abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94226386
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94228672
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef CernunnosCeltic het volgende:

[..]

Youtube doet het niet zelf

Pas als mensen flaggen bekijken ze de video, en deze video bevat inderdaad materiaal wat daar niet echt thuis hoort.

Trouwens wel een keurige reactie van die papzak.

Maar denk niet dat hij blij is dat zijn naam nu over Internet is verspreid.

Later als hij werkt zoekt, en iemand ziet deze video. Kan de werkgever denken dat het een agressieve jongen is.
BS, hij hield zich in bij de eerste klappen en trapte niet na. Iedereen ziet dat hij niet agressief is.
pi_94228940
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 03:31 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Casey is 16 toch? Hoe oud is deze knul dan? Hij ziet er behoorlijk jong uit,
Hij komt over als een typisch gevaletje van napoleon syndroom: ukkepuk overcompenseert met agressie voor zijn terkortkomingen. Hij richt zich natuurlijk op slachtoffers waarvan hij denkt dat ze niet terugvechten.

Maarja, don't poke the bear.
pi_94229078
Mooie actie, gewoon keihard van je afbijten :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:36:00 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_94230017
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:50 schreef apple_pie het volgende:

[..]

BS, hij hield zich in bij de eerste klappen en trapte niet na. Iedereen ziet dat hij niet agressief is.
Inderdaad. Hij loopt gewoon weg in plaats van nog een curbkick te doen. ^O^
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_94239618
inderdaad logische actie, had die kabouter zn poten maar thuis moeten houden, hij slaat eerst.. conclusie: zelfverdediging

wat een baas dattie daarna wegloopt ^O^
pi_94244066
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 04:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Racist Thugs Start a Fight and Lose Horribly
http://www.dailymotion.co(...)nd-lose-horribly_fun

Ik heb vet hard gelachen om deze _O-
Dit zijn pas helden!

Niet die racist thugs natuurlijk!
pi_94244663
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eens. Vrijwel niemand met gezond verstand zit te wachten op een vechtpartij, maar wanneer ze het uitlokken dan moeten ze ook niet achteraf gaan lopen janken wanneer het voor hen verkeerd afloopt.

Ik snapte vroeger ook nooit het excuus dat je je vechtsport niet zou mogen gebruiken in een gevecht omdat dat oneerlijk zou zijn. Kom nou.

Als iemand de hele tijd loopt uit te dagen, loopt te sarren, aan je komt, je loopt te bedreigen, en allemaal vriendjes mee heeft genomen, dan moet je ook niet zeuren wanneer je vervolgens een schoen door je tanden voelt gaan.
Zo is het maar net.
pi_94249725
Ik kan hier heul erg van genieten.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 20 maart 2011 @ 20:32:45 #85
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_94391973
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Casey interview
http://www.dumpert.nl/mediabase/1407821/e751c362/casey_spreekt_(interview).html
nice :) Eigenlijk raar dat hij , samen met de pestkop, geschorst werd van school. Ok, hij gebruikte geweld maar als je dan ook je hele godganze leven al gepest wordt.... Hellooww? :?
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_94394793
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:59 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nice :) Eigenlijk raar dat hij , samen met de pestkop, geschorst werd van school. Ok, hij gebruikte geweld maar als je dan ook je hele godganze leven al gepest wordt.... Hellooww? :?
Mwah het is wel prima zo. Casey moet ook weten dat het niet normaal is om te gaan vechten, ook al zat hij niet fout in dit geval. Dat scharminkel is natuurlijk volledig afgeschreven, die eindigt later in de goot.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94395237
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef waht het volgende:

[..]

Mwah het is wel prima zo. Casey moet ook weten dat het niet normaal is om te gaan vechten, ook al zat hij niet fout in dit geval. Dat scharminkel is natuurlijk volledig afgeschreven, die eindigt later in de goot.
ja ok... maar het is wel begrijpelijk. Nou ja, dat is idd genoeg gezegd. :)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 20 maart 2011 @ 22:30:42 #89
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_94397750
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef waht het volgende:
Mwah het is wel prima zo. Casey moet ook weten dat het niet normaal is om te gaan vechten, ook al zat hij niet fout in dit geval.
Wat die school met de schorsing van Casey in feite zegt is dat het fout is om jezelf te verdedigen en dat iemand jarenlang pesten minder erg is. Daarnaast is het bij pestkoppen zo dat geweld het enige is dat ze begrijpen. En dan heb ik het niet over een klap uitdelen maar excessief geweld. Zoals iemand anders al eerder zei vinden pestkoppen het spel alleen leuk als het volgens hun regels gaat. Je moet daarom alle regels overboord gooien en ze eens en voor altijd met zoveel geweld als nodig is duidelijk maken dat ze moeten stoppen. Dat is het enige wat ze begrijpen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_94398156
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:30 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Wat die school met de schorsing van Casey in feite zegt is dat het fout is om jezelf te verdedigen en dat iemand jarenlang pesten minder erg is. Daarnaast is het bij pestkoppen zo dat geweld het enige is dat ze begrijpen. En dan heb ik het niet over een klap uitdelen maar excessief geweld. Zoals iemand anders al eerder zei vinden pestkoppen het spel alleen leuk als het volgens hun regels gaat. Je moet daarom alle regels overboord gooien en ze eens en voor altijd met zoveel geweld als nodig is duidelijk maken dat ze moeten stoppen. Dat is het enige wat ze begrijpen.
Dat moet de school gewoon blijven doen. Soms moet je de regels overtreden om voor jezelf op te komen. C'est la vie.
Een school moet zich niet uitlaten over het gebruiken van geweld tegen pestkoppen, hoe terecht ook. Immers, als de school dat wel zou doen worden zij direct deels verantwoordelijk voor dit soort zaken en creëer je een grijs gebied waar het eigenlijk zwart/wit zou moeten zijn. Geweld op school is gewoon niet toegestaan, maar toch moeten sommige kinderen het gebruiken.

Je zegt zelf ook al dat je 'alle regels overboord moet gooien'. Prima, maar dan moeten die regels dus wel blijven. ;)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_94402623
Ik heb het interview gezien (12 minuten) en ik vind het een briljante actie van die jongen,

Laat het maar gebeuren en dan in 1 keer : ff lomp gedrag en hij word niet meer gepest.

btw de pestkop heeft geluk gehad want ik dacht hij gooit hem met zijn rug op dat verhoogde stukje plantenbak (of wat het ook was)
Ook dacht ik dat hij zijn heup gebroken zou hebben....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 21 maart 2011 @ 05:08:26 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94407914
Goed interview trouwens van die Casey. Je hoopt natuurlijk altijd dat zo'n held dan niet opeens door de mand valt door opeens een gigantische eikel te blijken te zijn ofzo, maar het is gewoon een jonge verstandige rustige 'volwassen' gozer. Dat zijn dus ook de gasten die op school er vaak uitgepikt worden om gepest te worden, want je weet dat ze rationeel de gevolgen gaan overwegen van wat er gebeurt als ze terug gaan vechten, en rationeel gezien is het nooit een goed idee om terug te vechten tegen een hele groep. In de praktijk ligt dat trouwens vaak anders,zoals ook hier blijkt.

Zelf trouwens nooit geschorst geweest voor vechtpartijtjes op school. In de brugklas moest ik alleen 'mijn slachtoffer' even helpen met zijn bloedneus (hij gniepte me bij gym in mijn nek en daarop reageerde ik met een fijne backfist naar achteren op zijn neus... recht voor de ogen van de gymleraar), en in datzelfde jaar moest ik 1 keer de gang op omdat ik een klasgenootje midden in de klas op zijn bek had geslagen nadat hij iets af had gepakt en er mee ging gooien. Met zijn 2-en de gang op, en vervolgens kwam de mentor of de directeur langs die ons even meenam naar zijn kantoortje, maar verder geen gevolgen volgens mij. Alle andere 'vechtpartijtjes' bleven onopgemerkt voor de school.

Sowieso heb ik volgens mij nooit meegemaakt dat er schorsingen werden uitgedeeld op mijn scholen voor dit soort zaken.
  maandag 21 maart 2011 @ 05:30:30 #93
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_94407943
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:20 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon de standaard kneus die het zelf niet doorheeft dat het een ongelooflijk sneue kneus is.
Geholpen Geindoctrineerd door zijn ouders natuurlijk. 'Ow lieverd wie heeft dat gedaan ? Je hebt je kranig verweerd hoor tegen die jongen, het was een ongelijk gevecht ! We gaan hem aanklagen, want je mag niet iemand zomaar schade berokkenen dmv geweld ...'

:r.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:29:22 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94419331
quote:
Niet echt geloofwaardig wanneer je het filmpje hebt gezien en ziet hoe die kleine gozer een hele show opvoert met een grijns op zijn bek en vriendjes die zijn stoere actie gaan filmen...(!)

... maar goed, dat jochie en zijn familie krijgen natuurlijk een shitload aan haat over zich heen momenteel (en terecht), dus grijpen alles aan om de beeldvorming iets aan te passen.
  Moderator maandag 21 maart 2011 @ 14:51:30 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_94420276
niet echt geloofwaardig idd maar die reactiesvan internethelden zullen je idd niet in de koude kleren gaan zitten

maar goed, dat het een (aantal) fok! topics oplevert snap ik nog wel maar is dit nu echt wereldnieuws?
die jongen werd gepest omdat hij zich liet pesten en op een gegeven moment was het klaar wtf kan het AD dit schelen?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_94420393
Al die mensen die hem haatdragende reacties jegens de pestkop sturen, zijn triester dan de pestkop zelf!
  maandag 21 maart 2011 @ 14:59:29 #99
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94420597
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:51 schreef sp3c het volgende:
niet echt geloofwaardig idd maar die reactiesvan internethelden zullen je idd niet in de koude kleren gaan zitten

maar goed, dat het een (aantal) fok! topics oplevert snap ik nog wel maar is dit nu echt wereldnieuws?
die jongen werd gepest omdat hij zich liet pesten en op een gegeven moment was het klaar wtf kan het AD dit schelen?
Natuurlijk is het wereldnieuws. Het is de hele wereld overgegaan en vele miljoenen mensen hebben het gezien en hebben er een sterke mening over, omdat het heel herkenbaar en duidelijk is.

Prima toch? We kunnen het wel enkel en alleen over slecht nieuws hebben als Japan en Libie en Iedereen is gek op Jack, maar daar word je ook niet blij van...
pi_94420727
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk is het wereldnieuws. Het is de hele wereld overgegaan en vele miljoenen mensen hebben het gezien en hebben er een sterke mening over, omdat het heel herkenbaar en duidelijk is.

Prima toch? We kunnen het wel enkel en alleen over slecht nieuws hebben als Japan en Libie en Iedereen is gek op Jack, maar daar word je ook niet blij van...
Ik zie niet in hoe dit goed nieuws kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')