Ah, een veranderde line-up dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond Petra Stienen, Emile Roemer en Christ Klept in #penw over besluit F16's naar Libie te sturen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
Alweer een biografie? Huub stapel? wie is dat nou weer
Zoon van Nellie Frijdaquote:
Dat gaat leuk worden!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
Je weet wel wie dat is?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
het begint, christ klep zit aan tafel![]()
grappig man. ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)quote:
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.quote:
Als je de gasten bedoelt wel jaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb bij jou het idee dat iedereen ongeveer van voor jouw tijd is.
Nee. Dat is nooit de opzet geweest. Het trekt alleen erg veel jongeren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Maar Fok! was toch een jongerenforum?
Same here, maar Huub Stapel 'ken' ik wel, al was het maar van naam.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:11 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb die stapel ff opgezocht en zoals ik dacht: een nederlandse acteur.. woopidifuckingdoo. Ik kijk sowieso nooit nederlandse films en zo beroemd zijn die films niet waarin ie heeft gespeeld..(en hij is van voor mijn tijd)
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |