Echt?quote:
quote:grof bn, bw; grover of -fer, -st niet fijn, niet bewerkt, niet glad; zwaar, ruw: grove taalfouten grote; ~ worden lomp, onbeschoft; een ~ schandaal heel groot schandaal; ~ spelen om veel geld
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Hey Prob, heb je ook de een Ware ontmoet?
En lammekes!quote:
En je lijstje is dus ook weer te weinig. Maar dat zal geen verrassing zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Wow de kcal die in een gerecht kip korma zitten vallen me echt mee! Ik dacht dat dat kei veul zou zijn...![]()
![]()
Ja, ik had gedacht dat die kip korma m'n lijstje een boost zou geven...quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En je lijstje is dus ook weer te weinig. Maar dat zal geen verrassing zijn.
Ik vind het erg leuk! Maar zoals je aan mijn lijstje ziet krijg ik erg veel honger van sportenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Siral het volgende:
Wow de kcal die in een gerecht kip korma zitten vallen me echt mee! Ik dacht dat dat kei veul zou zijn...![]()
![]()
Hoe vind je dat bodypump trouwens, Perruche?Ik ben van plan om de eerste volgende keer ook mee te doen, en dan met regelmaat 1 a 2 keer in de week als het me bevalt
!
Ja die spierpijn kan ik goed gelovenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik vind het erg leuk! Maar zoals je aan mijn lijstje ziet krijg ik erg veel honger van sportenKrijg spierpijn van Bodypump, maar vandaag is pas de tweede keer. Zou het gewoon een keer proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |