Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen dus doe het hier maar.
Begin Maart is de auto van een maat van mij verkocht aan een persoon uit Hengelo.
Diezelfde auto staat nu ook weer te koop.
Nu is dat natuurlijk geen probleem alleen de beschrijving klopt niet helemaal en de termen "topauto, showroomstaat en topconditie" zijn echt complete bullshit.
Ik probeer niet de verkoop voor deze handelaar te verzieken maar voorkomen dat mensen er met goede bedoelingen naartoe gaan vanwege de misleidende advertentie-omschrijving.
Zag een aantal delen terug dat er wat mensen aan het kijken waren voor een leuke E46 Coupe dus vandaar dat ik het even post.
Zou lullig zijn als je helemaal vanuit Zeeland oid naar Overijssel toe rijdt om vervolgens voor een teleurstelling komt te staan.
Het gaat om deze autoHet gaat dus om een 328CI.
Lijkt een erg leuke auto op het oog maar als je nog een keer kijkt kun je wel janken.
- Het rechter-buitenspiegelglas wordt bij mekaar gehouden met een stuk kurk
- Motorkap, voorbumper, spiegels enorm slecht gespoten
- Die ruitenwissersproei gevallen zitten vol met autolak en sproeit dus niet goed
- Zat een enorme ster in de ruit (weet niet of die nu vervangen is)
- ABS werkt echt voor geen meter in de winter
- Stoelverwarming van de bestuurder valt aldoor uit (draadbreuk oid)
- Roest aan de wielkasten, zowel voor en achter
- Roest aan de dorpels
- Nog meer roest
- Cruise-controle doet het absoluut niet!
- Voorbumper hangt kats scheef
- Die dingen die in de wielkast horen te hangen zijn compleet weg aan de voorbumperkant
- Het verstellen van de rechter-buitenspiegel gaat maar voor een paar graden
- Deuk rechter-achterscherm
- Logo motorkap verwijderd maar je kunt precies zien waar het logo heeft gezeten
- KM-stand niet NAP
- Pixel-verlies waar de S, N, P normaal staat
- Dode pixels op het display van de radio
- 3 verschillende soorten banden (maand geleden)
- Achterbanden waren compleet glad bij verkoop (kunnen nu andere opzitten)
- Meest verrotte xenon ooit, valt uit als je te hard over een drempel gaat en staat heel slecht afgesteld
- Absoluut geen M-sportonderstel zoals in de advert beschreven (verlaagd met eibach veren)
- Zat bij verkoop een 6cd wisselaar in die het prima deed dus geloof niet dat er een 10cd wisselaar nu in zit (kan het mis hebben)
- Binnen alarm module ontbreekt (kan nu gefixt zijn) Tevens zit die houder ervoor los omdat er lipjes zijn afgebroken
- Linkerportier-bekleding dinges laat los aan de onderkant. 1x hard roppen en je hebt de deurbekleding in je handen (kan nu gefixt zijn)
- Airco is zo gaar als maar kan zijn en stinkt ook (kan ook gefixt zijn nu maar betwijfel het)
- Alarm is overgevoelig
- Spoorvorming waar je U tegen zegt en dit komt niet alleen door de brede banden (245 voor en 255 achter)
- Leeslampje was kapot
- Koplampen zijn niet in hoogte verstelbaar
- Centrale deurvergrendeling werkt soms wel maar soms ook niet aan de bijrijders-kant
- Loopt bar slecht als de motor koud is
- Bonk bij hard remmen
- Vast nog wel meer
Zoals jullie zien is het een lange lijst dus vandaar dat ik het ff post. Merk toch dat hier een aantal liefhebbers zijn en hoop jullie hiermee een plezier te kunnen doen door niet helemaal die kant op te rijden voor een stuk schroot.
Omdat het hier om een handelaar gaat geloof ik er vrij weinig van dat dit allemaal verholpen is.
Ik zou het al knap vinden als hij 2 dingen heeft verholpen maar ik kan het natuurlijk mis hebben
De auto is ook helemaal afgeragd toen m'n maat de auto in z'n bezit had omdat er een M3 blok stond te wachten voor deze auto.
Aantal maanden geleden kreeg m'n maat een aanbieding om in het buitenland te gaan studeren dus is toen het M3 blok weer verkocht en is deze auto van de hand gedaan.
Om verder marktplaats te vermijden is de auto te koop aangeboden bij een website die dit soort auto's te koop aanbiedt bij handelaren en dealers.
Voor de rest is deze handelaar een heel aardige jongen zei m'n maat. Niks mis mee.
Ohja, de auto is destijds voor 5K verkocht aan deze handelaar.:)
Het is en blijft een handelaar vandaar dat de prijs dus ook 2.5K hoger ligt nu.
Nogmaals, ik probeer de handel van deze handelaar echt niet te verzieken.
Toedels.:)