Bruut!quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:13 schreef MadMarky het volgende:
Ik zal me hier ook eens melden. Ik rij al een tijdje in deze Z3 Coupe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een 3.0 uit 2000.
Nee dus, dit noem ik ook een eckte bimmer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh alleen als je een dikke nieuwe bak koopt is het een echte bimmer?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Bruut!![]()
Maar draag je een helm in de auto?
Fijn, jou noem ik een eckte kneus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Nee dus, dit noem ik ook een eckte bimmer.
Op het circuit wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:33 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Bruut!![]()
Maar draag je een helm in de auto?
Geef mij deze maar:quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Hyperdude het volgende:
Rare M3![]()
http://www.youtube.com/user/GRIPChannel#p/u/6/InzrWj6NCIg
Want een uitgesproken mening hebben staat gelijk aan trollen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet z'n postgeschiedenis maar 's checken. Kort antwoord: ja
Ik kwam net van mijn werk en ze gingen ook random autos van de weg halen. Ik mocht wel doorrijden met mn bmwquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n vader leende even de E21. Werd ie direct alweer aangehouden in A'dam, even de lichten controleren en papieren etc. Opvallend genoeg pakte ze alleen maar BMW's, marokkanen en poolse auto's er tussen uit. Echt zo triest
Een tijd terug reed ik achter zo n 2002 aan met mijn E39 523i. Ik dacht hem even in te halen.quote:
Technisch erg netjes, maar gepimpte AMG velgen onder een BMW?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Zo, zag net een filmpje met de mooiste E36 die ik ooit gezien heb, wat een monster!
BMW zelf heeft nou eenmaal geen geschikte velg voor deze wagenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef MadMarky het volgende:
[..]
Technisch erg netjes, maar gepimpte AMG velgen onder een BMW?
Een uitgesproken mening hebben is prima, maar onzin verkondigen kan beter in ONZ. Ik zal er verder geen woorden aan vuil maken, want dat is niet nodig in dit topic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Want een uitgesproken mening hebben staat gelijk aan trollen?
+1 ...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
BMW zelf heeft nou eenmaal geen geschikte velg voor deze wagen![]()
AMG of niet, het staat er echt super onder
quote:Op zondag 3 april 2011 09:51 schreef Rizkant het volgende:
Btw...
Elke auto die M.Burroughs aanraakt
veranderd in goud als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |