of je daar blij mee moet zijn ....quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
de oude laptops en computers van het werk worden verkocht aan personeel
hoe oud is oudquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
neem er een met extra adaptorquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Verkopen ze ook losse tft schermen en zo ja, wacosta?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar jij hebt alles toch al?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef suikertaartje het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij hebt alles toch al?Hoe oud is het?
He Trevquote:
Haiquote:
Druk druk druk dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, welke randdebiel gooit hier de switch uit waar onze servers op draaien
gelijk helemaal plat gebeld haha
Nou ja, dat kan ik moeilijk over mezelf zeggen hequote:
Vandaar de toevoeging, nu moet ik gaan keurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan ik moeilijk over mezelf zeggen he
dat was bij mijn vorige baas ook aan de orde van de dagquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, welke randdebiel gooit hier de switch uit waar onze servers op draaien
gelijk helemaal plat gebeld haha
Je hebt ze al eens gezien, weliswaar bedekt, dus trek je conclusies maar, want meer dan dat wordt het ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar de toevoeging, nu moet ik gaan keuren
Hey Marijkequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Trev
[..]
Hai![]()
[..]
Druk druk druk dus
uiteindelijk bleek het niet de switch te zijn maar zijn bezig met kopieren van virtuele servers. en daar ging iets fouts waardoor alles onder uit klaptequote:Op donderdag 17 maart 2011 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was bij mijn vorige baas ook aan de orde van de dag
worden we nu ineens preuts??quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt ze al eens gezien, weliswaar bedekt, dus trek je conclusies maar, want meer dan dat wordt het ook niet![]()
vlannetje vol gedruktquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uiteindelijk bleek het niet de switch te zijn maar zijn bezig met kopieren van virtuele servers. en daar ging iets fouts waardoor alles onder uit klapte
Buiten de sauna ben ik heel zedig en preutsquote:
Nee, jij valt tegen me in slaap, heel liefquote:
Kuukelquote:
je bent heerlijk zachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij valt tegen me in slaap, heel liefMet je hand op m'n been
er is genoeg te zien in het juiste foboquote:
quote:
Ja, ik he extra paddingquote:
Goedemorgen meisjequote:
Nope, lekker rustig aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog wat leuks gepland staan de komen tijd?
Die van jou zijn ook mooier volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
er is genoeg te zien in het juiste fobo
ennuh.. idd gewoon naar de sauna gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |