Ach, ik weet niet of dat 'zijn idealen' zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou PEchtold sieren als hij zich ook aan zijn idealen zou houden.
LPG auto's stoten 8% minder CO2 uit dan Benzine (1:1). Het vervelende is dat ze dan nog steeds geen milieuvriendelijke auto heeft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
Femke's oude Mercedes 200 loopt inderdaad op lpg.
Normaal wel ja. Maar voor een politica wier grootste issue het klimaat is zou je toch wel wat meer principes verwachten.quote:
Milieuvriendelijke auto's bestaan niet!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
LPG auto's stoten 8% minder CO2 uit dan Benzine (1:1). Het vervelende is dat ze dan nog steeds geen milieuvriendelijke auto heeft.
Ach dat ligt er maar net aan hoe je denkt die doelen te moeten bereiken. Voor een politica die gelooft dat hier overheidsdwang voor nodig is, zie ik het probleem niet zo.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
Normaal wel ja. Maar voor een politica wier grootste issue het klimaat is zou je toch wel wat meer principes verwachten.
Ja en? Ze doet tenminste meer dan de gemiddelde Nederlander. Verder inderdaad een volkomen non-issue. Heb het liever over de PVV die onze rechtsstaat wil ontmantelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
LPG auto's stoten 8% minder CO2 uit dan Benzine (1:1). Het vervelende is dat ze dan nog steeds geen milieuvriendelijke auto heeft.
Hoort bij de de mooiepakkenbaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 06:44 schreef Voorschrift het volgende:
Smerige drukte op Schiphol ook altijd.![]()
Veel milieuvriendelijker kan het niet. LPG verbrandt heel erg schoon en stoot behalve CO2 nauwelijks wat uit, wat je van moderne diesels niet kan zeggen en moderne benzines scoren ook minder. Als ik het goed begrepen heb is het eigenlijk een afvalproduct van raffinage wat in grote delen van de wereld wordt afgefakkeld.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:36 schreef Holograph het volgende:
[..]
Tja het scoort zo lekker makkelijk. Precies hetzelfde syndroom waardoor bij dergelijke types ook Singh Varma nog keer op keer boven komt drijven...quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Veel milieuvriendelijker kan het niet. LPG verbrandt heel erg schoon en stoot behalve CO2 nauwelijks wat uit, wat je van moderne diesels niet kan zeggen en moderne benzines scoren ook minder. Als ik het goed begrepen heb is het eigenlijk een afvalproduct van raffinage wat in grote delen van de wereld wordt afgefakkeld.
En dan moet je eens berekenen wat het produceren van een nieuwe auto aan milieubelasting oplevert in vergelijking tot 30 jaar onderhoud. En dan alles he, dus vanaf ijzerertsmijn tot aan de dealer. Daarnaast zal een oldtimer geen 50.000 km per jaar meer rijden.
Hoe zou het ageren tegen Arabische muziek iemand zijn inkomen veiligstellen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo mooi dit! Lulletjes rozenwater die zich boos maken omdat ze denken dat het hun inkomen veiligstelt.
http://www.zie.nl/video/a(...)-in-bus/m1gz188fklg7
Omdat de lul in kwestie denkt dat het hem stemmen oplevert natuurlijk. Je ziet gewoon dat die zak het eigenlijk aan zijn reet zal roesten. Waarschijnlijk omdat de lul toch nooit met de bus gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zou het ageren tegen Arabische muziek iemand zijn inkomen veiligstellen?
catchy tune!quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo mooi dit! Lulletjes rozenwater die zich boos maken omdat ze denken dat het hun inkomen veiligstelt.
http://www.zie.nl/video/a(...)-in-bus/m1gz188fklg7
Ik wist wel dat je een man wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 07:30 schreef dotCommunism het volgende:
Zo, straks nog even 8 uur pretenderen dat ik iets productiefs doe (aangezien mijn baas pretendeert mij goed te betalen) en dan weer weekend!
Hier een grafische representatie hoe ik op mijn werk zit!
[ afbeelding ]
ik wist wel dat jij een flatgebouw was.quote:
Ik val in slaap op mijn bureau. Ik mis mijn powernapjesquote:
Ik heb te lang geslapen, nu ben ik suf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik val in slaap op mijn bureau. Ik mis mijn powernapjes.
Net ook een dutje gedaan. En nu mag ik lekker tot 23.00 uur vanavond aan een stuk door aan de bak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb te lang geslapen, nu ben ik suf.
Waarom dat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net ook een dutje gedaan. En nu mag ik lekker tot 23.00 uur vanavond aan een stuk door aan de bak.
Oke, ik heb nog wel effe een uurtje vrij om te etenquote:
Ja, zo'n raadsvergadering lijkt me ook geen feestje...quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, ik heb nog wel effe een uurtje vrij om te etenMoet zo naar een klus, daarna moet ik het verhaal uitwerken. Vanavond naar een raadsvergadering om aaneensluiten weer te tikken.
Topdag!
Zo'n man mogen ze van mij op de markt zetten aan een paal. Bordje erbij en een container stenen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Holograph het volgende:
Lid pedofielenvereniging Martijn: "Kinderen durven niet te zeggen dat seks met ouderen leuk is"!
Dat, of chemische castratie. Sowieso was die man niet helemaal 100%, hij suggereerde ook dat kinderen vrijwillig bij hem kwamenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n man mogen ze van mij op de markt zetten aan een paal. Bordje erbij en een container stenen.
vuurwerk!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
Jahwel man. Vanavond komt de langverwachte bezuinigingsronde aan bod.
maar eerst WIDM kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
Rechten van de mens...quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:35 schreef eriksd het volgende:
Inderdaad. Grondrechten ofzo. Gelukkig al alles van afgesloten
Was nuttig, vuurt nu terug.quote:
Jij schopt haar je bed uit?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo'n blonde cheerleader waar het hele rugbyteam overheen is geweest.![]()
![]()
ja.quote:
Niet ff een beetje likkebaarden ofzo of gewoon een beetje friemelen?quote:
Sure.quote:
Het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:03 schreef betyar het volgende:
Een springkussen/ballenbak in de speelkamer het moet niet gekker worden hier.
Ligt eraan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we die riedel weerquote:
Komt een goede op tv vanavond toch?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef betyar het volgende:
Noem eens een goede film....... ik wil een film kijken.
checkt evenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt een goede op tv vanavond toch?
Nee, die met Johnny Deppquote:
Valse hoop??quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom heb ik Ajax nog opstaan?
Gebrek aan beter vrees ik.quote:
Tja die lui durven toch nooit echte keuzes te makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
Hier staat GTST aan.....klote interactieve tv.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Gebrek aan beter vrees ik.
Dat is geheel wederzijds aangezien het Abdolah is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:04 schreef EchtGaaf het volgende:
Kader Abduhlah vind ik best irritant.
Ik zat wel tot een kwartier geleden aan het bierquote:
Net een praktikant nog op het hart gedrukt om maar lekker door te studeren. Werken kan altijd nog.quote:
En je hebt dan een geweldige kans op een baan. Echtwaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net een praktikant nog op het hart gedrukt om maar lekker door te studeren. Werken kan altijd nog.
maakt niet uit. Iemand discreet heerlijk oververheerlijkt wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds aangezien het Abdolah is.
Sowieso, op het MBO heeft hij maar pakweg 20 jaargenoten in Noord-Nederland. Met doorstuderen wordt die verhouding alleen maar beter.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En je hebt dan een geweldige kans op een baan. Echtwaar
Nou ja, zolang ze maar geen auto gestart kunnen krijgen, vind ik het geruststellendquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw krijgt de kachel niet aan...de tobberd.![]()
![]()
Pfff. Heb jij nog levensvreugde?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En je hebt dan een geweldige kans op een baan. Echtwaar
19 jaargenoten en 0,1 baan. Tja 1 op 190 is natuurlijk niet slechtquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sowieso, op het MBO heeft hij maar pakweg 20 jaargenoten in Noord-Nederland. Met doorstuderen wordt die verhouding alleen maar beter.
Eerder 19 jaargenoten en 90 banenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
19 jaargenoten en 0,1 baan. Tja 1 op 190 is natuurlijk niet slecht
Neuh gewoon een redelijk technisch vakgebied waarin wel werk blijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je gelooft dat je de loterij zal winnen, wel ja
Even serieus. Heb je nog wel eens een dag dat je fluitend rondloopt of plannen loopt te smeden ofzo?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je gelooft dat je de loterij zal winnen, wel ja
Ik durf wel langs mijn vrouwtje te zitten, het zijn juist de mensen die menen keigoed te kunnen rijden die gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ja, zolang ze maar geen auto gestart kunnen krijgen, vind ik het geruststellend
Onderhoudstimmerman, maatwerk meubels/interieur.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh gewoon een redelijk technisch vakgebied waarin wel werk blijft.
Dat klopt, zolang jij niet tot die 19 jaargenoten hoort. Iedere zombie kan vandaag de dag een vod papier halen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eerder 19 jaargenoten en 90 banen.
Ook in dat vakgebied hoef je niet te vrezen voor tekort aan werkquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Onderhoudstimmerman, maatwerk meubels/interieur.
Deze gozer is slim zat, komt wel goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt, zolang jij niet tot die 19 jaargenoten hoort. Iedere zombie kan vandaag de dag een vod papier halen.
Nee tuurlijk, ze halen je straks op met Gouden Koets, ja vast.
Ik begrijp niet dat zovelen nog in sprookjes geloven. Maar mensen laten zich graag bedonderen
Ik ben langzaam bezig. Volgende week even kijken naar een houtbewerkings combinatiemachinequote:Op donderdag 17 maart 2011 20:48 schreef Dutchnative het volgende:
De kunst is om heel zuinig te leven en dan als je een klein fortuin hebt het beter te investeren of een bedrijfje te startenIs wel risicovol
Die andere 18 zijn dat wrs ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze gozer is slim zat, komt wel goed.
Dat is sowieso niet om aan te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef Monidique het volgende:
Ajax is niet om aan te zien, denk ik? Straks dus maar PSV?
Ja maar die gaan als we de topinkomens gaan aanpakken allemaal naar het buitenlandquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die andere 18 zijn dat wrs ook.
Een mega investering voor een kans op... Meer is het niet.
Du_ke het barst van het talent, markt is door en door verzadigd.
Voetbalvijandighedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet om aan te zien.
Tuurlijk. Er is hier manager meer te ontdekkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar die gaan als we de topinkomens gaan aanpakken allemaal naar het buitenland![]()
![]()
Nee hoor, ik kijk graag naar voetbal kan me niet schelen welke club. Wel heb ik een voorkeur maar om nu te zeggen dat ik me eigen daar druk om kan maken, niet echt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Voetbalvijandigheden![]()
Straks ga je ze zeker in elkaar timmeren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk graag naar voetbal kan me niet schelen welke club. Wel heb ik een voorkeur maar om nu te zeggen dat ik me eigen daar druk om kan maken, niet echt.
Je kan tegenwoordig beter een LTS hebben dan uni of nog erger een HBOje . Daar sterft het van ....quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Onderhoudstimmerman, maatwerk meubels/interieur.
Even doorleren naar het middenkader dan kun je nog redelijk doorstromen naar een HBO functie en je hebt de vakkennis in huis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig beter een LTS hebben dan uni of nog erger een HBOje . Daar sterft het van ....
Valt wel mee, momenteel 92.5 kiloquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Wel met de flutopleidingen ja. En Bet is zijn gewicht, wat een hoop is, in goud waard. Dus chapeau!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Wel met de flutopleidingen ja. En Bet is zijn gewicht, wat een hoop is, in goud waard. Dus chapeau!
Wat is geen flutopleiding?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Oriëntaalse talenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Eentje die niemand kan, dan kun je rijk worden want dan wordt je talent ontdekt.![]()
Opleiding vertaler zou dan handig zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
Sowieso een taal als Duits of Frans goed beheersen i.c.m. een financiele achtergrond, goudmijntje lijkt mij dat.
Los daarvan is het natuurlijk ook van belang dat je met mensen om kan gaan, wat theoretische bagage alleen is nooit voldoende. Je moet het ook kunnen benutten.
Precies.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Eentje die niemand kan, dan kun je rijk worden want dan wordt je talent ontdekt.![]()
Reisleider met zelfverzonnen kroegentochten en excursies in Duitsland of Frankrijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Opleiding vertaler zou dan handig zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Reisleider met zelfverzonnen kroegentochten en excursies in Duitsland of Frankrijk.
Je moet iig een supersociale glibber zijn. Zo niet? Kansloos.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef eriksd het volgende:
Sowieso een taal als Duits of Frans goed beheersen i.c.m. een financiele achtergrond, goudmijntje lijkt mij dat.
Los daarvan is het natuurlijk ook van belang dat je met mensen om kan gaan, wat theoretische bagage alleen is nooit voldoende. Je moet het ook kunnen benutten.
Ja, dat was me wel het kijken waard.quote:
Echt he. Heb me nog gehaast ook om op tijd thuis te zijn. Had ik niet hoeven te doenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, dat was me wel het kijken waard.
Och, die Europese normenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef Holograph het volgende:
Meine Deutschkenntnisse ist auf C1-Niveau
Niet, aangezien Cruyff er nu zit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Wanneer zal v. Gaal naar Ajax komen?
Dit dus. Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet, aangezien Cruyff er nu zit.
Er zit een verschil tussen het zijn van een supersociale glibber en iemand die gewoon communicatief normaal is. Als je niet normaal bent, tja, kan je er nog zoveel opleidingen tegenaan gooien, niemand wil je. Volkomen terecht lijkt mij, je waarde als men wordt gelukkig niet bepaald door je diploma maar door je gedrag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet iig een supersociale glibber zijn. Zo niet? Kansloos.
Die glibber lukt het zonder opleiding ook. Hooguit 5 à 10% van de kennis gebruik je; de rest is voor Jan Lul. Vergeefse moeite dus.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Niet, aangezien Cruyff er nu zit.
Zouden ze geen "vrede"kunnen sluiten? Van Gaal doet alles voor wat geld, en Cruyff zal "volgens zijn eigen woorden" Ajax boven zijn eigen belang stellen.quote:
Mwah ik zie het niet gebeuren helaas. Denk dat Van Gaal er een jaar tussenuit gaat en daarna ergens bondscoach wordt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze geen "vrede"kunnen sluiten? Van Gaal doet alles voor wat geld, en Cruyff zal "volgens zijn eigen woorden" Ajax boven zijn eigen belang stellen.
Nee hoor. De meeste Nederlanders hebben niet eens het C2 niveau.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Och, die Europese normenEr zit een heel groot gat tussen C2 en Native.
Archos 70 tab? Die heeft Android 2.2.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef eriksd het volgende:
Als die stomme Samsung Galaxy 7" Tab nou eens die update naar de nieuwe Android zou krijgen zou ik hem morgen kopen. De ipad is te groot.
Wel jammer inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mwah ik zie het niet gebeuren helaas. Denk dat Van Gaal er een jaar tussenuit gaat en daarna ergens bondscoach wordt.
De Samsung 2.3, maar ik wil 3.0quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:20 schreef Holograph het volgende:
[..]
Archos 70 tab? Die heeft Android 2.2.
Mooie aanval. Ajax are you watching?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:21 schreef dotCommunism het volgende:
Oh ja, PSV kan natuurlijk wel scoren.
die keeper van Spartak was wel echt bizar. Hij kon geen bal klemmen, maar er ging ook helemaal niks in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooie aanval. Ajax are you watching?
Dat wordt vandaag de dag zwaar overtrokken. Dit alles bij de gratie dat het sterft van de hogeropgeleiden. Ze hoeven niet meer te selecteren op het vod dus doen ze het maar op social skillsquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen het zijn van een supersociale glibber en iemand die gewoon communicatief normaal is. Als je niet normaal bent, tja, kan je er nog zoveel opleidingen tegenaan gooien, niemand wil je. Volkomen terecht lijkt mij, je waarde als men wordt gelukkig niet bepaald door je diploma maar door je gedrag.
En ik maar denken dat de ham van Amsterdam met zijn dikke buik de ballen er wel uit zou houden. Niets is wat het lijktquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
die keeper van Spartak was wel echt bizar. Hij kon geen bal klemmen, maar er ging ook helemaal niks in.
Haha, ach ja. Op zich is het wel goed als PSV en Twente doorgaan, moeten ze meer wedstrijden spelen en is er een grotere kans dat ze punten laten liggen in de competitie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de ham van Amsterdam met zijn dikke buik de ballen er wel uit zou houden. Niets is wat het lijkt
Wel treurig dat die boertjes nu "helemaal niets in Amsterdam" zingen
Ik weet dat de Motorola Xoom 4G wel Android 3.0 heeft. Ook heeft de Xoom ook 4G ondersteuning (overigens heb je daar de komende jaren vrijwel niets aan).quote:
Klopt. Maar ik zie ADO uit totaal niet zitten. Toch wel treurig dat Ajax zover is afgegleden dat ik mij druk moet maken om fukin ADOquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, ach ja. Op zich is het wel goed als PSV en Twente doorgaan, moeten ze meer wedstrijden spelen en is er een grotere kans dat ze punten laten liggen in de competitie.
Die is weer zo grootquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:25 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik weet dat de Motorola Xoom 4G wel Android 3.0 heeft. Ook heeft de Xoom ook 4G ondersteuning (overigens heb je daar de komende jaren vrijwel niets aan).
Van een filiaalmanager tot directeur allemaal gladde praatjes ja en ondertussen slachten ze de gans die de gouden eieren levert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt vandaag de dag zwaar overtrokken. Dit alles bij de gratie dat het sterft van de hogeropgeleiden. Ze hoeven niet meer te selecteren op het vod dus doen ze het maar op social skills_!
Ben je geen communicatie gladjanus? Kansloos.
Het moet allemaal supersnel superdynamisch superflexibel superstresbestendig superteamgericht ....kennis doet er niet of amper meer toe. Voldoe je daar niet aan, geen vlotte presentatie:,Roteb scenario.
Hmm. Geen idee eigenlijk. Ben een totale leekquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:28 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zijn er geen custom roms met Android 3.0 voor de Galaxy Tab?
Dat is wel een hele luxe!quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:34 schreef betyar het volgende:
Ik heb de enige echte Samsung B2700, En je kan er nog mee bellen ook.
Inderdaad. Houd er ook niet van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
Zat te kijken wat er zoal aan telefoons beschikbaar is, maar zodra je geen touchscreen wilt neemt je keuze wel heel drastisch af zeg.
Als je een low-budget Android toestel wilt kun je de Vodafone 845 kopen. 100 euro ben je dan kwijt voor een toestel met touchscreen en GPS.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
Zat te kijken wat er zoal aan telefoons beschikbaar is, maar zodra je geen touchscreen wilt neemt je keuze wel heel drastisch af zeg.
Die LG mini schijnt wel goed te zijn. Ik moet ook een nieuwe telefoon, jaren gedaan met nokia 6300.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:39 schreef dotCommunism het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is wel een hele luxe!
Mijn eerste smartphone (T-Mobile Pulse) had moeite met SMS'jes ontvangen. Toen heb ik maar een nieuwe gekocht die dat wel op een normale manier kon.
De speakers van je telefoon werkte nog steeds goed toenquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Ideaal telefoontje, mijn dochter heeft al een keer in een vol bad gegooid. En diverse valpartijen deren hem ook niks.
Geen probleem voor het telefoontje. Hij is dan ook stof zand en waterproof.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:47 schreef Holograph het volgende:
[..]
De speakers van je telefoon werkte nog steeds goed toen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef dotCommunism het volgende:
Die oude telefoons waren wel goede dingen. Gingen tenminste langer dan een dag mee zonder dat je ze hoefde op te laden.
Het is ook zoveel moeite om een telefoon 's avonds op te laaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:01 schreef dotCommunism het volgende:
Die oude telefoons waren wel goede dingen. Gingen tenminste langer dan een dag mee zonder dat je ze hoefde op te laden.
Dan ben je weer net te laat natuurlijk en dat is weer slecht voor de batterij en de cirkel is rondquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
Mwoah, ik vind het beetje omzin om elke avond dat ding weer op te laden. Zeker als ik niet thuis ben/slaap.
Nouja, dat is in principe ook helemaal niet nodig. Het is afhankelijk wat je met je telewappie doet, maar ben je een die-hard user, dan loop je ook niet te piekeren om het opladen ervan. Bovendien worden die batterijen natuurlijk ook steeds beter, en zitten we wat dat betreft in de beginfase van de smartphones.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:16 schreef eriksd het volgende:
Mwoah, ik vind het beetje omzin om elke avond dat ding weer op te laden. Zeker als ik niet thuis ben/slaap.
Jij bent net een vastgelopen plaat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt vandaag de dag zwaar overtrokken. Dit alles bij de gratie dat het sterft van de hogeropgeleiden. Ze hoeven niet meer te selecteren op het vod dus doen ze het maar op social skills_!
Het moet allemaal supersnel superdynamisch superflexibel superstresbestendig superteamgericht ....kennis doet er niet of amper meer toe. Voldoe je daar niet aan, geen vlotte presentatie:,Roteb scenario.
Je scoort nou niet echt punten met deze aanpakquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij bent net een vastgelopen plaat.
Ik hoef toch niemand te overtuigen? Ik maakte me vrolijk om EG die voor de 1000ste keer hetzelfde riedeltje afspeelde.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je scoort nou niet echt punten met deze aanpak
Dat maakt het niet minder waarquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Neem het aub met een grote korrel zoutquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoef toch niemand te overtuigen? Ik maakte me vrolijk om EG die voor de 1000ste keer hetzelfde riedeltje afspeelde.
Dat doet iedereen in POL eigenlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoef toch niemand te overtuigen? Ik maakte me vrolijk om EG die voor de 1000ste keer hetzelfde riedeltje afspeelde.
??quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie tranen van subsidieslurpers spaart: ik heb een emmer gevuld in de aanbieding
Haha zoveel jankers vanavond?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie tranen van subsidieslurpers spaart: ik heb een emmer gevuld in de aanbieding
Eerst zien dan geloven.quote:
Het is toch aangenomen, de VN is nu gerechtigd om alle nodige middelen te gebruiken om de burgers van Libië te beschermen.quote:
Klopt, maar ik heb nog geen werkelijke actie gezien. Het zou ook best kunnen dat ze badeentjes gaan uitdelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is toch aangenomen, de VN is nu gerechtigd om alle nodige middelen te gebruiken om de burgers van Libië te beschermen.
Er zullen spoedig wat vliegtuigjes opstijgen denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog geen werkelijke actie gezien. Het zou ook best kunnen dat ze badeentjes gaan uitdelen.Maar ik heb er wel vertrouwen in na het aannemen van de resolutie.
Huilende miepert inderdaadquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeg, geef je nog antwoord?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je had allang op je nest moeten liggen
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je had allang op je nest moeten liggen
Ik volg Libie met veel belangstelling momenteelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de Fabeltjeskrant
En Hij zeide tot hen: Wie oren heeft om te horen, die hore.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, het viel me alleen op.quote:
Gewoon zuipen dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:37 schreef GSbrder het volgende:
St. Patricksday niet gevierd.
Wel de overwinning van PSV. Terwijl ik helemaal geen PSV-fan ben.
Uiteraard! Jij nog wat nuttigs gedaan Whiskey?quote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard! Jij nog wat nuttigs gedaan Whiskey?
Ik niet ... ik ben uit mijn nest gevallenquote:
Dat is dan weer een voordeelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik niet ... ik ben uit mijn nest gevallen.... maar ben nu wel lekker vroeg bezig.
pics..pics..pics..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja man ... lekker schuren en zagen.
Die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij pics stap ik graag in de paragroep van het internet.
Ben je nu werkelijk je handen vuil aan het maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja man ... lekker schuren en zagen.
quote:Donderdag raakte ook bekend dat enkele recent gepensioneerde oud-werknemers van de centrale zich vrijwillig hadden aangemeld om te helpen. Ze willen zo het leven van hun jonge collegas sparen.
Dat is dus tot 09:38:22.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
![]()
Twee minuten stilte voor deze helden.
Wat, mogen we niet meer zwaaienquote:
Je bent jaloers, dat is hetquote:
Uncle Jimbo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Tem het volgende:
Wanneer gaat die napalm actie starten in Libië?
I love the smell of napalm in the morning
Damn. Vanavond maar eens Battlefield Vietnam uit de kast halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:46 schreef Tem het volgende:
Wanneer gaat die napalm actie starten in Libië?
I love the smell of napalm in the morning
Apocalypse now.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Damn. Vanavond maar eens Battlefield Vietnam uit de kast halen.
D'oh, natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Apocalypse now.
You know that gasoline smell................ someday this war's gonna end.
Ik moest lachen. Zit je midden in een forum en gaan er opeens twee Iopen zwaaien. Ik vroeg me opeens af wat ik hier doe de hele dag.quote:
exactemundo!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Apocalypse now.
You know that gasoline smell................ someday this war's gonna end.
Ja, wat doe je hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Zit je midden in een forum en gaan er opeens twee Iopen zwaaien. Ik vroeg me opeens af wat ik hier doe de hele dag.
Ja ik moest in eerste instantie aan een specifieke Southpark aflevering denken. Weet ook niet waarom. Het is nog vroegquote:
Ik volg Southpark sinds seizoen 7 niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja ik moest in eerste instantie aan een specifieke Southpark aflevering denken. Weet ook niet waarom. Het is nog vroeg
quote:
Makkelijke vraag, moeilijk te beantwoorden. Ik denk... dat ik het leuk vind.quote:
Family Guy?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik volg Southpark sinds seizoen 7 niet meer.
Incidenteel. Qua series ga ik binnenkort nog aan Twin Peaks beginnen, en ik volg Dexter.quote:
quote:
quote:
Nu is het wachten op een reactie.quote:
quote:
Twin peaks keek ik jaren geleden... Dexter is wel een coole serie en boardwalk empire ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Incidenteel. Qua series ga ik binnenkort nog aan Twin Peaks beginnen, en ik volg Dexter.
Ik heb de meeste Lynch films nu wel gezien, dus dan maar zijn serie kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Twin peaks keek ik jaren geleden... Dexter is wel een coole serie en boardwalk empire ook.
quote:
Mulholland Drive is mijn favoriet. Zelf paar jaar geleden overheen gereden in LAquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik heb de meeste Lynch films nu wel gezien, dus dan maar zijn serie kijken.
Nee, die ken ik helemaal nietquote:
Jazeker wel een aanrader, denk dat jij hem wel goed vindt. Die cast is echt geweldig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, die ken ik helemaal nietIs het wat? De cast ziet er goed uit.
Ja het origineel is een toneelstukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:06 schreef Morendo het volgende:
De film moet het vooral hebben van de dialogen en de acteerprestaties. Volgens mij is er ook een theaterversie van gemaakt.
Pacino.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:07 schreef eriksd het volgende:
Ach, Kevin Spacey zit erin. En Alec Baldwin. Bazen zijn dat.
Ik vind dat nou echt geen fijne tablet. Werkt gewoon niet soepel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef eriksd het volgende:
Oh, volgende week Samsung Galaxy Tab kopen
Zijn dat telefoons ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:08 schreef eriksd het volgende:
Oh, volgende week Samsung Galaxy Tab kopen
Ik wilde eerst een Ipad, maar te groot. Bovendien niet uit te breiden enzo. En ik wil geen los abbo erbij voor 3G, in de tab plaats ik gewoon een duosim. Bovendien kost hij geen drol meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind dat nou echt geen fijne tablet. Werkt gewoon niet soepel.
Je gaat de tweede versie kopen?
Hij is inderdaad groot. Voor mij een voordeel, want ik heb graag grote schermen. Maar je doet hem niet eventjes in je broekzak. Wat dat betreft is Galaxy Tab wel leuk. Alleen performance is een verbeterpuntje eraan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een Ipad, maar te groot. Bovendien niet uit te breiden enzo. En ik wil geen los abbo erbij voor 3G, in de tab plaats ik gewoon een duosim. Bovendien kost hij geen drol meer.
Goede films. Wag the dog is politiek ook erg interessant en Dustin Hoffman speelt echt briljant.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:13 schreef eriksd het volgende:
Al met al moet ik de volgende gedownloade films nog kijken;
What just happened
Nick of time
The Town
Happiness
Angel Heart
Wag the dog
En de zojuist genoemde film
drukdrukdruk
Ik vrees dat we weinig kans maken met onze verouderde materieelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:20 schreef eriksd het volgende:
Zullen wij gaan Koos? In zo'n motor met zijspan, net als in BF 1942?
Moet je snel zijn, binnenkort hebben we helemaal geen tanks meer toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vrees dat we weinig kans maken met onze verouderde materieelIk in de Sherman-tank en jij in de schuttersput
[ afbeelding ]
Ja, of Gualdalcanal. Fuck, wat houd ik van die game. Hoop dat er ooit nog eens een remake wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:23 schreef eriksd het volgende:
Is dat niet Wake Island, de map op die foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |