De laatste (stereo love) zocht ik.... Mijn dank is groot. Thxquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:23 schreef Bloem1965 het volgende:
Hi,
Ik zoek dringend een rock liedje uit 2002-2005, het gaat over een "onvoltooid" boek maar ik weet de titel en artiest niet!!
In de videoclip zie je vaker een boek, mist en een meisje in een (kasteel) toren.
Iemand een idee???
Alvast bedankt.
moest ook meteen denken aan temper trap, lijkt er ontzettend veel op, tekst is iets anders!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:30 schreef n0ir het volgende:
Ik zet net de TV aan en zie deze reclame van Van Haren
Lekker nummer, doet me denken aan The Temper Trap of iets dergelijks.
"The time, it starts
The dreams, the days, that start
the new way of living the wild life
Believe it's gonna happen to you
Let the bells ring out the day"
Maar op google kan ik niet vinden wie dit is.
Wie o wie is hier een echte expert en weer het? Alvast bedankt hè.
Edit:
Ik heb wat verder gezocht en heb gevonden dat het nummer is ook gebruikt voor een bijna identieke Graceland reclame in Engeland
Uit die reacties valt op te maken dat er geen volledige versie is. Waardeloos! Iemand moet die shit opnemen en uitbrengen! Ik ben volgens de reacties niet de enige die dat wil..
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:11 schreef denniz1974 het volgende:
Een makkie voor jullie (denk ik).
Op SlamFM hoorde ik deze week een paar maal een nummer met de tekst:
"hurry, hurry hurry now, quick quick ...."
Ik heb geen idee wie de uitvoerende artiest is en wat de exacte titel is.
Zoeken op bv slamfm.nl heeft de oplossing nog niet gebracht.
Wie-o-wie kan me helpen ?
Geen dank.quote:
Deze?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:26 schreef Skylark. het volgende:
Oud liedje, ik gok jaren 70/80/90. Vrouwenstem die herhaaldelijk zingt: Deng dedeng-deng deng dedeng dedeng deng deng deng.
de tracklist staat er gewoon bij!?!?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:10 schreef michael030 het volgende:
Halloo!
Ik ben op zoek naar het nummer dat DJ Hardwell gebruikt in zijn intro bij Hardwell on Air.
in de set (waarvan de link hieronder staat) is het stukje van het nummer te horen tussen 0:14 en 0:21
http://lsdb.nl/set/75310/Hardwell_-_On_Air_003_17-03-11.html
bedankt!
jaa maar ik zoek de intro, die staat er nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:31 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
de tracklist staat er gewoon bij!?!?!
DJ Panda - It's A Dreamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:27 schreef thermischbelast het volgende:
Excuses voor de rassenhaat maar
ik zoek het orginele nummer van deze remix
groetjes
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef vvelen het volgende:
Wie helpt mij,
Een 4 tot 5 jaar terug (wat ik schat hoor) was er een clip in de top 40, het nummer werd gezongen door 2 zangers een Bono achtige man en een hiphop zanger. Naast dat ik het een mega gave combi vond was de clip ook bijzonder, wanneer de Bono achtige man zong was de clip in zwart-wit en wanneer de hiphop zanger in beeld kwam in kleur. Gedurende de clip waren beide onderweg in een auto naar een vliegveld meende ik de clip eindigt namelijk wanneer beide een vliegtuig instappen.
Ik hoop dat iemand gelijk weet welk nummer ik bedoeld
Puntje van de tong, nog even verder zoeken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zoek het nummer dat begint te spelen op 0:11, het nummer hoor je maar heel even. Het nummer komt me zeer bekend voor.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e8b182d4-78aa-32dd-806f-ac940f095d64
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zoek het nummer dat begint te spelen op 0:11, het nummer hoor je maar heel even. Het nummer komt me zeer bekend voor.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/e8b182d4-78aa-32dd-806f-ac940f095d64
Je moest eens weten hoe dankbaar ik je ben voor dit nummer, bedankt!quote:
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe dankbaar ik je ben voor dit nummer, bedankt!
Eeuwig dankbaar, is dat voldoende?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd...
Ja hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:42 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Eeuwig dankbaar, is dat voldoende?
Even een gokje, want jouw informatie is een beetje summier, dus misschien kun je aangeven of dit de stijl is die je bedoelt...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:26 schreef Deetch het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren negentig.
Clip was een meisje (zangeres) met donkerblond lang krullend haar in een spijkerbroek en ruitjesblouse in een grote ruimte (hal of kelder). De hele clip was alleen maar dat meisje dat zong in die ruimte verder niks.
Geen idee wat de tekst was, wel een nummer met ballen (rockballad achtig)
Neurie het even op vocaroo.comquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zoek ook een liedje! Ik hoorde het net op Pandora, maar was stom genoeg om het niet te bookmarken. Volgens mij is het Lily Allen, vrij rustig, en ergens rond het refrein zingt ze niet echt maar is het meer van tu tu tu... tudutu... tu du du ( jaja)
Help?
geprobeerd. Kennelijk ben ik een slechte neurierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |