Nouja iig een meeting voor mensen die naar het buitenland waren gegaan om ook over scriptie-plannen te praten enzo. Was iig wel leuk geweest, en er is handige info uitgedeeld... En mn docent dacht schijnbaar dat ie 2e lezer was ipv 1e en aaaahquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef Muis006 het volgende:
Maria, wat een droeftoeters!
Was het een belangrijke vergadering die je gemist hebt?
Gelukkigquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou er ook om 'gnorfen' en 'crapadoodlen' hoor Maria!
Nope. Tenzij Delft ineens tussen Den Haag en Gouda ligt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Zeg XM'ert, heeft iemand die uit Delft moet komen ook last van dat ongeluk? Want dat zou verklaren waarom Mark er nog niet is. Hij reageert ook niet op Whatsapp.
Alleen als je over Rotterdam rijdt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope. Tenzij Delft ineens tussen Den Haag en Gouda ligt!
Zoals ik nu iddquote:
Ik heb het richtingsgevoel van een beschimmeld spruitje, je weetsquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope. Tenzij Delft ineens tussen Den Haag en Gouda ligt!
Waarom heeft Gouda daar last van? Dat is toch de randstadrail en niet de gewone NS?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar Delft - DH zou geen last moeten hebben van een verstoring tussen Zoetermeer en DH.
Ah joh, gnocchi heb je nooit gnocchi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:39 schreef Viking84 het volgende:
Irritant dat hij niet reageert. Nu kan ik wel zelf naar de winkel gaan, maar miss is hij er nu zelf en dan hebben we de boodschappen dubbel
wut? Nee hoor, den haag - gouda is gewoon NS hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heeft Gouda daar last van? Dat is toch de randstadrail en niet de gewone NS?
Maar zoetermeer is geen NS-halte, dacht ik. Toch? Niet dat ik daar ooit wil komen. Relatief jammer dat de persoon niet voor de RR gesprongen is bij de weg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
wut? Nee hoor, den haag - gouda is gewoon NS hoor. Er rijdt wel RaRa tussen dh en zoetermeer, maar dat is ander spoor. En dat had deze persoon niet uitgekozen.
Zoetermeer en Zoetermeer-oost (quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar zoetermeer is geen NS-halte, dacht ik. Toch? Niet dat ik daar ooit wil komen. Relatief jammer dat de persoon niet voor de RR gesprongen is bij de weg.
Wat een relatief groffe opmerking!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Maar zoetermeer is geen NS-halte, dacht ik. Toch? Niet dat ik daar ooit wil komen. Relatief jammer dat de persoon niet voor de RR gesprongen is bij de weg.
Yup. Mea culpa. The one that got away, zeg maar. Als mensen zich eraan storen wil ik em wel weghalen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een relatief groffe opmerking!
Wat een mooie criminelen-naam!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Treinslaapster schrikt wakker bij Brussel
Nee joh. Als ik in die trein had gezeten had ik vast iets soortgelijks gedacht, maar ik vond vooral je 'relatief' interessant. Is het een afzwakking, excuus of wat andersquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Mea culpa. The one that got away, zeg maar. Als mensen zich eraan storen wil ik em wel weghalen.
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh. Als ik in die trein had gezeten had ik vast iets soortgelijks gedacht, maar ik vond vooral je 'relatief' interessant. Is het een afzwakking, excuus of wat anders
Lightrail. Dus dure naam voor een tram. Enfin, relatief gezien waarschijnlijk een iets grotere faalkans, gezien de snelheid en zwaarte van het spul.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.
Hmm de trein gaat meestal sneller hè. Maar bij de kleiweg dondert dat ding dan wel weer gewoon door, er is een overweg. Dus misschien vergelijkbaar met (stop)trein.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.
Grove.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een relatief groffe opmerking!
Oh wow!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
Misschien lees ik straks nog wel bij, nu even het goede nieuws neerplempen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Meer foto's: sigme's diergaarde deel twee
Beessies!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat beest is een dikke wintertrui op pootjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef loveli het volgende:
Gompie! En moeders heeft een dikke wintertruii.
Gefeliciteerd met het kroost!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik had het niet eens gezienquote:
Echt?quote:
quote:grof bn, bw; grover of -fer, -st niet fijn, niet bewerkt, niet glad; zwaar, ruw: grove taalfouten grote; ~ worden lomp, onbeschoft; een ~ schandaal heel groot schandaal; ~ spelen om veel geld
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Hey Prob, heb je ook de een Ware ontmoet?
En lammekes!quote:
En je lijstje is dus ook weer te weinig. Maar dat zal geen verrassing zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Wow de kcal die in een gerecht kip korma zitten vallen me echt mee! Ik dacht dat dat kei veul zou zijn...![]()
![]()
Ja, ik had gedacht dat die kip korma m'n lijstje een boost zou geven...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je lijstje is dus ook weer te weinig. Maar dat zal geen verrassing zijn.
Ik vind het erg leuk! Maar zoals je aan mijn lijstje ziet krijg ik erg veel honger van sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Wow de kcal die in een gerecht kip korma zitten vallen me echt mee! Ik dacht dat dat kei veul zou zijn...![]()
![]()
Hoe vind je dat bodypump trouwens, Perruche?Ik ben van plan om de eerste volgende keer ook mee te doen, en dan met regelmaat 1 a 2 keer in de week als het me bevalt
!
Ja die spierpijn kan ik goed gelovenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk! Maar zoals je aan mijn lijstje ziet krijg ik erg veel honger van sportenKrijg spierpijn van Bodypump, maar vandaag is pas de tweede keer. Zou het gewoon een keer proberen!
hihi. ik kan soms alweer over andere dingen praten hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef Goodbye het volgende:
Cali, wat lieffffff![]()
Ik word er helemaal mooshy van![]()
We hopen op meer lammetjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef loveli het volgende:
Komen er nog meer lammetjes/biggetjes/kalfjes/puppies/kuikentjes op korte termijn?
Toch wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hihi. ik kan soms alweer over andere dingen praten hoor![]()
Klinkt lekker, je vrijdag-plannen!
Leuk zeg al die beestjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
We hopen op meer lammetjes. Als de kippen niet zelf gaan broeden doen wij het, dat zou nog weer kuikens moeten opleveren. De kalfjes zijn nog niet groot genoeg om nieuwe kalfjes te maken (hoewel de ene laatst wel tochtig was
! 8 maanden oud en nog lang niet volgroeid , maar wel een moderne melkkoe. In de industrie insemineren ze dan gewoon.)
Puppies, kittens en biggetjes zijn hoogst onwaarschijnlijk, met uitsluitend gecastreerde mannetjesbeesten van bijbehorende soorten op het erf.
Beide benen op de grond. Jouw beestenboel is veel tofferquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
De kalfjes zijn nog niet groot genoeg om nieuwe kalfjes te maken (hoewel de ene laatst wel tochtig was! 8 maanden oud en nog lang niet volgroeid , maar wel een moderne melkkoe. In de industrie insemineren ze dan gewoon.)
Tover! Magisch in elk geval wel. Hond begreep er maar niks van, zomaar onbekende beestjes erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Beide benen op de grond. Jouw beestenboel is veel toffer![]()
Of is het tover?
SPOILER: viezigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was glad vergeten dat jij ook een pakket vark had laten halen, totdat je laatst vierwerf goedkeurde. Blij dat 't smaakt!ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Gewoon doen. Hoe eng het ook is. En niet uitstellen, daar wordt het alleen maar moeilijker uit te leggen van.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet zo naar een wildvreemde in Engeland bellen en zeggen dat 'ik zijn nummer heb gehad van mijn vader die huismeester is in de <straat> die gesproken heeft met zijn broer uit de <straat>.en ik ben al zo'n beller
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Tover! Magisch in elk geval wel. Hond begreep er maar niks van, zomaar onbekende beestjes erbij.
Heet hond eigenlijk hond?SPOILER: viezigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was glad vergeten dat jij ook een pakket vark had laten halen, totdat je laatst vierwerf goedkeurde. Blij dat 't smaakt!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Nee hoor, Hond heeft gewoon een echte naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, Hond heeft gewoon een echte naam.spreek je het uit met de uu of met de oe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar komt dat vandaan?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Groooot! En hij heeft een nieuwe bijnaam:duifje!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Poes.
Over poezen gesproken: hoe is het met Floris?.
U!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
spreek je het uit met de uu of met de oe?
Waar komt dat vandaan?
Thanks, gaat lukken...quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Slaap lekker Uniek!
Ik moet nog iets voorbereiden voor vrijdag en dan spullen pakken zodat ik niet alleen hoef te slapen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks, gaat lukken...
Uhmm, condooms?
Veel plezier iig
Ik vind het leuk klinken, mooie naam!quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
U!
De 'u'o-klank komt overeen met hondenamen van voorgaande honden uit mijn en mijn vaders jeugd (Pluto en Udo). Gezien mijn vaders leeftijd en geheugen leek het me handig om de klank vast te houden. Honden schijnen alleen de klinkers echt te horen en mijn vader past veel op Hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |