weet ik, dat verhelp je niet met 1 goedbedoelde opmerkingquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Maar ik zit niet voor niets ziek thuis he??
Jij wil ze allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Maar, om de geruchtenmachine maar af te stoppen, ik vond Barretje een hele leuke meid, maar dat gold zaterdag niet alleen voor Barretje, ik was sowieso onder de indruk van de KSC meissies
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Maar, om de geruchtenmachine maar af te stoppen, ik vond Barretje een hele leuke meid, maar dat gold zaterdag niet alleen voor Barretje, ik was sowieso onder de indruk van de KSC meissies
Nee, je legde hem alleen breed voor open doelquote:
goed hequote:Op donderdag 17 maart 2011 01:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je legde hem alleen breed voor open doel
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een beetje meer zelfvertrouwen zou je niet misstaan:*
Dat hangt samenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Nooit gezien ook![]()
Zat een psar jaar geleden in de trein met Carrie en Marcel.. Moesten in een 4-zits gaan ziteen waar iemand als zat.. Jongen/man staarde me aan, en ik ergerde me kapot.. Zei ook nog iets dosm, ergerde me nog meer. Hij stapt uit. Cariie zegt: "hij vond je leuk"Gelukkig zag ik het niet, want dan had ik me nog meer geergerd
Maar misschien zie ik het gewoon niet als ik die ander wel aardig/lief/leuk vind, maar verder niks
Maar nu voel ik me pas echt raarquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Dat hangt samen![]()
Een bepaald percentage van de bevolking kan moeilijk of niet inschatten wat de lichaamshouding van anderen uitdrukt.
Meestal gaat dit samen met het niet goed onderscheid kunnen maken tussen ironie en gemeende negatieve uitspraken / opmerkingen.
Mijn beide zoons hebben dat ook, zij zijn gediagnostiseerd met NLD.
Meestal hebben ze er weinig last van, maar soms is dat moeilijker omdat ze dan reakties verkeert inschatten en dus zelf ook niet goed reageren. Voor ons is het soms wel grappig omte zien dat het in huiselijke situaties daardoor fout loopt. Als we het dan uitleggen kunnen ze er zelf meestal ook wel om lachen.
quote:
goed idee, hier nog een uurtje eerder zelfs...quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik moest inderdaad maar eens gaan pitten. Morgenvroeg om 7 uur gaat de wekker weer
.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef MPG het volgende:
[..]!
Ik moest inderdaad maar eens gaan pitten. Morgenvroeg om 7 uur gaat de wekker weer
.
Slaap lekker Whiskquote:
Niet nog 1..quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, hier nog een uurtje eerder zelfs...
slaap lekker straksquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nog 1..![]()
Kom er maar bij friem.. Truste alvast![]()
![]()
Mijn naam staat toch al duizenden keren op FOK!.quote:
mijne niet, dus Ssssstttttquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn naam staat toch al duizenden keren op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |