Ik klaag helemaal niet bij jou vent, jij reageerde op mijn postquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Klaag dan lekker bij YT, en niet bij mij!
nou ja das iig een screenshot uit dit filmpje:quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Is dit echt die pestkop of tuin ik erin?
Noem mij geen vent, gast!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet bij jou vent, jij reageerde op mijn post
Heldquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik op de middelbare school van de 2e naar de 3e klas ging probeerden ze mij ook te pesten. Er was een jongen die al 2x was blijven zitten en zichzelf heel stoer vond en hij had ook een stel meelopers verzameld. Hij dacht dat ik een goed slachtoffer zou zijn dus op een dag begon hij mij in de lunchpauze te pesten met zijn groepje er omheen. Ik dacht fuck it, dan maar een blauw oog en ben er vol op in gaan rammen. Ik had na afloop idd een blauw oog maar hij miste 3 tanden en had een gebroken neus. Ik heb daarna nooit meer last van hem gehad. 2 weken later had hij een nieuw slachtoffer gevonden en dat vond ik zo verschrikkelijk laf dat ik hem nog een keer op z'n flikker heb gegeven. hij heeft toen nooit meer geprobeert iemand te pesten.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik op de middelbare school van de 2e naar de 3e klas ging probeerden ze mij ook te pesten. Er was een jongen die al 2x was blijven zitten en zichzelf heel stoer vond en hij had ook een stel meelopers verzameld. Hij dacht dat ik een goed slachtoffer zou zijn dus op een dag begon hij mij in de lunchpauze te pesten met zijn groepje er omheen. Ik dacht fuck it, dan maar een blauw oog en ben er vol op in gaan rammen. Ik had na afloop idd een blauw oog maar hij miste 3 tanden en had een gebroken neus. Ik heb daarna nooit meer last van hem gehad. 2 weken later had hij een nieuw slachtoffer gevonden en dat vond ik zo verschrikkelijk laf dat ik hem nog een keer op z'n flikker heb gegeven. hij heeft toen nooit meer geprobeert iemand te pesten.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwahahahaha, het filmpje slaat nergens op maar is wel grappig
Die mensen bij NMA blijven me maar verbazenquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou wel kunnen verklaren waarom die filmpjes almaar van YT worden gehaald.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:53 schreef ArnosL het volgende:
Geen idee of iemand deze link al gezien heeft?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-ie-verdient.dhtml
Staat in dat de ouders van die pestkop alles en iedereen nu aanklagen. Wat een faal van die lui, ze zouden dat jong een trap onder z'n reet moeten geven ipv gaan huilen.
Leuk gedaan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Heeft hij uberhoud wel een spier in zijn kleine armpjes?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |