Finnen, Cubanen, Oestbeken, Moldaviërs lijkt me wel. Typisch voor dat volk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:34 schreef ddx het volgende:
Wat schotels gezien....
Alsof je dan meteen buitenlander bent
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barbara Barend dochter van Frits Barend. Voetbaljournaliste en zelf hoog gevoetbald. Als ik haar was zou ik ook kwaad zijn. Derksen zei nog wel meer in groffe bewoordingen.
Maar dat zeiden ze eerst ook over Bram hè, dat hij niet z'n pa is. Misschien is dit de enige echte van de toekomst.quote:
Je hebt ook nog een broer van Bram en de vader van Bram die adcocaat zijn.quote:
Dat is ongeveer de hele familie. Grote praktijk in Nieuwegein ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:40 schreef tong80 het volgende:
En de neef van Bram is......jawel, advocaat.
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Was dat Barbara die vindt dat er 2 ton minder betaald moet worden? Goh, ik zag het totaal niet.
Man hier stikt het er van. Die zuipen meer dan Bonnie St. Clairequote:
Oh ja?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Die clubs krijgen zelf ook allemaal staats steun.
ja. Huub en ik zijn leeftijdsgenoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |