten zijn in de zomer te klein en in de winter te groot
Skipquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dat staat in mijn signature jonge dame, de ondertitel staat onder mijn skip
Gisterenavond was het echt niet meer te volgen, ik ben op een gegeven moment maar afgehaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 06:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja gister ging het soms wel erg snel. maar scheelt: ik heb deze ochtend de helpdeskdienst. dus zal niet zo actief zijn
krijg ik weer lastige telefoontjes van de kabel past niet ...
ja meneer, dan moet u de kabel omdraaien ...
en jah serieus, die heb ik afgelopen week gehad
Laters Barretje, en werk met zinquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
Douchen!
aankleden
boterhammetjes maken
op de scooter MET wantenhopelijk vandaag dan geen afgestorven handen
en naar werk!
tot straks maar weer
Dag Barbabequote:Op donderdag 17 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
Douchen!
aankleden
boterhammetjes maken
op de scooter MET wantenhopelijk vandaag dan geen afgestorven handen
en naar werk!
tot straks maar weer
He, ouwequote:
friem, mogguhquote:
jupsquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar je was toch al naar de tandarts VOOR de meet??
OMG!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
jupsmaar jij verzacht de pijn door naast me te komen zitten.
[..]
he gehandicapte voetballer!typische feyenoordspits dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Verplicht is anders dan gewenst.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Phenoopeens gewenste gast op je werk
Oh, het gaat overquote:
quote:
Zijn de borsten van Georgina Verbaan nu echt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens![]()
waar zullen wij het eens over hebben?
ze zegt van welquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn de borsten van Georgina Verbaan nu echt?
Even voelenquote:
nee... dat is een lekker onderwerpquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nu spreek je jezelf tegen en het is meervoudquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... dat is een lekker onderwerp
geloof er niks van!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, echtquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nou....quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... dat is een lekker onderwerp
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lelijke handen heeft ze
quote:
ja, best lekker onderwerpquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op donderdag 17 maart 2011 07:56 schreef Pheno het volgende:
Tof trouwens, ik mag niet weg, maar er is echt helemaal niemand van het team aanwezig. Ook maareven melden, ik ga nu lekker zaniken bij die hoge heren. "He, de overdracht is toch zo belangrijk, waar is de rest dan, waarom mogen die wel verlof?".
Yeah baby!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whehebloed onder de nagels vandaan halen
ow, tja ik raak helemaal van streek bij zo'n onderwerp...quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu spreek je jezelf tegen en het is meervoud
[..]
he gehandicapte voetballer!Barbabe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gevaar voor de tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Barbabe!
Gevaar voor de tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geprobeerd en verloren?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Hij praat nu met gespleten tong.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:08 schreef wel.o.k het volgende:
tering, ik word gek van al die pasjes hier
kunnen ze nu niet gewoon 1 toegangspas gebruiken voor al die panden....
ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
en smaakt dat ook naar koffie?quote:
Lijkt me niet, ze zien iig blauw van de adersquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kan ik het plaatje niet eens zien, dus had wel zoiets verwachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ziet er goed uit![]()
kan nog net als je op werk zit(subtiele hint naar spoiler
)
zo de eerste klus weer klaar
Zullen we gaan kwartetten?quote:
Ik gelukkig maar 1quote:
ik 1quote:
Wiener Melange is erg lekker hierquote:
jaquote:
ik 4 voor 20 panden ofzo, dus het valt nog mee....quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 1
ook voor verschillende delen van het gebouw enzo
Ik ben al moe wakker gewordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat ik deze dag door kan komen.... Ben verrot!
Ik moet nog zoveel doen vanavond
Sporten-Zonnebank-Tas in pakken weekend-dekbed wassen-videocamera zoeken-luchtbed zoeken.
Ik had beter vrij kunnen nemen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben al moe wakker geworden
Ik ga dat hele weekend weg toch zoveel slapen. Kan toch al niet Fokken, dus
owja weekendje weg voor jou ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwabber zie ik nooit meer online trouwensquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja weekendje weg voor jou ook
Ow sorry
Wij kunnen een modem lenen en Zwabber neemt een router meeMaar ik neem me laptop niet mee hoor
Liebchenquote:
verslaafdequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wokjequote:
Liebchenquote:
Precies!quote:
Baasjequote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik doe met je mee
Nee, die heeft Fles!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jamag ik van jou de witte met foto en hoka access?
maar wel je ipad ...quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja weekendje weg voor jou ook
Ow sorry
Wij kunnen een modem lenen en Zwabber neemt een router meeMaar ik neem me laptop niet mee hoor
Ik heb goed geslapen, daarin ben ik wel uniek hier of niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik doe met je mee
Jij voelt je met mij wel?quote:
Bijna wel denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen, daarin ben ik wel uniek hier of niet?
Heb je bietjes gegeten?quote:
Woahquote:
Nee, lasagnaquote:
Of ze moeten iets heel tofs uitvinden, maar dat gaat iedereen!quote:
Goedemorgen Solquote:
Goedemorgen liefjequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahGMTA binnen 6 seconden
Hai meisje
Bietjes, mien zeun?quote:
Tot laterquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Sol
Ik ga er vandoor, tot later
Hier ook MOE. Maar verder best wel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker met bonus skills
![]()
[..]
Liebchen
MOEMaar moest m'n nest wel uit ivm huisarts
Dus moet zo ook meteen weer weg.. Met jou dan?
Suikerbiet dan he!quote:
aambeienquote:
Stress denk ik, door die situatie hier.quote:
quote:
volgens mij ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb goed geslapen, daarin ben ik wel uniek hier of niet?
je bent ziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stress denk ik, door die situatie hier.
ziek ben ik al jarenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:48 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ben weer even op businesstrip naar Vlissingendag allemaal
MPG heeft daar nog een leuk wandtegeltje voor!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef Symphonic het volgende:
Stomme mensen die allemaal komen zeuren voor de koffie
geef mij maar theequote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef Symphonic het volgende:
met suikerquote:
schiet eens op!quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:51 schreef Symphonic het volgende:
lekkerquote:
en aan Toek?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
de oude laptops en computers van het werk worden verkocht aan personeel
of je daar blij mee moet zijn ....quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
hoe oud is oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
neem er een met extra adaptorquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Verkopen ze ook losse tft schermen en zo ja, wacosta?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar jij hebt alles toch al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt alles toch al?Hoe oud is het?
He Trevquote:
Haiquote:
Druk druk druk dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, welke randdebiel gooit hier de switch uit waar onze servers op draaien
gelijk helemaal plat gebeld haha
Nou ja, dat kan ik moeilijk over mezelf zeggen hequote:
Vandaar de toevoeging, nu moet ik gaan keurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik moeilijk over mezelf zeggen he
dat was bij mijn vorige baas ook aan de orde van de dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, welke randdebiel gooit hier de switch uit waar onze servers op draaien
gelijk helemaal plat gebeld haha
Je hebt ze al eens gezien, weliswaar bedekt, dus trek je conclusies maar, want meer dan dat wordt het ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar de toevoeging, nu moet ik gaan keuren
Hey Marijkequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Trev
[..]
Hai![]()
[..]
Druk druk druk dus
uiteindelijk bleek het niet de switch te zijn maar zijn bezig met kopieren van virtuele servers. en daar ging iets fouts waardoor alles onder uit klaptequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was bij mijn vorige baas ook aan de orde van de dag
worden we nu ineens preuts??quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt ze al eens gezien, weliswaar bedekt, dus trek je conclusies maar, want meer dan dat wordt het ook niet![]()
vlannetje vol gedruktquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uiteindelijk bleek het niet de switch te zijn maar zijn bezig met kopieren van virtuele servers. en daar ging iets fouts waardoor alles onder uit klapte
Buiten de sauna ben ik heel zedig en preutsquote:
Nee, jij valt tegen me in slaap, heel liefquote:
Kuukelquote:
je bent heerlijk zachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij valt tegen me in slaap, heel liefMet je hand op m'n been
er is genoeg te zien in het juiste foboquote:
quote:
Ja, ik he extra paddingquote:
Goedemorgen meisjequote:
Nope, lekker rustig aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog wat leuks gepland staan de komen tijd?
Die van jou zijn ook mooier volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er is genoeg te zien in het juiste fobo
ennuh.. idd gewoon naar de sauna gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |