Yup. Mea culpa. The one that got away, zeg maar. Als mensen zich eraan storen wil ik em wel weghalen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een relatief groffe opmerking!
Wat een mooie criminelen-naam!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Treinslaapster schrikt wakker bij Brussel
Nee joh. Als ik in die trein had gezeten had ik vast iets soortgelijks gedacht, maar ik vond vooral je 'relatief' interessant. Is het een afzwakking, excuus of wat andersquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Mea culpa. The one that got away, zeg maar. Als mensen zich eraan storen wil ik em wel weghalen.
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh. Als ik in die trein had gezeten had ik vast iets soortgelijks gedacht, maar ik vond vooral je 'relatief' interessant. Is het een afzwakking, excuus of wat anders
Lightrail. Dus dure naam voor een tram. Enfin, relatief gezien waarschijnlijk een iets grotere faalkans, gezien de snelheid en zwaarte van het spul.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.
Hmm de trein gaat meestal sneller hè. Maar bij de kleiweg dondert dat ding dan wel weer gewoon door, er is een overweg. Dus misschien vergelijkbaar met (stop)trein.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik gun het geen enkele machinist. En wat springers betreft hebben treinmachinisten het zwaarder dan randstadrailmachinisten (randstadrailbestuurders? want soort tram), gok ik.
Grove.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat een relatief groffe opmerking!
Oh wow!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
Misschien lees ik straks nog wel bij, nu even het goede nieuws neerplempen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Meer foto's: sigme's diergaarde deel twee
Beessies!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Dat beest is een dikke wintertrui op pootjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef loveli het volgende:
Gompie! En moeders heeft een dikke wintertruii.
Gefeliciteerd met het kroost!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik had het niet eens gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |