Ik denk dat je dat beter in de NWS-FB kan bespreken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:07 schreef outcast_within het volgende:
idd een halve minuut te laat is veels te veel natuurlijk.
Bron¿quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:06 schreef Wijnbo het volgende:
EU Energy Chief says possible catastrophic events in next hours
EU's Energy chief says situation at Japan nuclear plant is out of control
Suplies!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef athlonkmf het volgende:
Het leven in tokyo nu
http://www.dannychoo.com/(...)kyo+-+Transport.html
http://www.dannychoo.com/(...)-+Food+Supplies.html
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef StM het volgende:
Komt nu net ook op reuters voorbij, althans het 2e statement.
edit: eerste statement nu ook.
foute boel dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:12 schreef StM het volgende:
[..]
Komt nu net ook op reuters voorbij, althans het 2e statement.
edit: eerste statement nu ook.
Ik las ze hier:quote:
Ja, of niks... Wat weet een EU-functionaris er tenslotte van. En als hij wat heeft gehoord, is 't een beetje raar om in de media vage uitspraken te doen.quote:
Gaat dan de kern door de grond naar die andere kern?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja, of niks... Wat weet een EU-functionaris er tenslotte van. En als hij wat heeft gehoord, is 't een beetje raar om in de media vage uitspraken te doen.
Maar we kunnen speculeren, wat voor catastrofe er zou kunnen komen... Ik denk dat het ergste dat Japan kan gebeuren, is wanneer ze de centrale aan zijn lot overlaten zodat hij 'kan uitbranden'.
Oeps.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad.
EU Energy Commissioner Günther Oettinger: There could be catastrophic events within the coming hours
Breaking News: EU's Energy Commissioner says the situation at the Japanese reactor is "effectively out of control"
(Reuters)
Soortgelijke uitspraken horen we toch al een paar dagen lang. Sowieso had hij dan ook even moeten zeggen wat volgens hem die 'catastrophic events' zijn en waar hij dat op baseert.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad.
EU Energy Commissioner Günther Oettinger: There could be catastrophic events within the coming hours
Breaking News: EU's Energy Commissioner says the situation at the Japanese reactor is "effectively out of control"
(Reuters)
Idd..quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:21 schreef Devz het volgende:
[..]
Soortgelijke uitspraken horen we toch al een paar dagen lang. Sowieso had hij dan ook even moeten zeggen wat volgens hem die 'catastrophic events' zijn en waar hij dat op baseert.
Stilte voor de storm zullen we maar zeggen he...quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef Strani het volgende:
Het was ook al verdacht dat ineens zo weinig mensen het nog over Japan hebben vandaag..
ah de redding voor vannavondquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:25 schreef amsoor het volgende:
NEWS ADVISORY: Water cannon vehicle arrives at Fukushima No. 1 plant to cool No. 4 reactor Kyodo
De paniek hier in het westen is groter dan daar in Japan, naar het schijnt. De media is weer lekker bezig met paniekzaaien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef Strani het volgende:
Eleusis heeft wel gelijk. Europa of Europese ambassades roepen al dagen rare dingen zonder enige hindering van kennis, lijkt het. Niet dat ik de Japanse bronnen geloof, maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Hahahazenpad.....quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:28 schreef Re het volgende:
ik ben benieuwd wie zich als "vrijwilliger" had opgeofferd had zoiets in de VS of Europa gebeurd...
Paniekzaaier.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:30 schreef eleusis het volgende:
Oettinger heeft voor zijn beurt gepraat.
Oettinger's spokeswoman says he does not have any specific extra information on the situation in Japan. (Reuters)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |