onbemande !quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef LSD.tv het volgende:
Ze gaan opnieuw water proberen te dumpen in die "spent nuclear rod pools" met 2 chinook heli's hoor ik op NHK tv

Straks effe in de herhaling kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:10 schreef OEM het volgende:
P&W: Diederik Samson en Maria vd Hoeven (ohjee)

ik wilde weer eens kijken en nu doet ie het helemaal niet meer? de officiele tepco cam?quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
Deze beter?
http://www.tepco.co.jp/nu/f1-np/camera/index-j.html
Lijkt niet zo vaak bijgewerkt te worden...

Beetje overbelast denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef aloe_vera het volgende:
ik wilde weer eens kijken en nu doet ie het helemaal niet meer? de officiele tepco cam?

Ah, de boel zal wel ontploft zijn daar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:16 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
ik wilde weer eens kijken en nu doet ie het helemaal niet meer? de officiele tepco cam?

vandaar die stiltequote:Op woensdag 16 maart 2011 23:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, de boel zal wel ontploft zijn daar.

http://www.panoramio.com/photo/17343737quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:59 schreef OEM het volgende:
De bouw ervan had ook een redelijk Naked Gun gehalte:

Beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef eleusis het volgende:
FLASH: Japan nuclear agency says radiation level steadily decreasing over last 12 hours at Fukushima Daiichi plant (Reuters)

De architecten achter deze centrale waren echte bazen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
http://www.panoramio.com/photo/17343737

Prima om die dingen te koelen, het nadeel van dit plan is dat het water zo een enorme impact heeft als het van die afstand naar beneden dondert dat mogelijk keurig gestapelde staven door elkaar worden gegooid en zo elkaar meer aanstralen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef LSD.tv het volgende:
Ze gaan opnieuw water proberen te dumpen in die "spent nuclear rod pools" met 2 chinook heli's hoor ik op NHK tv

Ah mooi. Zal denk ik deels komen door de gunstige wind, waait momenteel uit noordwesten en drijft radioactieve straling goeddeels de zee op.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:19 schreef eleusis het volgende:
FLASH: Japan nuclear agency says radiation level steadily decreasing over last 12 hours at Fukushima Daiichi plant (Reuters)

Heb ik met mijn staaf ook ooit gehad. Moest 3 jaar lang met een onderbroek van asbest rondlopen... en boh wat schuurt dat zeg!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef exile79 het volgende:
Als die staven drie jaar af moeten koelen, zijn ze nog wel even bezig.

Ik moest lachenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heb ik met mijn staaf ook ooit gehad. Moest 3 jaar lang met een onderbroek van asbest rondlopen... en boh wat schuurt dat zeg!

Na de afgelopen dagen is deze centrale toch al afgeschreven. Als de boel eenmaal stabiel is hebben ze dus de tijd en de ruimte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:25 schreef exile79 het volgende:
Als die staven drie jaar af moeten koelen, zijn ze nog wel even bezig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |