E64?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef HFdude het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat een wasstraat waar je "doorheen getrokken" word een stuk beter schoonmaakt dan een standaard tankstation wasstraat. Ik heb hier ook nooit krassen gekregen.
ps, kan topicstarter de OP aanpassen? Heb mn e61 ingeruild tegen een e64!
Een 6-serie cabrio! Leuk speelgoed, maar helaas heeft het laatste model een pooier-imago. Niet dat je je daar ook maar iets van moet aantrekken, maar tochquote:
Ik heb een handgeschakelde 645Ci met S pakket gekocht uit 2004 met 140k op de teller. Pooier imago is absoluut waar, moet me ook overal verantwoorden met deze autoquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een 6-serie cabrio! Leuk speelgoed, maar helaas heeft het laatste model een pooier-imago. Niet dat je je daar ook maar iets van moet aantrekken, maar toch. Wel grappig trouwens, de reacties die je altijd meteen krijgt als je zegt dat je een BMW rijdt. Je bent een aso etc.
.
Wat voor uitvoering heb je gekocht, HF?
Tja, moet je even een modje vragen, als je er zo graag in wilt. Of wachten op een volgend deel. Ik heb ook niet bedacht dat je na 48 uur niet meer kunt editten.quote:
Ok, was mij onbekendquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Tja, moet je even een modje vragen, als je er zo graag in wilt. Of wachten op een volgend deel. Ik heb ook niet bedacht dat je na 48 uur niet meer kunt editten.
erg goede keus voor je budget, je zou evt ook een e39 kunnen overwegen die net groot onderhoud heeft gehad, moet ook te vinden zijn voor rond de 5-6k. Als je voor de e46 gaan zou ik wel een 6 cylinder nemen, stuk fijner in gebruik en degelijker qua onderhoud...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef Maxco het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe auto. Budget is zo'n 5500. De 3-serie e46 bevalt me opzich wel, maar kan me herinneren dat er met de eerdere modellen wat problemen waren?
Wat zeggen jullie? Een goede moet lukken of kan ik beter naar een andere merk/model kijken?
Ja hoi, wat moet ik waar precies aanpassen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:06 schreef HFdude het volgende:
[..]
Ok, was mij onbekendzal ff een modje zoeken!
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef HFdude het volgende:
ps, kan topicstarter de OP aanpassen? Heb mn e61 ingeruild tegen een e64!
Hangt er vanaf wat je precies wil. De keuze van de auto is uitstekend, maar met dat budget zit je sowieso aan een sedan, en een 6cyl zit er niet snel in. Althans, een beetje nette auto's met wat optiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 15:47 schreef Maxco het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een nieuwe auto. Budget is zo'n 5500. De 3-serie e46 bevalt me opzich wel, maar kan me herinneren dat er met de eerdere modellen wat problemen waren?
Wat zeggen jullie? Een goede moet lukken of kan ik beter naar een andere merk/model kijken?
Het is ook de bedoeling om voor de sedan te gaan, een coupe zit er niet voor dat bedrag in had ik al gezien. Ik wil ook zeker géén 6cyl. maar ben aan het kijken naar de 316 en 318. Maar ik las ergens dat er problemen met sommige motorblokken waren, kan dat kloppen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je precies wil. De keuze van de auto is uitstekend, maar met dat budget zit je sowieso aan een sedan, en een 6cyl zit er niet snel in. Althans, een beetje nette auto's met wat opties
Niks saais aan een E46, en veel mooier dan E36 iddquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef Maxco het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling om voor de sedan te gaan, een coupe zit er niet voor dat bedrag in had ik al gezien. Ik wil ook zeker géén 6cyl. maar ben aan het kijken naar de 316 en 318. Maar ik las ergens dat er problemen met sommige motorblokken waren, kan dat kloppen?
Het is niet zo dat ik perse een bmw wil, ben me ook op andere merken/modellen aan het oriënteren. Verder ben ik opzoek naar een model van ná 2000, dus e36 valt af (vind ik ook niet erg mooi om eerlijk te zijn).
Edit: Dus mocht het met al deze eisen een saaie e46 met gebreken worden, dan wijk ik (helaas) af naar een ander merk![]()
Sgoed! Plan is om hem op de Ring te doen. Wel even ruim 100 euro bij betalen, maar ach. 4 rondjes ring in zulk speelgoed; altijd al een keer willen doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het was dan?
Actie komt wel vaker voorbij, maar elke keer twijfel ik weer.
Vette bakquote:Op donderdag 31 maart 2011 02:13 schreef MadMarky het volgende:
Ik zal me hier ook eens melden. Ik rij al een tijdje in deze Z3 Coupe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een 3.0 uit 2000.
Ach, slijtage/onderhoud hoort er bij! Wil je dat niet dan ga je maar met de trein.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Whatever, een auto heeft ook onderhoud nodig en kost maandelijks ook geld. Als jij 5500 te besteden hebt dan wil je geen E46 4-cilinder met 2 ton op de teller die om de poepende scheet problemen heeft wat je weer geld kost. Ik heb een 318ci van na 2000 en die was iets duurder dan het budget waar jij over praat en die heeft me ook het nodige kosten door de jaren heen. Just saying... het blijft niet alleen bij het aankoopbedrag.
Je moet uiteraard altijd wat achter de hand hebben voor onderhoud, dat zonder meerquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is ook zo, maar veel mensen denken ik heb nog net wel het budget voor een nieuwer model / type terwijl met bijkomende kosten het dan heel krap gaat worden, waardoor je gaat bezuinigen op onderhoud etc. etc. Natuurlijk kun je voor 5500 ook wel een E46 sedan 4-cilinder vinden, daar zijn er zat van.
Geinig bakkie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 02:13 schreef MadMarky het volgende:
Ik zal me hier ook eens melden. Ik rij al een tijdje in deze Z3 Coupe:
...
Het is een 3.0 uit 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |