abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95276703
Lelijk!
Facts don't care about your feelings
pi_95276914
Woehaha.....

Smaak jonguh.... !!! :)

Ik vind 1-delig in de meeste gevallen saai en lelijk..
My car is like drugs and sex in one: Dope as F*ck
pi_95281089
Dat zijn velgen in de trend van: Ik heb een E46 en doe net alsof het een E30 M3 is :{
Ze zien er 15 jaar te oud uit en in grote maten staan die velgen juist aso met die dikke gepolijste rand.

Mijn favorieten zijn toch wel CSL velgen (zoals Roderik heeft), BBS CH en BBS RX2 als je dan toch tweedelige wilt.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:49:47 #259
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95282662
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 april 2011 20:34 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Nou, ik ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat:

• BMW veel te veel vraagt voor de Bosch (313 euro).
• De originele Bosch daarentegen voor +- 200 euro (nieuw) te vinden is op het internet (maf-sensors)
• Pierburg alleen losse modules verkoopt
• Waarbij bovengenoemde eerder problemen gaat geven, maar;
• De module niet zozeer het probleem is, maar juist de behuizing die de module vervuilt.

Waarmee ik met het laatste punt tot de vraag kom: wat is er dan anders aan die nieuwe behuizing die BMW zogenaamd levert? Op die van mij staat PBT-GF30 en op alle onderdelen die ik kan vinden (inclusief behuizing dus) staat datzelfde nummer... Of is dat enkel bij de diesel uitvoering?

Hoe dan ook, ik ga het liever 'safe' spelen, maar wil liever minder dan 200 euro uitgeven. Nou zijn er wel leveranciers in Duitsland, zoals http://cgi.ebay.nl/BOSCH-(...)&hash=item3cb670af00 en http://cgi.ebay.nl/Luftma(...)&hash=item19c40669b5 maar is daar iets mee dat ik over het hoofd zie?

Anders bestel ik 'gewoon' een van die twee...

Bedankt.
Mja, het fijne kan ik je ook niet vertellen uit het blote hoofd. Heb me laatst wel even ingelezen in de perikelen rondom de diesel, maar kwam er ondertussen achter dat er niets met m'n LMM aan de hand was :). Qua onderdeelnummers ben ik dus niet helemaal op de hoogte, al zien die eBay advertenties er prima uit.

Als je slim bent zoek je even op BMWportal, waar je toch al lid bent. Daar lopen complete topics over de LMM en kun je de info voor jouw model er zo uit filteren. Kun je onderdeelnummers e.d. vergelijken. Voor een uitgave van 150 euro kun je vast wel een kwartiertje lezen ;).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 april 2011 @ 00:05:51 #260
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95283572
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mja, het fijne kan ik je ook niet vertellen uit het blote hoofd. Heb me laatst wel even ingelezen in de perikelen rondom de diesel, maar kwam er ondertussen achter dat er niets met m'n LMM aan de hand was :). Qua onderdeelnummers ben ik dus niet helemaal op de hoogte, al zien die eBay advertenties er prima uit.

Als je slim bent zoek je even op BMWportal, waar je toch al lid bent. Daar lopen complete topics over de LMM en kun je de info voor jouw model er zo uit filteren. Kun je onderdeelnummers e.d. vergelijken. Voor een uitgave van 150 euro kun je vast wel een kwartiertje lezen ;).
Bedankt voor je antwoord. (Ik had m'n post overigens nog aangepast, die nieuwe behuizing geldt alleen voor de diesels).

Maar ik heb wel wat langer gelezen dan 15 minuten hoor, vooral op BMW Portal ;). De onderdeelnummers die ik heb komen overeen met het BMW OEM nummer en het Bosch nummer (staat dus ook op mijn LMM). Daarnaast heb ik bij beide adverteerders nog navraag gedaan en ook zij bevestigen dat dit de juiste zou moeten zijn.

Bestellen it is :)

[ Bericht 0% gewijzigd door TommyGun op 10-04-2011 00:11:01 ]
  zondag 10 april 2011 @ 00:15:15 #261
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95284030
Kijk, dat is weer kennis die ik niet had (over die behuizing bij diesels), handig om te weten!

Maar als de onderdeelnummers matchen zou ik inderdaad gewoon bestellen! Montage schijnt relatief eenvoudig te zijn, dus gewoon voor gaan.
Zerg schreef:
  zondag 10 april 2011 @ 00:19:37 #262
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95284226
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 00:15 schreef Mikkie het volgende:
Kijk, dat is weer kennis die ik niet had (over die behuizing bij diesels), handig om te weten!

Maar als de onderdeelnummers matchen zou ik inderdaad gewoon bestellen! Montage schijnt relatief eenvoudig te zijn, dus gewoon voor gaan.
Yup, zie hier: http://www.bmwportal.nl/e(...)hilit=Wel%20en%20wee

Vermoedelijk zal de Pierburg module dus wel goed werken (vraag is hoe lang) bij de benzine-uitvoeringen, maar daar vragen ze op maf-sensors ook nog 190 euro voor, dus dan kan je net zo goed voor een Bosch gaan voor ongeveer hetzelfde bedrag aldaar. De diesel variant van Pierburg is goedkoper (eveneens op maf-sensors): 109 euro. Dus ik kan het wel begrijpen dat sommige (Diesel-eigenaren) die overwegen.
pi_95299650
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 23:17 schreef MadMarky het volgende:
Dat zijn velgen in de trend van: Ik heb een E46 en doe net alsof het een E30 M3 is :{
Ze zien er 15 jaar te oud uit en in grote maten staan die velgen juist aso met die dikke gepolijste rand.

Mijn favorieten zijn toch wel CSL velgen (zoals Roderik heeft), BBS CH en BBS RX2 als je dan toch tweedelige wilt.
Wat is er in Godesnaam nou aso aan een gepolijste rand?

Ps. Ik zelf rij met BBS RX2 in 19" ... Deze hebben ook standaard een gepolijste rand.... :)
As we speak worden ze opnieuw gepolijst
pi_95302332
Logisch dat je het zelf dan niet ziet. Als ik een oorbel, 2 gouden tanden en 10kg aan goud aan m'n nek had hangen vond ik dat waarschijnlijk ook wel kunnen. BBS RX2 19 inch met gepolijste rand is aso, of je het nou wilt of niet :P
pi_95310209
Gepolijste randen :9~

2 delig is zeker niet per definitie oud, ligt eraan hoe je ze opmaakt :Y

Maarja, BBS is zowieso :9~
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_95330759
Hmmm... Lekker kortzichtig.. :)

Ik val nou niet bepaald in jou aso-hokje...
Aso in mijn mening zijn het type die meerdelige BBS niet eens kunnen betalen en waarvan het rij-gedrag schrikbarend triest is!

Maar ja... Daar kan je oeverloos over blijven discussiëren ...
pi_95332111
Hoorde vandaag een geluid alsof 1 band (LV) veel meer 'rol lawaai' (je weet wel, als je grote banden hebt hoor je ze gewoon meer door de rolweerstand etc) maakt. Het is overigens meteen weg als ik ook maar een BEETJE naar links stuur (gewicht komt dan op rechts). Dit doet mij denken aan de wiellager, maar het geluid is ook meteen weg als ik een beetje rem. Het is ook niet een hoogtonig geluidje zoals je meestal hoort als je wiellager aan het overlijden is / overleden is.

Aanlopende rem? Bandenspanning niet hoog genoeg? ( :P kan dat nu niet controleren) of toch wiellager?
  maandag 11 april 2011 @ 09:39:27 #268
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95332862
M'n zomerbanden + nieuwe velg eronder geplempt dit weekend:

pi_95333947
Nieuwe velg?
  maandag 11 april 2011 @ 10:25:30 #270
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95334002
Ja. Velgen voor m'n winterbanden, en velgen voor m'n zomerbanden. Had nieuwe zomerbanden nodig, dus meteen velgen erbij gekocht. Lang leve marktplaats. 4 Runflat banden, als nieuw, plus 4 originele onbeschadige BMW velgen.. voor 475 Euro.
pi_95334059
Ohh op die manier, ik dacht al, als je echt nieuwe velgen had gekocht dan koop je toch gelijk wat grotere met een iets platter bandje.
Maar dit is wel een leuk koopje ja als je er verder niet zoveel om de looks geeft :Y
  maandag 11 april 2011 @ 10:56:49 #272
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95335010
Ik blijf erbij dat ik ze niet super vind. Ze zijn niet lelijk ofzo, maar ik vind ze te 'onvolwassen' :). Hoe is het comfort van die RF's? Ik lees vaak dat je op comfort inlevert... dan maar een conventioneel reservewiel. En wat voor merk banden ligt erop?
Zerg schreef:
  maandag 11 april 2011 @ 10:58:32 #273
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95335066
MIchelin. En ik rij al jaren RF, dus weet niet beter. 1 serie is sowieso niet comfort, maar sportief. Had trilling in 't stuur, dus voorwielen laten balanceren. Nog steeds trilling in 't stuur. Dus tegen beter weten in de achterwielen laten balanceren. Dat hielp, vreemd genoeg.
pi_95339712
Saaie velgen... voor onder een saaie lease-auto :)
  maandag 11 april 2011 @ 13:42:19 #275
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95340640
Ik noem het volwassen velgen, voor volwassen mensen. Ik begrijp dat het geen stoere pubervelgen zijn. Maargoed, dat probeer ik dan ook net niet uit te stralen.

maandag 11 april 2011 @ 13:45:13 #276
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95340758
Als je RF gewend bent is het geen probleem inderdaad. Ik kwam er vorige week achter dat ik zelf zo'n lullig thuiskomertje achterin heb liggen, da's ook niks :P

Ik vind de velgen gewoon niet zo sportief als bij een 1-serie past. Maar belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent. Je bent trouwens wel laat met de vervanging naar zomerbanden, of ligt dat aan mij?
Zerg schreef:
pi_95340832
Haha.. pubervelgen :') he wist je dat puberteit tot ongeveer je 18e is... meeste hebben dan nog geen auto. 19" BBS is het uiterste, maar deze velgen zijn weer het andere uiterste. Begrijp me niet verkeerd, ze zien er mooi uit :P maar verwacht geen opmerkingen van "WOW dikke bak", want hij ziet er gewoon hetzelfde uit als alle andere 1-serie leasebakken.

Laat valt wel mee hoor, meestal doe je dat in april. Het is nu misschien wel zonnig, maar het kan zomaar nog heel koud worden deze maand.
  maandag 11 april 2011 @ 13:50:59 #278
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95340955
True, maar toch. Ik heb prima zomerbanden die het bij koude temperaturen ook goed doen, dus mijn winterbanden liggen alweer een maand in de schuur. :)
Zerg schreef:
pi_95340968
Haha velgen zijn een gevoelig onderwerp...
  maandag 11 april 2011 @ 13:56:46 #280
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95341167
Het zijn hele normale velgen, dat klopt.

Verder is het geen leasebak.. :P
  maandag 11 april 2011 @ 13:59:41 #281
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_95341271
Waarom koop je een 1-serie dan ;( ze zijn best prijzig.
pi_95341981
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha.. pubervelgen :') he wist je dat puberteit tot ongeveer je 18e is... meeste hebben dan nog geen auto. 19" BBS is het uiterste, maar deze velgen zijn weer het andere uiterste. Begrijp me niet verkeerd, ze zien er mooi uit :P maar verwacht geen opmerkingen van "WOW dikke bak", want hij ziet er gewoon hetzelfde uit als alle andere 1-serie leasebakken.

Laat valt wel mee hoor, meestal doe je dat in april. Het is nu misschien wel zonnig, maar het kan zomaar nog heel koud worden deze maand.
Wat voor velgen vind jij dan mooi?
Want als je 19'' BBSers niet kan waarderen en die van Oksel saai vind dan ben ik wel heel benieuwd waar je dan mee aan komt zetten..

BMW X5 velgen zijn trouwens ook geil :9~
  maandag 11 april 2011 @ 14:43:55 #284
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95342774
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom koop je een 1-serie dan ;( ze zijn best prijzig.
Waarom niet? Wel BMW, niet te groot. Sportief, voldoende vermogen. Degelijk, betrouwbaar. Prima re-sell waarde. Geweldig rij-gedrag. En BMW.

Als ik met mijn business en leeftijd een nieuwe 3 of 5 serie ga rijden verkoop ik niets meer.
pi_95344888
Dat is waar, maar het enige wat de 1-serie mist is de looks, vind ik dan. Niet echt BMW waardig, komt een beetje in de buurt van de compact vroeger. Ja je hebt een BMW met alle kwaliteiten van BMW, maar geen mooie bak. In de lease kan ik dat begrijpen, alhoewel ik eerder een Toyota zou nemen met veel opties dan een kale 1-serie, maar daarom zou ik het dus nooit zelf kopen. Dan liever zoals vele hier doen een oudere 3-serie.

Maar, je kan een 1-serie nog beetje mooi maken (onderscheiden van de standaard lease bakken, waar ik altijd vrouwen in zie rijden en die geven niets om velgen volgens mij) door wat dikkere velgen :P

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 14:20 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Wat voor velgen vind jij dan mooi?
Want als je 19'' BBSers niet kan waarderen en die van Oksel saai vind dan ben ik wel heel benieuwd waar je dan mee aan komt zetten..

Alles er tussen in :P

Alpina's op een 1? Ik zie het zelden, maar heel slecht staat het niet.

http://img293.imageshack.us/img293/8420/bmw1alpina18inch1qf9.jpg (copy/paste deze link)

Deze gaat misschien wat te ver, maar het misstaat niet:

http://img87.imageshack.us/img87/5708/img0245sq3.jpg (copy/paste deze link)

Maar het blijft geen mooie auto, dan liever:

[ Bericht 1% gewijzigd door YoshiBignose op 11-04-2011 15:50:33 ]
pi_95345467
Zijn allemaal van die nietszeggende velgen vind ik. Uitstralingsloos.

Alpina velgen zijn natuurlijk wel mooi, maar niet onder een 1 serie :?

Enne, die onder de E46 toch? Zijn ook BBSen hoor ;) alleen dan 1 delig.

Vind dat Hamann altijd wel goed is in BMW's aanpassen O+

Die velgen zijn ook mooi btw.
  maandag 11 april 2011 @ 16:01:01 #287
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95345562
Ja heel fijn en pimp enzo, maar ik vind het lelijk, asociaal en pauperig. Verder kan ik niet bij mijn klanten aankomen met een dikke 3/5/6/7 serie. Een 1-serie is al 'gewaagd'.
pi_95346046
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Oksel het volgende:
Ja heel fijn en pimp enzo, maar ik vind het lelijk, asociaal en pauperig. Verder kan ik niet bij mijn klanten aankomen met een dikke 3/5/6/7 serie. Een 1-serie is al 'gewaagd'.
Tja het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. FalleNk810i zegt nietszeggend en uitstralingsloos, jij zegt lelijk aso en pauperig. Weet niet wat voor klanten jij heen moet dat een 1-serie al gewaagd is eerlijk gezegd. Zit je in de begrafenisbranche ofzo :')

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:58 schreef FalleNk810i het volgende:
Zijn allemaal van die nietszeggende velgen vind ik. Uitstralingsloos.

Alpina velgen zijn natuurlijk wel mooi, maar niet onder een 1 serie :?

Enne, die onder de E46 toch? Zijn ook BBSen hoor ;) alleen dan 1 delig.

Vind dat Hamann altijd wel goed is in BMW's aanpassen O+

Volgens mij zijn dat toch echt CSL velgen onder die E46.

BBS is meer dit:

of

http://img412.imageshack.us/img412/907/bmw063jp0.jpg (copy/paste deze link)

En dat vind ik ook aso :P
  maandag 11 april 2011 @ 16:15:21 #289
58560 Oksel
Gezellig.
pi_95346142
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tja het blijft een kwestie van smaak natuurlijk. FalleNk810i zegt nietszeggend en uitstralingsloos, jij zegt lelijk aso en pauperig. Weet niet wat voor klanten jij heen moet dat een 1-serie al gewaagd is eerlijk gezegd. Zit je in de begrafenisbranche ofzo :')

Duurzame klanten.
pi_95346212
Ah, oh ja, die willen dat je hier in komt aanzetten zeker:

Maar ook dat valt te pimpen :')

pi_95346645
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:01 schreef Oksel het volgende:
Ach, ik vind dat altijd zo'n kulargument.

Een van de maten hier rijdt gewoon in een 535i GT, en die gaat ook gewoon langs bij 'gewone' klanten. Zijn hier ook voor het meerendeel gewoon werkzaam in de MKB-sector.

Ja, er zijn een paar klanten die hun wenkbrauwen fronzen, maar die herken je zo. De overgrote meerderheid zal het aan de reet oxideren waar jij in rijdt.

Je kunt ook natuurlijk zeggen dat een 'dikke 5/6/7' te duur is op dit moment. Hoeft niet het geval te zijn, maar veel mensen grijpen het 'ik kan er niet mee aankomen' argument voor alles aan.

Genoeg klanten hier ook die hun Maserati/Porsche of whatever hier voor de deur knallen, terwijl zij zelf ook 'normale' klanten hebben.

Overigens wel grappig om stinkend rijke mensen hier soms binnen te zien lopen in kleren die de gemiddelde zwerver niet zouden misstaan :D
pi_95348507
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:12 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij zijn dat toch echt CSL velgen onder die E46.

BBS is meer dit:

[ afbeelding ]

of

[ http://img412.imageshack.us/img412/907/bmw063jp0.jpg (copy/paste deze link) ]

En dat vind ik ook aso :P
Uiteraard blijft het een kwestie van smaak :Y

Die CSL velgen zijn ook gewoon BBSen hoor.
Zit wel een BMW naafkapje op maar zijn door BBS in opdracht van BMW geproduceerd.
Zelfde geval bij Volkswagen.

En ja, verchroomde velgen zijn niet altijd even mooi nee en kunnen heel er pauper/PIMP overkomen, I agree :)

Maar verchroomde Audi parabolen zijn dan wel weer heel erg mooi, en komen helemaal niet pauper of pimp over vind ik.

Het is maar net de combinatie denk ik ;)
pi_95349324
Moet je in Duitsland met een 1-serie aankomen bij je klanten...

Verkoop je nog maar weinig hoor!
pi_95349612
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 10:56 schreef Mikkie het volgende:
Hoe is het comfort van die RF's? Ik lees vaak dat je op comfort inlevert... dan maar een conventioneel reservewiel. En wat voor merk banden ligt erop?
Comfort? Omdat ze minder inveren dan een normale band?

Op de Z4 horen ook RFT's, maar die worden door velen vervangen door normaal rubber. Comfort is daarbij echter nooit het argument. Het gaat dan eerder om wegligging en gevoeligheid voor spoorvorming.

Bij mij zitten ze er echter nog gewoon onder. Ik ga ze niet vervangen als er nog heel ruim profiel op zit. Rondom vervangen kost een vermogen bij deze afmetingen.
  maandag 11 april 2011 @ 18:23:15 #295
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_95351565
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:29 schreef Rizkant het volgende:
Moet je in Duitsland met een 1-serie aankomen bij je klanten...

Verkoop je nog maar weinig hoor!
Ja, in Duitsland denkt men: "Damn, hij rijdt een 5-serie, dan moet hij wel goed zijn"
In Nederland denkt met: "Damn, hij rijdt een 5-serie..... en dat van mijn geld? Hij is te duur, ik ga naar een ander"

Je kan de Nederlandse bedrijfscultuur niet vergelijken met de Duitse, en ik moet wel toegeven dat ik 't gros van de velgen die hier geplaatst worden ook niet mooi vind.

Ik vind dit mooie velgen :)
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_95351708
Jup, alleen te klein en te grote band en dan nog eens een ruimte tussen de band en wielkastrand waar je U tegen zegt.

Verder leuk velgje
  maandag 11 april 2011 @ 18:38:17 #297
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95352151
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Comfort? Omdat ze minder inveren dan een normale band?

Op de Z4 horen ook RFT's, maar die worden door velen vervangen door normaal rubber. Comfort is daarbij echter nooit het argument. Het gaat dan eerder om wegligging en gevoeligheid voor spoorvorming.

Bij mij zitten ze er echter nog gewoon onder. Ik ga ze niet vervangen als er nog heel ruim profiel op zit. Rondom vervangen kost een vermogen bij deze afmetingen.
Inveren inderdaad. Ze schijnen stugger te zijn. Wegligging heeft ook wel met comfort te maken vind ik... een auto die bijzonder spoorgevoelig is, rijdt niet lekker rustig. Maar inderdaad, 'zomaar' vervangen is ook een duur grapje.
Zerg schreef:
  dinsdag 12 april 2011 @ 09:20:10 #298
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_95379152
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:23 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Ja, in Duitsland denkt men: "Damn, hij rijdt een 5-serie, dan moet hij wel goed zijn"
In Nederland denkt met: "Damn, hij rijdt een 5-serie..... en dat van mijn geld? Hij is te duur, ik ga naar een ander"

Je kan de Nederlandse bedrijfscultuur niet vergelijken met de Duitse, en ik moet wel toegeven dat ik 't gros van de velgen die hier geplaatst worden ook niet mooi vind.

Ik vind dit mooie velgen :)
[ afbeelding ]
Vroeger hadden ze bij de zaak van me pa een Opel Vectra voor de NL-klanten en een BMW 5 voor de DU-klanten... precies wat je zegt....
pi_95380321
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:04 schreef Maharbal het volgende:
Hoorde vandaag een geluid alsof 1 band (LV) veel meer 'rol lawaai' (je weet wel, als je grote banden hebt hoor je ze gewoon meer door de rolweerstand etc) maakt. Het is overigens meteen weg als ik ook maar een BEETJE naar links stuur (gewicht komt dan op rechts). Dit doet mij denken aan de wiellager, maar het geluid is ook meteen weg als ik een beetje rem. Het is ook niet een hoogtonig geluidje zoals je meestal hoort als je wiellager aan het overlijden is / overleden is.

Aanlopende rem? Bandenspanning niet hoog genoeg? ( :P kan dat nu niet controleren) of toch wiellager?
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:10:28 #300
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_95383084
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 18:26 schreef FalleNk810i het volgende:
Jup, alleen te klein en te grote band en dan nog eens een ruimte tussen de band en wielkastrand waar je U tegen zegt.

Verder leuk velgje
Die ruimte zit er zodat de auto nog kan veren.
Ik vind te grote velgen echt niks, ook als er geen ruimte meer is tussen band en chassis. Voor een primaire auto verkies ik comfort boven superstrak door een bocht (natuurlijk wel met sportieve eigenschappen, daarom BMW O+ ).

@ Haarbal, ik heb werkelijk geen idee :+
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:29:48 #301
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_95383952
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 08:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Wacht maar tot je je boetes binnen hebt :P
Dat kan best een poosje duren. Ik zit al sinds oktober te wachten op post uit Duitsland. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')